Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piotruniu25 myśl racjonalnie po co my dwa byki po 80KM, ja bym bardziej celował w 65KM, może coś z 4x4 ale to pewnie ponad 20tys wyjdzie. Ale ja bym na twoim miejscu posprzedawał sprzęt który jest ci nie potrzebny, maszyny itd i kupił za to ciut droższy ale lepszy sprzęt.

Opublikowano (edytowane)

Myślę że jak dla ciebie to też c-360 będzie dobra, bo porobisz sobie z nią jakieś blachy, kabina, obciążniki i będzie git, może tur (3b to by był fajny). Co prawda ma za mało masy do tura ale jakichś obciążnik i można działać. Bo żeby kupić jakichś sensowny ciągnik z turem to trzeba z 25k dać.

Edytowane przez FajnyMarcus
Opublikowano (edytowane)

Właśnie przed chwilką pojeździłem trochę mfem 550 no nie przekonał mnie ten ciągnik... Siedzi się strasznie nisko, w kabinie można sobie głowę rozbić bo niska... Do tura jakoś nie za bardzo mnie ten ciągnik przekonał... Co do Case to niestety ale części są chorobliwie drogie .... 80KM za dużo bo jednego już mam ... 4x4 nie potrzebuje do tura bo i tak będzie chodził okazjonalnie.... Choruje na Zetora 5211 ale ceny są kosmos... Raczej do tych minimum 25 tysi nie dozbiera się niestety... Chyba zostanie C-362 których w sprzedaży jest jak na lekarstwo ... Tak jak pisałem w temacie znalezione na allegro jest jeszcze ta C-360 ale komfortu brak... Ma kabinę ale stary typ ... Wspomaganie trzeba by było dołożyć czyli z 2 tysie trzeba wydać tur 4 tysie kabina nowa naglaka z 4 tysie trzeba dać a i tak to komfortu nie poprawi... Czy zakup dodatków więcej wyniesie niż zakup ciągnika ...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

No właśnie to ja mówie już z dopłatami... A wiem że u nas już do banku przelewają więc może jutro będą.... Wiem że marudny jestem ale po prostu chce mieć coś co trochę komfortu będzie bo znając życie taki ciągnik będzie więcej chodził niż 8145... Co do masztu to miałem okazję rok czasu popracować z masztem i jak szybko kupiłem tak szybko sprzedałem ...

 

W tej cenie to co mi się podoba to takie znalazłem:

- http://otomoto.pl/renault-651-s-A198683.html

- http://otomoto.pl/ursus-c362-ursus-c362-A242902.html

- http://tablica.pl/oferta/ursus-c-362-niezetor-case-new-holland-mtz-landini-ID1WbE9.html#2a3df19e7e;r:;s:

- http://tablica.pl/oferta/sprzedam-ursusa-c-362-nie-c-360-ID1BPR3.html#2a3df19e7e;r:;s:

Opublikowano

Też go widziałem chorobcia wie co to dokładnie jest :D Musze z tatą pogadać.... A co myślicie o LTZ?? I co to właściwie jest? :D

Opublikowano

Nie fajnie :/ bo nawet ciekawie to wygląda... Kurcze dzisiaj się ogłoszenie pokazało o C-362 dzwonie i już jej nie ma :/ Na Ukraine wszystko idzie :/ Jutro do nas jakiś handlarz przyjeżdża po kopaczkę, pług, sadzarkę bo wszystko tam idzie... :/

Opublikowano

A kumpel był go oglądać... Mówi że nic ciekawego i na zdjęciach się tylko ładnie prezentuje ... Silnik mówi że jakby na 3 tłokach chodził... I odradził...

Opublikowano (edytowane)

No mojego kumpla to co najwyżej do wypicia flaszki biore pod uwagę ... :D Biorę pod uwagę tylko z JD będzie pewnie problem z cenami części .... Znajomemu w trochę wyższej serii padła hydraulika to za remont dał 6 tysi potem go sprzedał i kupił zetora 10145 ... Oj ciężko dobry ciągnik znaleźć... a nowego nie wezmę bo nie mam takiej potrzeby...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Może dla ciebie to nie ale np. ktoś kupuje ciągnik za 15 i jeśli ma wywalić 5 tys na remont samego silnika to sory (nie pamiętam czy cały to silnik był robiony ) a ten silnik był robiony samemu bo serwis, i do tego gwarancja to 2x tyle wezmą.

Opublikowano

Ceny są porównywalne części do takich ciągników. Tylko nie którzy zmienią tuleje i panewki i mówią że remont kapitalny zrobili. A gdzie pompy i głowica.

Z 5 lat temu teściu sam robił silnik w 1634, to bez szlifu wału, remontu głowicy i pompy wtryskowej kosztowało go ponad 5 tyś. Na tyle dał mi faktury.

Opublikowano

Zależy czy ktoś chce stosowac oryginalne części czy ich tańsze zamienniki wtedy koszt naprawy może byc nawet o połowe nizszy :P

 

@Luke16 z tą hydrauliką to może i troche racji masz bo jak kiedys rozmawialiśmy z pewnym handlarzem na tamat JD i Fendta to on tierdził że Fendt jest prostrzy w budowie od JD szczególnie w jeleniu układ hydrauliczny jest trudny w naprawie.

Co do LTZ to też jakieś wyjście z sytuacji, uzytkownik @gseries sprzedaje swojego

 

Ten Twój kolega to taki wsiowy znawca wielobranżowy? :P

Opublikowano

Czekam na C-362 w czwartek ma przyjechać :P Kumpel dał mi cynka... Zobaczymy co z tego wyniknie ... C-360 wolałbym uniknąć ... Bo o jakimkolwiek komforcie możemy jedynie pomarzyć ... Cena 12 tysia tylko co będzie okaże się w czwartek ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v