Gość Profil usunięty

Nowe 6R 6175r do 6215R po dwoch latach udoskonalone

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?

Edytowano przez Roland1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Bo konkurencja nie śpi ;) Teraz ciągnik spełniają normę Tier IV Final, oprócz SCR mają też DPF i DOC, cEGR, VTG, CR i to chyba wszystko. Pytanie mam takie: czy Tier IV Final to już ostateczna norma czy jednak nadal "łunia" będzie zmuszała do bardziej rygorystycznych norm emisji spalin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

beda jeszcze wyższe normy,

 

no i JD ze swoim hasłem "tylko on" może sobie już darować, teraz w jd mamy i dpf i scr a u innych producentów którzy postawili na sam scr sam scr pozostaje w wyższej normie i mogą sie chwalic hasłem "tylko scr"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Własnie czyli te są naszpilkowane wszystkim co mozliwe. ciekawe jak odnosiło sie bedzie dio do mocy , czy beda zamulone jeszcze bardzuiej jak 6170R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zauważyłem na stronie JD że zbytnio sie nie chwali wprowadzeniem nowych norm spalin w swoich ciągnikach, a co zatym idzie dołożeniem do niech scr.W dalszym ciągu dumnie pręzentuje hasło (już chyba nie prawdziwe) "tylko on", czyżby bal sie przyznać do błedu jaki popełnił wprowadzając dpf w swoich ciągnikach wiedząc że nie da rady spełnić nastepnych norm spalin na tym rozwiązaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

A pamiętam jak wszyscy się podniecali  że" sru ad blue" trzeba lać że koszty dodatkowe a w JD nie. Czyli jednak nie tędy droga. I między innymi od tego momentu JD stracił swoją bardzo dobrą opinię.  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mam 6170R i powiem szczeze fajnie lac tylko ON :) Ale troche jestem zły bo w tych 6175R jest nowy camand Center 4 zintegrowany z fotelem io wiele i nnych bajerów poprostu ulepszony starszy brat . zaledwie 2 lata minęły i juz go zmienili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

no niestety na stage IV nie wystraczy samo dpf i recylkulacja- w nowej normie tylko silniki fiata mają samo scr - nawet fendt ma połączenie scr i dpf - takie czasy - płacimy za ochronę środowiska ........ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

fiata, iveco, fpt,( czyli to samo) a jak wyglada sytuacja z sisu i deutz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4717

Sisu w mf tez ma sam scr drugiej lub trzeciej generacji.  Silniki 3 cylindrowe sisu w mf 36xx i 56xx mają tylko katalizator doc i egr. Modele 4 cylindrowe 56xx, 66xx, 76xx, 86xx maja doc i scr. Model 87xx ma doc, scr i egr. Żadnych filtrów dpf.

Konstruktorzy jd swego czasu poszli złą drogą. Teraz ciężko jest zawrócić a co za tym idzie przyznać się do błędów. Reklamowali się co prawda jakiś czas hasłem only on. Ale było to na krótką metę. A teraz mają w niektórych ciągnikach wszystko doc, dpf, egr i scr. 

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Jakie typy były tych dużych eRek? Szukam używanego typu 6190R, a najlepiej 6215R. Nie wiem z którego rocznika szukać. Wolałbym chyba bez Adblue. Mam 7730 podciągnięte do znamionowych 205KM, czy 6215R pociągnie tyle samo? Szukałem drugiego 7730 ale się rozmyśliłem bo Rki wyglądają na sprytniejsze, a chodzi mi też o lżejsze prace typu opryski itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelMohawke
      Witam,
       
      kupiłem sprowadzonego John Deera 7200R(2013r) z Belgii. Traktor na początku działał dobrze lecz po kilkudziesięciu motogodzinach pod obciążeniem komputer zaczął wywalać błędy...
      Na początku po ok 5 godzinach ciężkiej pracy z bezorkowcem wyskakiwał błąd, że jest za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tego błędu wynikały następne min. że turbina nie działa w pełnym zakresie i ograniczona praca silnika. Serwis wymienił korek od zbiornika na płyn chłodniczy i czujnik (xD) i zasugerował, że po dmuchaniu chłodnicy należy każde plastiki dokładnie podomykać bo maszyna bardzo wrażliwa... Dalej lipa... Potem diagnoza była, że trzeba wymienić pasek od pompy wody  - wszystko wymienione i cyk... zima... i nie było jak później sprawdzić maszyny.
       
      Wiosną zostało zaaktualizowane nowe oprogramowanie poszedł w robote i po dwóch godzinach znowu ten sam błąd, że za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Maszyne zgasiłem, poczekałem 10min odpaliłem i bez żadnego błędu zrobiłem 10 hektarów... aż tu nagle... kolejny błąd, że za wysoka temperatura w układzie wydechowym... Zostały do zrobienia 3 hektary do końca...  No ale cóż, agregat w góre i hop hop hop na baze, dmucham, przeglądam, domykam wszystkie plastiki i następnego dnia wjeżdżam na pole jade 5 minut i kur... to samo... błąd komputera... tym razem dostaje informacje, że mam sprawdzić chłodnice i filtry czy są czyste, że DPF jest zapchany i mam zrobić czyszczenie z pozycji komputera. W komputerze mam zaznaczoną funkcję automatycznego dopalania no ale cóż wchodzę w ustawienia wybieram opcje manualną dopalenia DPFa i chuuuu... nie idzie... 
       
      Nadmieniam, że przed każdą robotą robie kontrole maszyny i głaszcze ją po masce szczepcząc czułe słówka. Jak co to płyn chłodniczy oraz olej silnikowy cały czas w tej samej pozycji. 
       
      Czy ktoś miał podobny problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez Mariusz0492
      witam może wie ktoś jak łatwo dojść do tls z przodu w moim jelonku czy dużo rozbierania
    • Przez Mariusz0492
      Witam mam problem z osią przednią. A mianowicie wyskakuje mi ''System zawieszenia osi przedniej,, kod błędu SFA.001 myślę że coś z czujnikiem ale nie mam pojęcia gdzie o się znajduje. John deere 6150r.
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj