Skocz do zawartości
yogi406

New Holland 8160DT Skrzynia Power Shift

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yogi406    1

Witam

Mam New hollanda 8160 jest to ciągnik z 1997roku. Podczas orki, i dokonania uwrocia włączony został rewers a ciągnik dalej jechał do przou!!!

 

Gdy rewersem przełącze do przodu to jedzie do przodu, a jak przełączę do tyłu to nadal do przodu.  Na zakresie AiC nie chce ruszyć,tylko po chwili wyskoczy N na wyświetlaczu i ikonka książki. Jeździ tylko na sakresie B i to tylko do przodu.
 
Podczas pierwszej próby kalibracji wyskoczył błąd U82 ( sprzegło/zakres A nie wstartował, odrazu błądU82)  sprawdziłem potencjometry. Pierwszy od tyłu ciągnika miał wyłamane ząbki w środku (założony nowy).

 

Kolejna próba Już zakres ,,A" minoł  i zaczynamy zakres ,,B" i po chfili błąd U81 (sprawdziłem stan kostek i jedna zakorodowana od jednego z 2 czujnków prędkości obrotowej skrzyni [ten bliższy tyłu ciągnika zaraz za blokiem elektrozaworów])

 

Kolejna próba i znowu ,,A'' mija i zakres ,,B'' mija startuje zakres ,,C'' i zaraz błąd U86 (kilka prób i nadal zakres ,,C'' i błąd U86)

 

Gdzie mam szukać problemu???

Za błędy przepraszam jestem dyslektykiem. nie chciało mi się w Office tekstu klepać i kopiować.

Edytowano przez yogi406

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysztofz14    14

Error Code U11 - Unable To Calibrate The Suspension
Error Code U12 -Auto Calibration Procedure Stopped/Vehicle Not Stationary
Error Code U19 - Oil Temperature Below 10 Degrees Centigrade
Error Code U21 - Engine RPM Too Low
Error Code U22 - Engine RPM Too High
Error Code U23 - Shuttle Lever In Neutral
Error Code U26 - Clutch Pedal Not Released
Error Code U31 - Output Speed Sensed - Tractor Moving
Error Code U33 - Hand Brake Not Applied
Error Code U34 - Seat Switch Not Activated
Error Code U36 - Maximum Allowed Clutch Calibration Value Exceeded
Error Code U37 - Engine RPM Dropped Too Soon
Error Code U38 - High / Low synchroniser calibration values out of tolerance (Forward)
Error Code U81 - No Medium/Reverse Range Synchronizer Movement Sensed
Error Code U82 - No Low/High Range Synchronizer Movement Sensed
Error Code U83 - Synchronizer Potentiometer Connectors Swapped
Error Code U84 - Reverse And High Range Synchronizer Solenoid Connectors Swapped
Error Code U85 - Medium And Low Range Synchronizer Solenoid Connectors Swapped
Error Code U86 - Medium/Reverse Range Synchronizer Neutral Error
Error Code U87 - Low/High Range Synchronizer Neutral Error
Error Code U88 - Medium/Reverse Range Synchronizer Calibration Values Out Of
ToleranceError Code U89 - Low/High Range Synchronizer Calibration Values Out Of Tolerance
Transmission Codes (GCM2 or TCM) (Semi Powershift)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi406    1

Tabele błędów mam: mniej więcej chodzi pewnie o to że zakres położenia potencjometró uzyskał wartość średnią biegu Neutralnego..... tak to rozumuję.

 

I tertaz pytam za co dokładnie odpowiada jeden i drugi potencjometr??? które przełożenia nadzoruje i tak dalej....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez laxonultima
      Witam jak w temacie mam na oku Fergusona 8160 97rok. 200 kucy. Od jakiegoś roku w kraju, wszystko chodzi jak należy, jedynie coś widzę że Ci co go sprzedają mam takie wrażenie że chcą się go pozbyć. Cena jaką oferują za niego też nie jest zbyt wygórowana ponieważ cenią go 48tyś zł. Pytanie do forumowiczów, Czy opłaca się poważnie podchodzić do takiego sprzętu za taką cene ? Pozdrawiam Serdecznie.
    • Przez PiotrChyliski
      Witam całe forum i użytkowników. 
       
      Z moim Massey'em stał się taki problem. Orałem nim w polu w 5 skibach obrotowych. Z każdym to podnoszeniem pługu miał jakby coraz ciężej go podnosić lecz podnosił z taką samą szybkością. Na wolnych obrotach zaczęły z tyłu ciągnika dochodzić dziwne dźwięki: takie jakby jęczenie, że coś go boli no ale nadal robiłem. Dojechałem do końca pola uniosłem pług i zacząłem go obracać i pług stanął a w Massey'u rozłączyło całą hydraulikę. Zginęły wszystkie biegi, półbiegi, napędy, przestała działać kierownica. Szybko zgasiłem i zapaliłem na nowo. Zapalił się trójkąt na czerwono oraz żarzy się kontrolka nr.9 "Niskie ciśnienie obiegu oleju". Ciągnik po gaszeniu gasł tak powoli i słychać było jakby w środku coś tak strasznie powoli się zatrzymywało w nim te wszystkie wałki i tak dalej. Po nocy na podwórzu zapaliłem go na nowo i od razu w ciągniku nie ma nic. Zapala się trójkąt, kontrolka nr.9 i za 2 sekundy gaśnie to wszystko i jest pusty wyświetlacz, nic się nie świeci. Po wciśnięciu sprzęgła dzieje się to samo. Na 2 sekundy zapala się trójkąt i nr.9 i za chwilę wyłącza się.
       
      Ostatnio problem był z półbiegami, działo się to co wyżej ale chodziło wspomaganie i hydraulika a brakowało półbiegów. Przyjechali jacyś mechanicy zabrali moduł pod schodami do naprawy, przyjechali podłączyli okazało się, że nic to nie dało i jakieś kabelki poprowadzili pod ciągnikiem ale od czego to nie wiem bo nie chcieli powiedzieć. Ciągnik chodził dobrze dopóki nie poszedł na pole. Najpierw w rozrzutniku zaczął sam się wyłączać WOM a teraz to. Nie mam sił na ten ciągnik i już nigdy więcej Massey'a ale w polu trzeba dokończyć. Ma ktoś jakieś rady, pomoce? Za wszystkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny!
       
      Pozdrawiam, Piotr
    • Przez PiotrChyliski
      Witam. Gdzie w Massey'u 8160 znajduje się czujnik prędkości? Padł mi cały sterownik i kupiłem drugi. Wszystko jest jak powinno i wszystko mi działa oprócz tego, że na czwartym biegu mogę jechać maksymalnie 25-30km/h na półbiegu B. Po wrzuceniu C kontroli A,B,C,D migają i automatycznie zrzuca mi na półbieg B. Z tego co wyczytałem mam komputer zaprogramowany na niższą prędkość. W poprzednim sterowniku miałem ograniczenie do 40km/h. Na chłopski rozum pomyślałem, że odepnę prędkościomierz lecz nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Według schematu doczytałem się, że jest to ta puszka plastikowa pod schodami z lewej strony. Odpiąłem ją od sterownika lecz nadal pokazuje mi prędkość. Jazda z rozrzutnikiem 25km/h jednak mnie nie satysfakcjonuje. Ktoś pomoże?
       
    • Przez bialy001
      Witam jestem od niedawna posiadaczem NH 8160 w którym zużyły sie prawdopodobnie cylinderki hamulcowe . Pytanie do posiadaczy tych  maszn . Wie ktoś może jak do nich sie dostać aby je wymątować ? Z góry dzieki za odpowiedzi 
×