Gość Profil usunięty

problemy z hydrauliką w farmtrac 80 4wd

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój problem polega na tym, że w moim farmtracu ciągle zapowietrza się hydraulika szczególnie jak go zapale i olej jest jeszcze zimny później już jest ok.Ale jak go zapale to tur nic nie reaguje nie mogę go podnieść i muszę czekać i cały czas go odpowietrzać aż się olej nagrzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Na bank jest jakas nieszczelnosc oring na rurce przy pompie albo przy filtrze. Inny przypadek moze byc taki ze pompa moze byc juz zmeczona. Ktory rok ciagnika i ile mth napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciągnik ma już cztery lata prawie pięć, bo był kupiony na wiosnę w 2008r robimy nim takie prace jak grabienie roztrząsanie koszenie zwożenie balotów słomy, siana, sianokiszonki ciąga też przyczepy ze zbożem i w zimie co dziennie przywozi krowom baloty i kukurydze.

 

Szczerze mówiąc na gorszy ciągnik już nie można trafić!!! minus 2 i już prostownik do akcji bo nie chce zapalić a większy aku już nie wejdzie.

Edytowano przez forumkowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1568

Trawić ? Co trawisz ?

To, że nie chce odpalać to jest winny akumulator, a nie cały ciągnik. ;) U mnie przy -6 - odpalił od strzała ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przepraszam za tą pomyłkę miało być trafić. <_<

 

Ja wiem że to wina akumulatora bo rozrusznik jest już 2 z kolei, ale większy aku już do tej skrzynki nie wejdzie i muszę skrzynkę przerabiać żeby dwa aku 6v wstawić. A ile masz już swojego farmtraca? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A wierz ile ma ten twój pojemności i amperów. Ja mam 12V 70Ah 760A i i tak jest dużo za słaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To już dokładnie wiem jaki ja też go miałem 12v 125ah 690A ale jak zmieniłem na ten 70ah 760A to nic nie dało i będę skrzynkę przerabiał żeby dwa 6V wstawić.

 

a miałeś jakieś awarie w tym twoim farmtracu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj