agrofoto1

Members
  • Ilość treści

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

4 obserwujących

O agrofoto1

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 12/10/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zduńska Wola

Ostatnio na profilu byli

1558 wyświetleń profilu
  1. agrofoto1

    Pszenica ozima.

    Mam podobnie tylko teraz jest połowa kwietnia zaraz :/ Dostała najesien 200kg polidapu a 3 lata temu obornik. Czy to możliwe że jeszcze jest za zimno?
  2. Dodam, że to nie jest jakiś mój znajomek, pierwszy raz u niego zamawiam, wcześniej brałem normalnie, w centrali. Na dniach chce domówić jeszcze 5 jednostek słonecznika tylko tutaj nie jestem na 100% przekonany do Pioneera, nie wiem czy jest sens tyle przepłacać. Może ktoś kto siał poleci jakieś odmiany?
  3. U mnie już wschodzi! Siany 48 godzin temu, zk 99%
  4. agrofoto1

    Pszenżyto Trismart

    Bardzo ładne! Moje pewnie za miesiąc takie będzie :)
  5. agrofoto1

    GĘSi

    Kluczowe pytanie :)
  6. Barczyński, nie będę wlkejal linku, kto chce ten znajdzie. To jest chyba taki jakby dealer Pioneer, ale ręki nie dam sobie uciąć. Faktura z głównej siedziby
  7. Poważnie to rozważam. Chcę jeszcze dać szansę temu inspektorowi, on jest tutaj tak jakby sędziom w sprawie. Jak na razie zbiera informacje od obu stron. Jeśli nic z tego nie wyjdzie to na pewno zbiorę dane wszystkich osób zaangażowanych, poproszę o ich opinie na piśmie, protokół że sprawy od inspektora i poinformuję o wszystkim główna siedzibę CNH, myślę że mają jakąś siedzibę w Europie. Do tego TPR, Facebook i pewnie Youtube.
  8. Tu jest właśnie meritum sprawy. Ciągnik to tylko maszyna a mechanik serwisu to tylko człowiek. Awarie czy błąd ludzki się zdarzają. Ale robienie z chłopa idioty, plucie mu w twarz i mówienie że to deszcz pada, kłamstwa prosto w oczy - to są rzeczy których nie można sobie odpuszczać i udawać że nic się nie stało. Gdyby przyjechali, przeprosili i spytali jak mogą pomóc rozwiązać ta sytuację to byłoby po sprawie. Ale nie. Zdecydowali że za śrubę warta 20 zł będą się blaznic i wszystkiego się wyprą. Teraz za każdym razem kiedy ktoś zapyta czy warto kupić nowego case będę wszystkim mówił żeby kupili każda inna markę tylko nie tą.
  9. Dzwonię teraz na infolinię Premium CNH, tak gdzie zgłaszałem problem. Odbiera jakiś człowiek który mówi tylko po angielsku. Z racji że język Szekspira nie jest mi obcy to ciągnę grzecznie rozmowę. Niestety, jedyne zdanie jakie mogę usłyszeć to że polski kolega oddzwoni później. Co się tutaj dzieje?
  10. Kosztorys czesci jest pełny, po prostu robocizna jest na fakturze w jednej pozycji
  11. Na fakturze jest tylko "usługa naprawy" czy jakoś tak. Poprosiłem Pana inspektora żeby przesłał mi zakres zakres robót które zostały wykonane.
  12. Zatarty silnik (efekt zmielonej pompy oleju) + skończyło się sprzęgło.
  13. Już po gwarancji. Dawałem do założenia swoje panewki i podpisywałem papier że oni nie biorą za te części odpowiedzialności. Logiczna sprawa. Teraz się okazuje że według nich ten remont to był tylko montaż złożonego przeze mnie silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj