Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zaczyna mi puszczać pompa wtryskowa na sekcjach i się zastanawiam bo od niedawna c-360 zrobił się jakiś mułowaty kiedyś niewiele gazu i szedł jak wściekły z dwoma przyczepami pod wał spokojnie podjeżdżał a teraz już musze mu sporo przygazować by podjechał czy to może pyć spowodowane tą pompą wtryskową czy szukać gdzieś indziej? Oczywiście pompa pujdzie do regenacji lub nowa będzie.
Opublikowano

Wie ktoś może, czy da się uszczelnić wyciek w miejscu, gdzie jest dźwignia od dodawania gazu bez jej rozkręcania, bo ostatnio zaczęło mi tam kapać, a że pompa wydaje się być ok nie chciałbym jej rozbierać jeśli nie ma takiej potrzeby, a grzebać tam na siłę nie chcę, żeby nie było jeszcze gorzej. 

Opublikowano

Jak ty chcesz to zrobić? Skoro dźwignię trzymają sprężynki.Trzeba zdjąć pokrywę regulatora pod zdejmować parę rzeczy i wymienić oring który tam siedzi 

Opublikowano
22 godziny temu, Adi96 napisał:

Jak ty chcesz to zrobić? Skoro dźwignię trzymają sprężynki.Trzeba zdjąć pokrywę regulatora pod zdejmować parę rzeczy i wymienić oring który tam siedzi 

Myślałem, że może tak jak w podnośniku przy ramionach jest, że jakiś haczyk i da się go wyciągnąć od zewnątrz. 

Opublikowano
Dnia 15.02.2018 o 19:06, GRZES1545 napisał:

Mam problem po regeneracji faluje mi obrotami miedzy 700 a 1200obr przy jeździe na tych obrotach szarpie mi traktorem, przed regeneracją tego nie miałem. Może polecicie jakiś zakład w Lubelskim.

 

gdzieś na Abramowickiej robią pompy, brat cioteczny robił w 330 i nie narzeka

  • Thanks 1
Opublikowano

Cześć, dobrego majstra do pomp na Podkarpaciu ktoś może polecić? obecny majster to lipa, zawiozłem dobrą pompę do sprawdzenia a przywiozłem taką że nie podaje paliwa z pierwszej sekcji a pompiarz że od niego dobra pompa wyszła i za dwa tygodnie może do niej zajrzeć jeszcze raz, tyle czasu nie mam. 

Opublikowano
Dnia 20.05.2018 o 23:02, Tomaszek8504 napisał:

Witam W pompie nie mam oleju, jak wlałem bardzo szybko uciekł, na zewnątrz i do silnika. Można samemu tą pompę uszczelnić czy trzeba do zakładu?

Jak może uciec olej do silnika skoro pompa ma swój oddzielny olej 

Opublikowano

Teoretycznie może iść ale rzadko to się zdarza musiał by majster co grzebał przy pompie uszkodzić lub źle osadzić uszczelniacz o takim przypadku nie słyszałem.

Opublikowano

Mam zamiar zamówić pompę po regeneracji z Tucholi, sklep Maniek, lecz są do wyboru 3 rodzaje sekcji, 1 to Mielec, 2 Motorpar, 3 Wzmocnione, domyślam się że WZM są to, no i teraz pytanie które wybrać, różnica między Mielcem a WZM przeszło 200 zł 

Opublikowano

Potrzebuję porady w spawie wtryskiwaczy w c-360. Będę zabierał się za regulację wtryskiwaczy u siebie bo kopci na czarno, tak że widać go z 2km O.o. Tak się zastanawiam czy dać podkładkę miedzianą pod wtryskiwacz w głowicy, czy jednak dać tylko na sam stożek. Jeszcze zaznaczę, że głowice miałem regenerowane i planowane. Na aukcjach widzę, że do nowych wtryskiwaczy dodają właśnie podkładki falowane i to mnie trochę zdziwiło. Jak proponujecie osadzić wtryskiwacze na podkładce czy bez niej? 

Opublikowano (edytowane)

W takim razie zobaczę, czy stare były montowane z podkładką. Głowice robione 400mtg temu więc chyba powinny być dobre. Jak cos jakiej grubości podkładkę dać i jaki wymiar tej podkładki? 

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano (edytowane)

Może źle się wyraziłem, bo chodzi mi o to jakie powinny być. Wiadomo, z takimi obrotami się nie jeździ praktycznie, a i tak na jesień idzie do ustawienia, bo z ciągnika zrobiła się lokomotywa.¬¬

Edytowane przez PaweLisowicz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v