Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????

Opublikowano

nie no, to była oczywiście ściema :( sam mam MF 5455 :(

na temat DYNA-4 nie wiele ma do powiedzenia bo nie mniałem okazji jeździć ale myslę że jak kolega już przyjedzie to napewno opisze wrażenia :)

MF 5465 ma mój kolega, kupił go jeszcze przed "vatem".wysztko dobrze tylko narzeka na spalanie...zbiornik 150l w orce starcza mu na 8h.mówił że już raz leciał do domu :huh: z uciągiem 4 skib ibisa i podwójnej campbelli nie ma problemu, a ziemię ma dość ciężką.

Opublikowano

to tylo 150 l ma zbiornik :huh: ja mam 200 l ale zdałby się ze 300 l bo muszę dolewać w ciągu dnia

 

ja jeździłem z dyna 4 i mi się nie podoba do transportu może być ale w polu ma za duże skoki prędkości między poszczególnymi biegami

Opublikowano

ja, jak kupowałem claasa to pojeżdziłem sobie 5465 dla porównania, mf miał wtedy starszą skrzynie 16*16(2 biegi pod obciążeniem), claas 656 którego kupiłem, 4 pod obciążeniem, ma też amortyzacje kabiny, i jest cichszy w kabinie, Cena obydwóch była podobna

Opublikowano

no przyjechałem juz do domq a wujek jedzie jeszcze 30 km ma do domu

a powiem tyle ciagnik niczemu sobie szkrzynia jest po prostu zaj****

super przyspiesza ale wszystko sie okaze na wiosne

jak ciagnik sie bedzie sprawował

ale nie wiem czym masz mi psuć humor LOL

ale nie wiemczym chcesz go popsuć

Opublikowano
no ja jeszcze 150l przez dzień nie wyjeździłem :(

 

to słobo sie starasz ja 200/dzień przy orce albo podorywkowym lekko wypalam no chyba że dniówka trwa 8 godzin to zbiornik starcza :huh:

 

 

@ kostek ta cena co podałeś to netto czy brutto ????

Opublikowano

śmiesznie się składa, bo mój wujek też ma Fergusona 5465, a ja nadal myśle nad 5460 lub 5455, przechodze na vat, czekam na PROW 2007-2013 i może "wyskrobie" troche kasy.

Opublikowano

Witam!!

Mam 5435 prawie od roku i powiem, że ciągnik jest poprostu słaby. Chodzi o to, że kompletnie nie czuć tych 83 KM. Z opryskiwaczem 2200litrów potrafi tracić obroty pod nieduże górki!! Powiem tak: on pali jak 1224 a ciągnie jak c-360!!

Zgłosiłem problem serwisowi, to dopiero po pisemnym zgłoszeniu raczyli wziąć ciągnik na hamownię. Serwisant pokazał mi wykres który uzyskał na hamowni i szczerze mówiąc nie bardzo mi się ten wykres podoba. Np. pomiar na WOM wykazuje prawie 650 Nm momentu przy 1350 obr/min i zaledwie jakieś 63KM mocy przy 2000 obr/min. Zgodzicie się ze mną że takie charakterystyki ni w ząb się mają do wykresów z prospektu

http://www.korbanek.pl/maszyny/massey/pros...na4-20stron.pdf

Czy ma ktoś taki ciągnik i czy może się podzielić wrażeniami, na temat jego mocy uciągu?

Opublikowano
Witam!!

Mam 5435 prawie od roku i powiem, że ciągnik jest poprostu słaby. Chodzi o to, że kompletnie nie czuć tych 83 KM. Z opryskiwaczem 2200litrów potrafi tracić obroty pod nieduże górki!! Powiem tak: on pali jak 1224 a ciągnie jak c-360!!

Zgłosiłem problem serwisowi, to dopiero po pisemnym zgłoszeniu raczyli wziąć ciągnik na hamownię. Serwisant pokazał mi wykres który uzyskał na hamowni i szczerze mówiąc nie bardzo mi się ten wykres podoba. Np. pomiar na WOM wykazuje prawie 650 Nm momentu przy 1350 obr/min i zaledwie jakieś 63KM mocy przy 2000 obr/min. Zgodzicie się ze mną że takie charakterystyki ni w ząb się mają do wykresów z prospektu

http://www.korbanek.pl/maszyny/massey/pros...na4-20stron.pdf

Czy ma ktoś taki ciągnik i czy może się podzielić wrażeniami, na temat jego mocy uciągu?

 

 

Nie masz co liczyć że coś Korbanek ci z tym fantem zrobi skończy się gwarancja i zostaniesz sam z tym problemem ja też zgłaszałem że dużo pali mój MF to z bidą sprawdzili wtryski kiepski był 1 , wymienili i to samo a pompy nie chcieli ruszać a na koniec pusciłem odpowiednią wiązanke przez telefon kierownikowi serwisu :)

 

Dlatego 2 raz już nie wejde do tej same rzeki czyli MF=korbanek

Opublikowano

albo po skonczeniu gwaranji oka?e si? ze jest jaki? defekt ale to ju? b?dzie koszt urzytkownika sprz?tu!!! straty na przek?adni zw?aszcza na taj 4x4 któr? promuj? Korbanki taki ma?y ci?gnik musi traci?!!!

wygoda kosztuje!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
    • Przez JasiuS
      Cześć pacjent to MF 8240 ze skrzynia powershift funk ah150 wersja z hydrauliką 110l/min 
      Po zakupie zostało naprawione juz kilka awari i przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. I tu pojawił sie problem. W filtrze hydrauliki z lewej strony za zbiornikiem paliwa znalazłem oring o średnicy około 34mm. Oring nie jest przerwany ale ubrudzony klejem anaerobowym.
      Filtry poszły zamienniki z Donaldsona i ssawny za flanszą z hifi. Olej Orlen 10w30 utto (około 150l wchodzi) przez pewien czas wszystko bylo git skrzynia chodzi ładnie, wszystkie biegi bez szarpnięć czy tez poślizgu hydraulika pracowała jak należy aż do momentu testu gdy po dłuższej pracy z bezorkowcem zapaliła sie czerwona kontrolka zapchania filtra hydrauliki. Ciągnik został od razu zgaszony po ostygnięciu maszyny i ponownym zapłonie przez chwilę świeciła sie juz tylko pomarańczowa kontrolka poziomu oleju a stan jest prawidłowy.
      Po tym incydencie nie świeci sie nic, ale ciężko działa wspomaganie kierownicy i słychać syczenie w rozdzielaczu podczas kręcenia. Powoli podnoszą sie tylne ramiona i pomimo prób nie wyłącza sie przedni naped, cały czas słychać jego pracę. Skrzynia natomiast przełącza biegi bez zarzutu.
      Wykonałem pomiar nr 1,2 i 7 (ZAŁĄCZNIK) i ciśnienia są w normach.
      O tym oringu w filtrze znalazłem wzmiankę na zachodnich forach ale sprawa nie została wyjaśniona. Może ktoś wie gdzie mam szukać przyczyny, albo podpowie mi co jeszcze sprawdzić. 
       
      Pozdro
       
       
       


    • Przez Rafał93
      Witam szukam opinii na temat Massey Ferguson 6255 jakie problemy na co zwrócić uwagę ciągnik pochodzi z gospodarstwa ok 20ha zadbany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v