Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jakie ciśnienie powinno być na zasileniu pompy wtryskowej MOTORPAL 4M 3176 takiej jak w zetorze.

Zauważyłem iż wachą się 0d 0,4 do 0,1 bara. Mam do wymiany zaworek w pompie. Takie ciśnienie jest na pewno złe!

Wiem że w C-360 powinno być ok 3,5 bara a w motorpalu nie bardzo mogę znaleźć.

Pytam bo chcę ocenić czy nowy będzie spełniał normę.

Opublikowano

Panowie, zastanawiam się czy nie zwiększyć dawki paliwa (silnik S-4003), ponieważ silnik albo mi się wydaje ale jest bardzo słaby. Oleju nic nie bierze, kąt wtrysku poprawny, pompa i wtryski po regeneracji z 500mth temu, Przed regeneracja było tak samo, tylko że teraz jest spalani sporo mniejsze, Bo np. w opryskiwaczy 4,5L/mth, w pługu 20L/ha czyli tak jak zawsze. Próbowałem w zeszłym roku tym samym pługiem na tym samym polu orać 4011 toż to istny szatan, zakopcił ale nawet z obrotów nie spadł, spalanie to samo a dodam, że ten silnik chla 15L oleju na dzień roboty. A mojego przytrzyma troche to zaraz dusi no i wiadomo kopci. Więc tak pomyślałem czy by nie spróbować zwiekszyć dawki paliwa tą ukośną śrubą u góry na pompie, tylko tu pytanie o ile ja wykręcić?

Opublikowano

Dla mnie to jes niezrozumiałe, mój silnik jest w idealnym stanie więc wg mnie pozostaje dawka paliwa zbyt uboga. PS. Głowice też po remoncie parę lat temu. Ciągnik robi ze 100mth rocznie więc raczej sie nie zuzyły.

Opublikowano

1/4 czy 1/2 obrotu nic nie pomoże będzie trochę lepiej.Na 3 biegu ma ci mielić po zwolnice a nie dusić.20 litrów na ha? To jakie ty masz ziemie? Skoro takie spalanie to powinien mieć moc,wymontuj i zanieś do pompiarza powiedz że chcesz zwiększyć dawkę.

Opublikowano (edytowane)

Dziadek dał niecały rok temu pompę do regeneracji nawet nie wiem gdzie i wszystko ładnie, ale ostatnio z bagnetu zaczął znikać olej. Było nalane do słowa min. i po 2 mtg spadło do kreski min na bagnecie.Wycieków brak, oprócz tego na łączeniu pompy ze spręzarką, ale to olej ze sprężarki wyciekł. Czyżby simmering na wałku szlag trafił? 

Edit: Jaki rozmiar uszczelniacza jest w tej pompie?

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

Witam Panowie

Mam pytanie, bo jakoś tak dziwnie mi chodzi traktor po regeneracji pompy i wtryskiwaczy zerkniecie ?

Dodatkowo przy dodaniu gazu na wysokie obrony wejdzie na obroty spadnie trochę  i znowu wejdzie i dopiero trzyma.

Przy schodzeniu na bardzo niskie tak samo, zejdzie troche go przydusi i ustabilizuje.

https://www.youtube.com/watch?v=R3dM4TBXy3I&feature=youtu.be

 

Opublikowano
19 godzin temu, Hitman1404 napisał:

Witam Panowie

Mam pytanie, bo jakoś tak dziwnie mi chodzi traktor po regeneracji pompy i wtryskiwaczy zerkniecie ?

Dodatkowo przy dodaniu gazu na wysokie obrony wejdzie na obroty spadnie trochę  i znowu wejdzie i dopiero trzyma.

Przy schodzeniu na bardzo niskie tak samo, zejdzie troche go przydusi i ustabilizuje.

https://www.youtube.com/watch?v=R3dM4TBXy3I&feature=youtu.be

 

Siemano,kąt wtrysku dobrze ustawiony ? Układ paliwowy odpowietrzony  ? Przyduszanie może oznaczać zapowietrzony układ.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Kąt wtrysku tak. Sączy mi się paliwo przy zaworze przelewowym pompy wtryskowej. Wcześniej go wgl nie było. Była zwykła śruba z dziurami jak idzie od filtrów do pompy. No układ odpowietrzony był podczas pierwszego odpalania po montażu. Czy teraz też gdzieś trzeba odpowietrzacz jeszcze ? A może się unormuje jak pójdzie w pole ?

Edytowane przez Hitman1404
Opublikowano
12 minut temu, Hitman1404 napisał:

Kąt wtrysku tak. Sączy mi się paliwo przy zaworze przelewowym pompy wtryskowej. Wcześniej go wgl nie było. Była zwykła śruba z dziurami jak idzie od filtrów do pompy. No układ odpowietrzony był podczas pierwszego odpalania po montażu. Czy teraz też gdzieś trzeba odpowietrzacz jeszcze ? A może się unormuje jak pójdzie w pole ?

A w jakim to ciągniku jeśli można wiedzieć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v