Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam całe forum i użytkowników. 

 

Z moim Massey'em stał się taki problem. Orałem nim w polu w 5 skibach obrotowych. Z każdym to podnoszeniem pługu miał jakby coraz ciężej go podnosić lecz podnosił z taką samą szybkością. Na wolnych obrotach zaczęły z tyłu ciągnika dochodzić dziwne dźwięki: takie jakby jęczenie, że coś go boli no ale nadal robiłem. Dojechałem do końca pola uniosłem pług i zacząłem go obracać i pług stanął a w Massey'u rozłączyło całą hydraulikę. Zginęły wszystkie biegi, półbiegi, napędy, przestała działać kierownica. Szybko zgasiłem i zapaliłem na nowo. Zapalił się trójkąt na czerwono oraz żarzy się kontrolka nr.9 "Niskie ciśnienie obiegu oleju". Ciągnik po gaszeniu gasł tak powoli i słychać było jakby w środku coś tak strasznie powoli się zatrzymywało w nim te wszystkie wałki i tak dalej. Po nocy na podwórzu zapaliłem go na nowo i od razu w ciągniku nie ma nic. Zapala się trójkąt, kontrolka nr.9 i za 2 sekundy gaśnie to wszystko i jest pusty wyświetlacz, nic się nie świeci. Po wciśnięciu sprzęgła dzieje się to samo. Na 2 sekundy zapala się trójkąt i nr.9 i za chwilę wyłącza się.

 

Ostatnio problem był z półbiegami, działo się to co wyżej ale chodziło wspomaganie i hydraulika a brakowało półbiegów. Przyjechali jacyś mechanicy zabrali moduł pod schodami do naprawy, przyjechali podłączyli okazało się, że nic to nie dało i jakieś kabelki poprowadzili pod ciągnikiem ale od czego to nie wiem bo nie chcieli powiedzieć. Ciągnik chodził dobrze dopóki nie poszedł na pole. Najpierw w rozrzutniku zaczął sam się wyłączać WOM a teraz to. Nie mam sił na ten ciągnik i już nigdy więcej Massey'a ale w polu trzeba dokończyć. Ma ktoś jakieś rady, pomoce? Za wszystkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny!

 

Pozdrawiam, Piotr :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Bierzesz mechaników, którzy drutują coś jakimś kabelkiem i nawet nie chcą powiedzieć co robią wiec na Massey'a winy nie zwalaj. Pomierzyć ciśnienie, sprawdzić pompę...


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gdzie zmierzyć tego ciśnienia i czym ponieważ żadna hydraulika w nim nie działa. Tyle co silnik chodzi i nic więcej na wyjściach z tyłu nie sprawdzę bo nic nie chodzi. Rok temu był remontowany cały ciągnik za ponad 40 tysięcy i wszystko na marne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    734

pewno klina na pompie ścieło.. coś tam mieliło jeszcze aż wkońcu wszystko padło... gdzieś tu ktoś pisał o takim przypadku. targać pompe zostało jak nigdzie ciśnienia nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    231

Od razu mówisz nigdy więcej massey'a ale nie pomyślałeś o tym że masz mechaników do du*y. Ile mth jest zrobione na oleju w skrzyni? Też obstawiałbym na ścięty klin pompy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Jak remontowali go ci sami fachowcy to sie nie dziweie, ze nie dziala....


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, remont był ponad rok temu i gwarancja na ten remont już minęła. Mechanicy to jacyś dwaj bracia z okolic Siedlec, nie wiem czy kojarzycie kto to czy nie bo kompletnie nie pamiętam nazwiska. Jesteście w stanie polecić kogoś sprawdzonego kto będzie potrafił zająć się tym ciągnikiem? Jakieś namiary na kogoś sprawdzonego i polecanego? Jestem z Przasnysza woj. Mazowieckie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    66

Odezwij się do użytkownika mariusz(ZDUN) z tego forum, jakiś taki ma nick, na pewno znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

hej a jaki olej masz w skrzyni? wygląda to na padniętą pompę, a stan w skrzyni masz w poziomie?

Czy mechanika biegów działa?, wciśniesz bieg to jedzie>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zapaleniu ciągnika stoi na półbiegu D zapala się trójkąt i za parę sekund to wszystko gaśnie i nic. Biegu nie ma żadnego ani do przodu ani do tyłu :)

Do tej pompy gdzie zajrzeć bo jestem zielony w tej sprawie? Trzeba rozbierać ciągnik? Czy gdzieś idzie coś odkręcić i dojrzeć to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zdjąć cały dekiel od mostu z prawej strony. Jeżeli stoi na polbiegu D to znaczy że na skrzynię nie idzie ciśnienie sterowania. Dziwne czemu gaśnie ta kontrolka, dobrze by było zmierzyć ciśnienie systemowe...


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

Po zapaleniu ciągnika stoi na półbiegu D zapala się trójkąt i za parę sekund to wszystko gaśnie i nic. Biegu nie ma żadnego ani do przodu ani do tyłu :)

Do tej pompy gdzie zajrzeć bo jestem zielony w tej sprawie? Trzeba rozbierać ciągnik? Czy gdzieś idzie coś odkręcić i dojrzeć to?

Pod siedzenie zajrzyj.. taki kawałek blachy z jakimis otworami i trybkiem cały w oleju... napewno znajdziesz i będzeisz wiedział co z tym zrobić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez radekwie231
      W Pumie wyskakuje błąd 16134 proszę o pomoc 
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez Mareski
      Witam jestem posiadaczem Johnego 5080gf mam problem z wałkiem wom . Włączam przyciskiem, załacza sie, pokazuje na wuswietlaczu z jaką prędkością sie kreci,  po dodaniu gazu staje. Podpiety pod opryskiwacz nie ma siły ukrecic pompy. Co moze by olej czysciutki, filtr na rurze zmieniony jeszcze nie zmieniony główy koło przedniego prawego koła. Jakis elektrozawór nie puszcze oleju ?? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.