misiu1123

Renault 1151-4 wymiana pompy hydrauliki.

Polecane posty

misiu1123    3

Witam serdecznie. Jak w temacie. Muszę pompe wymienić, bo słabo podnosi, przy obr poniżej 2000 orbitrol prowadzi mi ciągnik, jak po litrze wódki, no i ciśnienie na wyjściu przy ok 500-600 obr jest rzędu 20 bar, dopiero przy ok 2000 pokazuje się 150. Pytanie: czy są jakieś niespodzianki przy odkrecaniu pompy oraz czy dużo zleci mi oleju, bo rurka od ssania idzie pod kolektorem wydechowym? Nigdy w takim ciagniku tego nie robiłem, więc wolę się zapytać. Pompa przykrecona jest chyba na dwie śruby m8 i ma 4 rurki, dwie do orbitrol, jedna na hydraulike i jedna od ssania że skrzyni. Za wszelkie sugestie dziękuję. A, i jaką pompę wybrać. Zalozona jest pompa firmy Dowty. 

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Oleju poleci tyle co jest w rurkach Niespodzianek nie powinno być Odkręcić starą przykręcić nową ot cała robota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Pompa wymieniona. Najlepsze, albo i najgorsze jest to, że nie ma spektakularnej zmiany w szybkości podnoszenia. Ciśnienie na wyjściu jest, jak Bóg dał, czyli 180bar.

Teraz problem jedt, bo zacina się podnośnik pod obciążeniem i dopiero jak ruszę dźwignią od hydrauliki, to opuszcza, ale gwałtownie. Gdzie szukać przyczyny, bo pewnie coś się przycina, a nie mam żadnego schematu ani nic, a tych zbyrow nie chce ruszać, bo nigdy tego nie robiłem. Przy pustych ramionach opuszcza w każdym momencie.

Pozdrawiam i dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu jest tak że szybko nagrzewa się olej i podnośnik coraz wolniej podnosi aż przestaje i wspomaganie na wolnych nie chodzi a pompa grzeje się niemiłosiernie czy to wina pompy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Zwykłą, ale rexroth. Są jeszcze inne, niby tańsze, ale czy warto, to nie wiem. Nauczyłem się, że jak kupujesz coś taniego, to kupujesz dwa razy.

Edytowano przez misiu1123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Kuzyn ma tą tańszą włoską w case i 3 rok działa. Też mnie czeka wymiana, bo jak się zagrzeje olej to ledwo podnosi. Nie wiem czy ta wzmacniana będzie lepsza. Mam 981.4. ogólnie chyba w czerwonych hydraulika działa wolno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Ogólnie hydraulika, z tego, co widzę, to jest dość skomplikowana. U mnie, zanim olej dojdzie do rozdzielacza w pokrywie, to przechodzi przez 5 sekcji hydrauliki zewnętrznej. Jak odpaliłem ciągnik i skierowałem rurke, co zasila rozdzielacz, wprost do tylnego mostu, to jakoś specjalnie tam dużego przepływu nie widziałem. Fakt, że nie zaglądałam do filtra, co jest w skrzyni, ale, żeby go wyciągnąć, to chyba trzeba spuścić olej, ale nie jestem pewien, muszę zobaczyć w instrukcji. Może on blokuje na ssaniu pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj