Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam pytanie jaki alternator będzie pasował do zetora 10540. Chodzi o mocniejszy niż seryjny ze względu na to że bedzie zakladana klimatyzacja dachowa.Moze ktoś juz zakladal inny niż seryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

A co ta klimatyzacja robi że alternator trzeba większy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1004

Klima napędzana na prąd, nie przez pasek klinowy, dlatego trzeba większy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Pierwsze primo - ile amper ma obecny altek. Drugie primo -czy napęd jest na dwa paski . Trzecie primo - czy w nowszych modelach tych zetorków przypadkiem nie były " mocniejsze" altki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
MarcinKa napisał:

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

możesz wrzucić linka do tej klimy


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
11 godzin temu, MarcinKa napisał:

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

Aż 140A troche dużo.Klima pobiera 50A przy najniższych nastawieniach.Planuje założyć 95A z forterry tylko nie wiem czy bedzie pasował.Pasek planuje zostawic ten sam.

Edytowano przez lukaszeekk24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153
15 godzin temu, wojtal24 napisał:

możesz wrzucić linka do tej klimy

Linka nie mam bo to dawno było.

Standheiz 12v, dachowa taka nazwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś kto by mi powiedział czy alternator z forterry bedzie pasował. Wizualnie patrząc na zdjecia wydaje sie bardzo podobny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj