Polecane posty

strzymek    28

5410 następujący problem na zimnym oleju jest ok jak się trochę rozgrzeje po puszczeniu pedału sprzęgła załączanie następuje z dużym szarpnięciem ( z takim uderzeniem ) po rozgrzaniu jest znowu wszystko ok z szarpnięciem załącza się ok 10 min latem jest to mniej dokuczliwe a zimą nawet bardzo miał ktoś coś takiego u siebie ? od razu dodam że kalibracja nic nie daje a olej w skrzyni będę wymieniał jak trochę się zciepli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ale kalibracja czego nic nie daje ? sprzęgła czy skrzyni???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

Przyłączam się do tematu... u mnie też czasem występuje te szarpanie i to raz do przodu raz do tyłu. Skrzynie kalibrował mechanik z serwisu i nic to nie dało, a sprzęgło też się da skalibrować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

U mnie było takie szarpanie ze stukiem, przy 80 mth ale skalibrowałem skrzynie i od tamtej pory jest ok a jest już 2000mth.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer32    0

Witam, jeżeli można to chciałbym się poradzić odnośnie Mf-a 5435. traci moc z pustą przyczepą.. Pomoże ktoś???

  •  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

sprawdź gumę od turbiny. Może jest pęknięta i to może powodować utratę mocy silnika


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer32    0

jest tak że traci moc i dymi, własnie jakby coś nie grało, a pompka paliwa może coś nie tak być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

może w filtrze jest zamarznięta woda i za mało paliwa dostaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Jesli ktoś posiada instrukcje lub katalogi do ciagników  mf lub innych w formacie pdf proszę o przesłanie na mail: instrukcjakatalog@wp.pl

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzek    13

Mam pytanie do posiadaczy MF z serii 5400:

 

na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używanego MF 5445?

Co jest najdroższe w naprawie i dyskwalifikuje dany egzemplaż?

 

Z góry dzięki za pomoc ;)

 

PS: może jest ktoś z mazowieckiego, kto posiada takiego MF i mógłby doradzić przy zakupie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3

Witam.
Panowie chodzi mi po głowie massey 5460. Czy któryś z użytkowników mógłby mi po króce wyrazić opinie na temat tego modelu? Wady, zalety?
Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

na pewno spradzic działanie skrzyni, przydało by sie tez sprawdzic cisnienie sterujące i te na hydraulice, to to niszczy skrzynie, no i elektronika czy wszystko działa jak trzeba, najlepiej sciagnac sobie instrukcje obslugi, poczytac co jak ma dzialac i jechac ogladac. Co do silnika to on jednak jest stosunkowo tani i prosty w naprawie w porownaniu do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Mam takowe pytanie czy ktoś tu na forum montował do MFa 5455 czy pochodne z skrzynia SpeedShift 4 prędkości WOM. Mianowicie w chodzi mi o ta druga przekładnie żeby np 540 obr wom osiągać przy 1800 obr na silniku a nie przy 2200. czy jest to wgl możliwe i jakie mogą być koszty takiej inwestycji ?


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

ja w swoim 5460 zwiekszyłem moc ze 115 na 146 Km. i uwaga spalanie spado 3l na mth.😃


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Witam, mam Masseya 5435 rok 2009 szukam podpowiedzi, gdzie z tylu ciągnika znajduje się miejsce do smarowania półosi? Mój mechanik jest niedysponowany, zrobiłem przegląd silnika, zmieniłem filtry i olej w silniku ale nie wiem jak przesmarować tylna oś.

Edytowano przez artur21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@artur21 na końcach tylnego mostu (jak najbliżej koła) od spodu masz wkręcone śruby. Wykręcasz śrubę, wkręcasz w to miejsce kalamitkę i smarujesz. Po smarowaniu zamiana z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

grzegorz13174 dzięki za odzew, czy wiesz może ile razy machnąć towotnicą żeby nie przesadzić?

 

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Dnia 31.10.2018 o 22:48, artur21 napisał:

grzegorz13174 dzięki za odzew, czy wiesz może ile razy machnąć towotnicą żeby nie przesadzić?

 

  

W żadnym przypadku 10 razy, bo wypchasz uszczelniacz, maksymalnie 2-3 razy

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

No więcej szczęścia, niż chęci przeczytania instrukcji obsługi 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Przesmarowałem  5435 tawotnica 4 razy, słyszałem o wypchany simmeringach, sam kiedyś przesadziłem w rozrzutniku tytan i smar wypchał simmering.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Witam ponownie, chyba termostat mi się zablokował w massey 5435 2009r. Wskaźnik temperatury jest na czerwonym polu i wylatywał  mi płyn ze zbiornika wyrównawczego.  Czy dam rade sam go wymienić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj