Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem gdyż w pompie wtryskowej po regeneracji w mojej C360-tce wycieka mi olej ze śrubek zaznaczonych na czerwono na zdjęciu, i moje pytanie jest takie, czy te śrubki można swobodnie wykręcić i dać podkładki uszczelniające czy są to jakieś śrubki regulujące pracę pompy?

post-104694-0-81991400-1427309956_thumb.jpg

Opublikowano

Dość mocno cieknie mi ropa spod dźwigienki tej co idzie do pedału gazu, zapewne jest tam jakiś oring ale od środka. Czy można to zrobić we własnym zakresie czy trzeba wieść do pompiarza, można bezpiecznie odkręcić tą głowice?

Opublikowano

od środa trzeba zdjąć te dekielek tyko pewnie przy zdejmowaniu go uszkodzisz uszczelkę i będzie się lało w innym miejscu.. można kupić cały komplet uszczelek za 20 zł czy coś koło tego :) ale ciężko znaleźć.

Opublikowano

Witam serdecznie :)

słuchajcie kupiłem po regeneracji pompe nowe wtryski zawory wyregulowane i nadal ma ciężko rano odpalić ale ma wachania obrotów . Jak się ,,rozgrzeje'' to jest ok . dzisiaj sprawdzałem początek wtrysku i z tego co tu wyczytałem to na kole zamachowym cecha znajdująca się na obudowie pokrywa się na górnym martwym punkcie a nie na tych 3 kreskach . proszę o pomoc z góry wielkie dzięki :)

Opublikowano

Witam serdecznie :)

słuchajcie kupiłem po regeneracji pompe nowe wtryski zawory wyregulowane i nadal ma ciężko rano odpalić ale ma wachania obrotów . Jak się ,,rozgrzeje'' to jest ok . dzisiaj sprawdzałem początek wtrysku i z tego co tu wyczytałem to na kole zamachowym cecha znajdująca się na obudowie pokrywa się na górnym martwym punkcie a nie na tych 3 kreskach . proszę o pomoc z góry wielkie dzięki :)

To popchnij pompę gorą do silnika.

Opublikowano (edytowane)

wymieniłem te oringi w dźwigience reg gazu, problem tylko w tym, że przy ściąganiu kopułki musiałem ściągnąć sprężynkę, którą łączyła tą dźwigienkę z taką blaszką niestety nie zauważyłem,  że są tam po trzy otwory na tej blaszce i dźwigience więc nie wiem na których otworach była zamontowana sprężyna. Wie ktoś jak to powinno być w C-360 3p? Chodzi o sprężynkę nr2

 

345d2528f60f1b9dm.jpg

 

Jeszcze wcześniej po czyszczeniu baku i wymianie filtra paliwa silnik nie umiał wejść na maksymalne obroty, a po paru minutach jazdy zaczął z nich pomału schodzić tak jakby coś było zatkane. Filtr wymieniłem na WP40-3 choć różnił się nieco od poprzedniego, czy gdzieś jest jeszcze jakieś sitko, które mogło sie przytkać?

Edytowane przez grego
Opublikowano

to 3p tam nie ma tego odstojnika i sitka, spróbuje jeszcze założyć inny filtr. Bardziej mnie martwi ta sprężyna jak powinna być zamontowana, podobno na tabliczce znamionowej powinien być jakiś kod, który o tym informuje? Jesli tak to jak go odczytać ?

Opublikowano

Witam, trochę nie na temat, bo sprawa dotyczy ursusa 3512 ale może ktoś mi pomoże, kilka dni temu pojawił się problem z odpalaniem i brakiem mocy na niskich obrotach. Ciągnik udało się zapalić po kilkunastu próbach, jednak przy wchodzeniu na obroty strasznie dymił i słychać było charakterystyczny stukot. W pierwszej kolejności poszła pompa wtryskowa do regeneracji (wymieniona głowica) i zostały wymienione rozpylacze wtryskiwaczy. Pompka zasilająca jest sprawdzona, cały układ paliwowy wyczyszczony, łącznie z wszystkimi przewodami, pozakładane nowe uszczelki, wymieniony filtr, cała instalacja odpowietrzona, niestety problem nie zniknął, nadal ciężko go odpalić, a po odpaleniu zachowuje się tak jak wcześniej. Pompiarz, który regenerował pompę stwierdził, że jest przestawiony zapłon - zbyt wczesny i należy to ustawić "odciągając pompę od silnika". Przyznam szczerze że nigdy tego nie robiłem, przy poprzedniej regeneracji pompy (ok 6 lat temu) po prostu ją przykręciłem (oczywiście tak żeby ząbek na kole trafił w wyżłobienie na wałku pompy) i niczego nie ustawiałem. Druga ewentualność wg. pompiarza to nieszczelność pod głowicą. Chciałbym najpierw spróbować ustawić zapłon, zanim zacznę ściągać głowicę ale, jak pisałem wcześniej nigdy tego nie robiłem, stąd moje pytanie - czy wystarczy poluzować nakrętki mocujące pompę i przekręcić ją "do siebie", a następnie przykręcić ponownie? Być może ktoś będzie w stanie mi pomóc, z góry dziekuję.

Opublikowano

Dziś próbowałem odpaliłem swojego ursusa c4011 po 2-letnim postoju, ciągnik odpalił wszedł na najwyższe obroty, wcale nie reagował na  ujmowanie gazu i po jakimś czasie sam zgasł . Zauważyłem jeszcze ze pompa nie ciągnie paliwa z baku , jaka może być  tego przyczyna .

Opublikowano

zaciety regulator obrotów w pompie ja miałem ostatnio taki przypadek w zetorze 7211 kawałek blaszki z łożyska wpadł w regulator i ciągnik odrazu wbijal na jakies prawie 3tys obrotow i nie gasł

Opublikowano

pompa do regeneracji kolego, ciesz sie ze nic nie wylecialo w powietrze bo i takie rzeczy sie zdazaja. Znajomemu DF 230konny sie na polu wsciekl to porabal przewody paliwowe bo sie nie dalo go zatrzymac .

Opublikowano

Po prostu listwa zębata idzie w mak a pompa daje paliwa ile może wchodzi jak na obroty  na takie aż korba nie wyjdzie bokiem.Może to wina pompki zasialącej

Opublikowano

Witam.Od niedawna mam taki problem że obroty w moim c 360 bardzo falują na niskich obrotach.Na wysokich jest wszystko ok ale na niskich około 8 to skaczą jak głupie,lecz nie zawsze tak jest.Nieraz trochę pochodzi i chodzi równiutko trochę pochodzi i zaczyna się falowanie obrotów. Stało mi się to niedawno i nawet bym tego nie chciał ruszać ale nieraz to tak skacze ze az zgasnie jak chodzi na wolnych obrotach.

Moje pytanie jest takie: CO TO JEST ZA PRZYCZYNA? POMPA PALIWOWA CZY COŚ INNEGO.

Proszę o szybkię rady bo sezon żniw w pełni .

Dodam jeszcze ze jest to c 360 z 81r { nie zaden c-355 itp}

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v