misiu1123

Renault 1151-4 wymiana pompy hydrauliki.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
misiu1123    3

Witam serdecznie. Jak w temacie. Muszę pompe wymienić, bo słabo podnosi, przy obr poniżej 2000 orbitrol prowadzi mi ciągnik, jak po litrze wódki, no i ciśnienie na wyjściu przy ok 500-600 obr jest rzędu 20 bar, dopiero przy ok 2000 pokazuje się 150. Pytanie: czy są jakieś niespodzianki przy odkrecaniu pompy oraz czy dużo zleci mi oleju, bo rurka od ssania idzie pod kolektorem wydechowym? Nigdy w takim ciagniku tego nie robiłem, więc wolę się zapytać. Pompa przykrecona jest chyba na dwie śruby m8 i ma 4 rurki, dwie do orbitrol, jedna na hydraulike i jedna od ssania że skrzyni. Za wszelkie sugestie dziękuję. A, i jaką pompę wybrać. Zalozona jest pompa firmy Dowty. 

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Oleju poleci tyle co jest w rurkach Niespodzianek nie powinno być Odkręcić starą przykręcić nową ot cała robota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Pompa wymieniona. Najlepsze, albo i najgorsze jest to, że nie ma spektakularnej zmiany w szybkości podnoszenia. Ciśnienie na wyjściu jest, jak Bóg dał, czyli 180bar.

Teraz problem jedt, bo zacina się podnośnik pod obciążeniem i dopiero jak ruszę dźwignią od hydrauliki, to opuszcza, ale gwałtownie. Gdzie szukać przyczyny, bo pewnie coś się przycina, a nie mam żadnego schematu ani nic, a tych zbyrow nie chce ruszać, bo nigdy tego nie robiłem. Przy pustych ramionach opuszcza w każdym momencie.

Pozdrawiam i dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu jest tak że szybko nagrzewa się olej i podnośnik coraz wolniej podnosi aż przestaje i wspomaganie na wolnych nie chodzi a pompa grzeje się niemiłosiernie czy to wina pompy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Zwykłą, ale rexroth. Są jeszcze inne, niby tańsze, ale czy warto, to nie wiem. Nauczyłem się, że jak kupujesz coś taniego, to kupujesz dwa razy.

Edytowano przez misiu1123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Kuzyn ma tą tańszą włoską w case i 3 rok działa. Też mnie czeka wymiana, bo jak się zagrzeje olej to ledwo podnosi. Nie wiem czy ta wzmacniana będzie lepsza. Mam 981.4. ogólnie chyba w czerwonych hydraulika działa wolno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiu1123    3

Ogólnie hydraulika, z tego, co widzę, to jest dość skomplikowana. U mnie, zanim olej dojdzie do rozdzielacza w pokrywie, to przechodzi przez 5 sekcji hydrauliki zewnętrznej. Jak odpaliłem ciągnik i skierowałem rurke, co zasila rozdzielacz, wprost do tylnego mostu, to jakoś specjalnie tam dużego przepływu nie widziałem. Fakt, że nie zaglądałam do filtra, co jest w skrzyni, ale, żeby go wyciągnąć, to chyba trzeba spuścić olej, ale nie jestem pewien, muszę zobaczyć w instrukcji. Może on blokuje na ssaniu pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj