Polecane posty

Witam. Gdzie w Massey'u 8160 znajduje się czujnik prędkości? Padł mi cały sterownik i kupiłem drugi. Wszystko jest jak powinno i wszystko mi działa oprócz tego, że na czwartym biegu mogę jechać maksymalnie 25-30km/h na półbiegu B. Po wrzuceniu C kontroli A,B,C,D migają i automatycznie zrzuca mi na półbieg B. Z tego co wyczytałem mam komputer zaprogramowany na niższą prędkość. W poprzednim sterowniku miałem ograniczenie do 40km/h. Na chłopski rozum pomyślałem, że odepnę prędkościomierz lecz nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Według schematu doczytałem się, że jest to ta puszka plastikowa pod schodami z lewej strony. Odpiąłem ją od sterownika lecz nadal pokazuje mi prędkość. Jazda z rozrzutnikiem 25km/h jednak mnie nie satysfakcjonuje. Ktoś pomoże?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

W mniejszej seri 61xx i innych czujnik jest na kole talerzowym tylnego mostu, mocowany pionowo z góry, tam poszukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

Czujnik masz w pokrywie podnośnika, prawie pod zbiornikiem paliwa, poszukaj tematu z zmiana predkosci w sterowniku, ktoś na forum sie ogłaszał ze to robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

Odpinanie czujnika prędkości to nie najlepszy pomysł. Sygnał z niego jest potrzebny dla sterownika, np. aby zapobiec przypadkowej zmianie z zająca na żółwia przy wyższych prędkościach, oraz do automatycznego rozłączania napędu czy blokady po przekroczeniu pewnej prędkości.

Najlepiej jest właśnie przeprogramować sterownik. Można też to obejść w inny sposób.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Nie odpinaj tego czujnika, przy odłączonym czujniku prędkości jazdy będziesz jeździł cały czas z przednim napędem mimo że go wyłączysz kontrolka zgaśnie a przedni napęd będzie załączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpinanie czujnika prędkości to nie najlepszy pomysł. Sygnał z niego jest potrzebny dla sterownika, np. aby zapobiec przypadkowej zmianie z zająca na żółwia przy wyższych prędkościach, oraz do automatycznego rozłączania napędu czy blokady po przekroczeniu pewnej prędkości.

Najlepiej jest właśnie przeprogramować sterownik. Można też to obejść w inny sposób.

 

W jaki sposób mogę to obejść w takim razie? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady ponieważ chciałbym dowozić w tym roku obornik i zdążyć go zaorać przed świętami. Ciągnik wstawię na zimę do mechanika na przeprogramowanie ponieważ teraz wszyscy są już zasypani robotą i nikt nie da rady z dnia na dzień przyjechać. marian3p będę wdzięczny za jakąś wskazówkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

Napisz na pw. Muszę sobie przypomnieć jak to dokładnie ma wyglądać.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
    • Przez wojran
      Brak mocy podczas prac polowych  oraz bardzo kopci. ( i pali ponad 10 l na ha w orce czy to normalne )? :
      Podczas tegorocznej orki ciągnik nie dawał sobie rady a orka na 20-28 cm (3-4-5) kl ziemi prędkość ok 6-7 km/h (na wolniejszy biegach to samo )pług 3 unia a z 2 też miał problemy oczywiście przedni napęd włączony oraz tur z łyżką  z przodu ktoś wie co może byc nie tak?
      Moc ciągnika 62 km pracę wykonywane na 1600-1900 obrotów 
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Jak odpowietrzyć hamulce w tym masseyu? Dodam że na ręcznym hamuej ostro a na nożnym na prawe w miare a na lewe wogóle. I dodam jeszcze że posiada on pneumatyke dwuobwodową. 
    • Przez taksun
      Witam
      Poszukuję ramki szyby tylnej kabiny z zamknięciem wg rysunku lub osoby któr posiada ciągnik z taka kabiną i mogła by udostępnić zdjęcia w jaki sposób jest ona zbudowana i jak montowana.
      Pozdrawiam

    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.