Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Gdzie w Massey'u 8160 znajduje się czujnik prędkości? Padł mi cały sterownik i kupiłem drugi. Wszystko jest jak powinno i wszystko mi działa oprócz tego, że na czwartym biegu mogę jechać maksymalnie 25-30km/h na półbiegu B. Po wrzuceniu C kontroli A,B,C,D migają i automatycznie zrzuca mi na półbieg B. Z tego co wyczytałem mam komputer zaprogramowany na niższą prędkość. W poprzednim sterowniku miałem ograniczenie do 40km/h. Na chłopski rozum pomyślałem, że odepnę prędkościomierz lecz nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Według schematu doczytałem się, że jest to ta puszka plastikowa pod schodami z lewej strony. Odpiąłem ją od sterownika lecz nadal pokazuje mi prędkość. Jazda z rozrzutnikiem 25km/h jednak mnie nie satysfakcjonuje. Ktoś pomoże?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

W mniejszej seri 61xx i innych czujnik jest na kole talerzowym tylnego mostu, mocowany pionowo z góry, tam poszukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

Czujnik masz w pokrywie podnośnika, prawie pod zbiornikiem paliwa, poszukaj tematu z zmiana predkosci w sterowniku, ktoś na forum sie ogłaszał ze to robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

Odpinanie czujnika prędkości to nie najlepszy pomysł. Sygnał z niego jest potrzebny dla sterownika, np. aby zapobiec przypadkowej zmianie z zająca na żółwia przy wyższych prędkościach, oraz do automatycznego rozłączania napędu czy blokady po przekroczeniu pewnej prędkości.

Najlepiej jest właśnie przeprogramować sterownik. Można też to obejść w inny sposób.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    32

Nie odpinaj tego czujnika, przy odłączonym czujniku prędkości jazdy będziesz jeździł cały czas z przednim napędem mimo że go wyłączysz kontrolka zgaśnie a przedni napęd będzie załączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpinanie czujnika prędkości to nie najlepszy pomysł. Sygnał z niego jest potrzebny dla sterownika, np. aby zapobiec przypadkowej zmianie z zająca na żółwia przy wyższych prędkościach, oraz do automatycznego rozłączania napędu czy blokady po przekroczeniu pewnej prędkości.

Najlepiej jest właśnie przeprogramować sterownik. Można też to obejść w inny sposób.

 

W jaki sposób mogę to obejść w takim razie? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady ponieważ chciałbym dowozić w tym roku obornik i zdążyć go zaorać przed świętami. Ciągnik wstawię na zimę do mechanika na przeprogramowanie ponieważ teraz wszyscy są już zasypani robotą i nikt nie da rady z dnia na dzień przyjechać. marian3p będę wdzięczny za jakąś wskazówkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Napisz na pw. Muszę sobie przypomnieć jak to dokładnie ma wyglądać.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Mf1990
      Witam Mam problem z ehr a mianowicie po odpaleniu ciagnika wszystko dziala cacy po jakiś 10 15 min przestaje dzialac ehr i przyciski na błotnikach  dodatkowa nagle sam przelaczyl z zająca na żółwia  i nie idzie przebić z powrotem na zająca .
    • Przez norbi9032
      Witam Mam problem z mf 3060 Mianowicie chodzi o brak świateł i podswietlenia zegarów. Działają tylko kierunkowskazy kogut i lampy robocze. Włącznik świateł działa poprawnie. Pomocy ciągnik potrzeby na już.
    • Przez stolarz02
      Witam
      Przepraszam jeżeli zrobię gdzieś błąd, ale jestem początkujący.
      Mam pytanie do użytkowników MF 3125. Czy też ciągnik Wam tak słabo skręca przy załączonym przodzie. Nie wiem czy to normalne czy siadł atak bądź coś innego.
      Proszę o pomoc
    • Przez ekotrak
      witam
      mam problem z rewersem w moim mf 6160. mianowicie mrugają mi kontrolki od jazdy przód tym (cały czas na zmianę, raz przód raz tył). rewers działa. jak przełączam na jazdę do przodu, wszystko fajnie płynnie pracuje, ciągnik rusza bez problemu, bez zgrzytów itp. jesli jednak załączm na jazdę do tyłu to jest "zgrzyt" i ciągnik jedzie do tyłu. jeśli zatrzymam ciągnik do zera i wtedy załączę tył to wtedy ewentualnie tego zgrzytu nie ma, choć i to nie zawsze. . przeważnie jest ten zgrzyt. napięcie na potencjometrze na srodkowym czerwonym kabelku przy odpalonym ciagniku i zalaczonym rewersie na tyl wynosi 1,47v. nie da się ustawic na 2,5v tak jak to powinno byc. przedzial  regulacji tego napięcia wacha sie od 0,89v do 1,47v. dodam ze jak wcisnę sprzęgło ciągnik pracuje ladnie i cicho, gdy tylko puszczę sprzęgło to słychać szum tak jakby gdzies w rewersie (nie podoba mi się to). jakieś sugestie??
    • Przez tadi77
      Witam mam taki problem z ehr Massey 4260 gdy chce podnieść podnośnik nagle gaśnie silnik znikają kontrolki ,stacyjka nie reaguje po chwili pojawiają się kontrolki mogę zapalić silnik wszystko ok,ale gdy znowu próbuje podniesc podnośnik po naciśnięciu przycisku silnik gasnie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.