sebastiano10

Klimatyzacja w bizonie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
master20002    210

jest o tym cały temat, poszukaj


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

master20002    210

To nie jest klimatyzacja tylko klimatyzer, jakbyś czytał te tematy to byś wiedział bo był tam poruszany ten temat. Ogólnie to szkoda zachodu.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Ja sam robiłem do Dominatora 98, wszystko na nowych częsciach, wyszło ok. 3000 brutto. Przede wszystkim "chłodnica" od samochodu ma za małe oczka i się będzie zabijać. Ja długo szukałem, żeby coś dobrać przystępnego cenowo i z dużymi dziurkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Bez przewodów i napełniania jakieś 1700-1800ł brutto. Plus własna inwencja twórcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

zależy z czego masz najprościej, ja akurat dorobiłem potrójne koło do alternatora i z alternatora jest napęd, chociaż nie jest to najlepsze rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chłodnice myślę umieścić z boku kabiny na zewnątrz dobre rozwiązanie czy lepiej jak by była gdzieś schowana(np, gdzie chłodnica silnika) żeby się bardzo kurz nie dostawał ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Z boku kabiny to musisz mieć dodatkowo założony wentylator na tą chłodnice elektryczny, do tego sterowanie na przekaźnikach itp. Ja umieściłem w tunelu chłodnicy, przewiew jest tam za...sty. Jak zmodyfikujesz nieco chłodnicę, to się nie zatyka w ogóle prawie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    156

Pomyśl może nad klimatyzatorem dachowym , nie jest taki chłód jak z rasowej klimy ale ma też wiele zalet bardzo łatwy montaż ,niema ryzyka przegrzewania  się silnika kombajnu ,daje bardzo czyste i wilgotne powietrze co daje efekt chłodu 

Sam miałem zamiar montować klimę i nawet kupiłem z BMW za 300zł ale sporo było zachodu i kłopotu aby ją zamontować , wszystkie za i przeciw zdecydowały że założyłem wodny klimatyzator i nie żałuję

Ja mam akurat taki 

 https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi38ev4kPTPAhXFVSwKHeg9AQgQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.walkermowers.co.nz%2Fabout-walker-mowers%2Fhistory%2Fbycool-cooler&bvm=bv.136593572,d.bGg&psig=AFQjCNFrlrnexrtELtEuPq2Jr_3rck_nnw&ust=1477422254239580

Edytowano przez Marecki2922

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klimatyzacja się przydaje ja teraz jak kupiłem claasa celtisa 446 rx plus to jest klimatyzacja a w renault cergos 345 mam jeszcze i nawet nie myśle wsiadać i coś robić w polu jak jest gorąco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co do wodnego klimatyzatora montowanego w dachu nie mogę założyć ponieważ nie da mi wjechać do garażu chyba że ma wysokości 45cm.U nas w agromie koszt takiego klimatyzatora ok 3tyś zł.

 

Edytowano przez sebastiano10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Też się zastanawiałem nad tym wodnym, ale wykalkulowałem, że za te pieniądze będę miał tradycyjną klimę. Poza tym opinie użytkowników tych schładzaczy nie były zbyt pozytywne.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damiandg
      Witam czy dużo przeróbek jest żeby przełożyć cały przód od rekorda do Supra? Mam do załatwienia cały przód w dobrych pieniądzach i chodzi mi o to czy jest możliwość przeróbki?
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.