-
Podobna zawartość
-
Przez laxonultima
Witam jak w temacie mam na oku Fergusona 8160 97rok. 200 kucy. Od jakiegoś roku w kraju, wszystko chodzi jak należy, jedynie coś widzę że Ci co go sprzedają mam takie wrażenie że chcą się go pozbyć. Cena jaką oferują za niego też nie jest zbyt wygórowana ponieważ cenią go 48tyś zł. Pytanie do forumowiczów, Czy opłaca się poważnie podchodzić do takiego sprzętu za taką cene ? Pozdrawiam Serdecznie.
-
Przez PiotrChyliski
Witam całe forum i użytkowników.
Z moim Massey'em stał się taki problem. Orałem nim w polu w 5 skibach obrotowych. Z każdym to podnoszeniem pługu miał jakby coraz ciężej go podnosić lecz podnosił z taką samą szybkością. Na wolnych obrotach zaczęły z tyłu ciągnika dochodzić dziwne dźwięki: takie jakby jęczenie, że coś go boli no ale nadal robiłem. Dojechałem do końca pola uniosłem pług i zacząłem go obracać i pług stanął a w Massey'u rozłączyło całą hydraulikę. Zginęły wszystkie biegi, półbiegi, napędy, przestała działać kierownica. Szybko zgasiłem i zapaliłem na nowo. Zapalił się trójkąt na czerwono oraz żarzy się kontrolka nr.9 "Niskie ciśnienie obiegu oleju". Ciągnik po gaszeniu gasł tak powoli i słychać było jakby w środku coś tak strasznie powoli się zatrzymywało w nim te wszystkie wałki i tak dalej. Po nocy na podwórzu zapaliłem go na nowo i od razu w ciągniku nie ma nic. Zapala się trójkąt, kontrolka nr.9 i za 2 sekundy gaśnie to wszystko i jest pusty wyświetlacz, nic się nie świeci. Po wciśnięciu sprzęgła dzieje się to samo. Na 2 sekundy zapala się trójkąt i nr.9 i za chwilę wyłącza się.
Ostatnio problem był z półbiegami, działo się to co wyżej ale chodziło wspomaganie i hydraulika a brakowało półbiegów. Przyjechali jacyś mechanicy zabrali moduł pod schodami do naprawy, przyjechali podłączyli okazało się, że nic to nie dało i jakieś kabelki poprowadzili pod ciągnikiem ale od czego to nie wiem bo nie chcieli powiedzieć. Ciągnik chodził dobrze dopóki nie poszedł na pole. Najpierw w rozrzutniku zaczął sam się wyłączać WOM a teraz to. Nie mam sił na ten ciągnik i już nigdy więcej Massey'a ale w polu trzeba dokończyć. Ma ktoś jakieś rady, pomoce? Za wszystkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny!
Pozdrawiam, Piotr
-
Przez PiotrChyliski
Witam. Gdzie w Massey'u 8160 znajduje się czujnik prędkości? Padł mi cały sterownik i kupiłem drugi. Wszystko jest jak powinno i wszystko mi działa oprócz tego, że na czwartym biegu mogę jechać maksymalnie 25-30km/h na półbiegu B. Po wrzuceniu C kontroli A,B,C,D migają i automatycznie zrzuca mi na półbieg B. Z tego co wyczytałem mam komputer zaprogramowany na niższą prędkość. W poprzednim sterowniku miałem ograniczenie do 40km/h. Na chłopski rozum pomyślałem, że odepnę prędkościomierz lecz nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Według schematu doczytałem się, że jest to ta puszka plastikowa pod schodami z lewej strony. Odpiąłem ją od sterownika lecz nadal pokazuje mi prędkość. Jazda z rozrzutnikiem 25km/h jednak mnie nie satysfakcjonuje. Ktoś pomoże?
-
Przez bialy001
Witam jestem od niedawna posiadaczem NH 8160 w którym zużyły sie prawdopodobnie cylinderki hamulcowe . Pytanie do posiadaczy tych maszn . Wie ktoś może jak do nich sie dostać aby je wymątować ? Z góry dzieki za odpowiedzi
-
Przez witek88
Witam, mam pytanko za co odpowiadają poszczególne pompy w Masseyu 8160
Za co odpowiada pompa wewnętrzna a za co zewnętrzna pompa?
Mam mały problem i muszę od czegoś zacząć.
-