McCormick  X5.085
 

McCormick X5.085

  • 6851 wyświetleń

Oglądam następcę na zetora 7745

Silnik FPT 3.4L 75KM
Skrzynia 32+32 2 półbiegi pod obciążeniem
Rewers elektroniczny
3 pary wyjść
EHR
Sterowanie z błotnika walka i podnośnika
Fotel pneumatyczny
Klimatyzacja
Opony 380/70R20 480/70R30

Cena +/- 220 000 zł netto

Jakieś opinie i doświadczenia ?


Informacje o zdjęciu McCormick X5.085




Rekomendowane komentarze

  • Power110
  • WojtekBuawski
  • 73 613

Ja za to z ojcem koty darłem bo mógł wziąć ciągnik na prow. Proxima power w 2014r kosztował wtedy 170tys. zł brutto. Stwierdził, że woli mieć zobowiązanie tylko z bankiem i wziąć całość na kredyt bo nie będzie się pierdo*** z agencją itp. Ja za to uznałem, że jest głupi a to co oddaje ARIMR to i tak warto się z nimi przekamażać. Za to co oddał bankowi w samym kredycie ciągnika miałby już kilka nowych maszyn dodatkowo a tak to wszystko prawie dwukrotnie trzeba oddać bankowi za jeden sprzęt... Dalej jestem tego zdania, że gdyby wtedy wziął prow to nasze gospodarstwo miałoby nowsze zabawki i było by lżej z finansami na inne inwestycje.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • versus
  • 27 1110

W tej samej cenie farmall 100A, no ale tam podnośnik mechaniczny i brak półbiegow. Bo silnik chyba ten sam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 7385 3996
5 minut temu, WojtekBuawski napisał:

Ja za to z ojcem koty darłem bo mógł wziąć ciągnik na prow. Proxima power w 2014r kosztował wtedy 170tys. zł brutto. Stwierdził, że woli mieć zobowiązanie tylko z bankiem i wziąć całość na kredyt bo nie będzie się pierdo*** z agencją itp. Ja za to uznałem, że jest głupi a to co oddaje ARIMR to i tak warto się z nimi przekamażać. Za to co oddał bankowi w samym kredycie ciągnika miałby już kilka nowych maszyn dodatkowo a tak to wszystko prawie dwukrotnie trzeba oddać bankowi za jeden sprzęt... Dalej jestem tego zdania, że gdyby wtedy wziął prow to nasze gospodarstwo miałoby nowsze zabawki i było by lżej z finansami na inne inwestycje.

A dał by radę zrobić wzrost?

Mam wrażenie że o tym dużo osób zapomina, później wychodzi na to że co prow dał trzeba i tak wydać na wzrost 

Oczywiście zostaje inflacja

Edytowano przez Karol6130
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Power110
  • WojtekBuawski
  • 73 613

Nie było by problemu ze wzrostem. Kiedyś skorzystał z dofinansowania, był to rok 2006. Zakupił wtedy prasę warfame z543 która jest do dziś, agregat ścierniskowy i uprawowy. Wtedy dofinansowanie było bardzo skromne bo dostał 15tys. zł. Także wtedy porównując do teraz to gra nie warta świeczki by dowozić dokumenty na zawołanie itp. Maszyny wtedy były znacznie tańsze ale zwrot mizerny. Ja mu tłumaczyłem, że w 2014r i teraz to już jest co innego a ten zwrot 50-60% to tyle można się z nimi pomęczyć.


Tutaj też jest inna kwestia bo podejrzewam, że nie dostałby ciągnika 107KM wtedy. Tym też się tłumaczył. Równie dobrze by kupił 90KM z prow i też by dawał radę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 7385 3996

Ciesz się że wtedy ojciec kupił zetora 

Kosztował rozsądnie przy zakupie i serwisowaniu 

Nie to co teraz 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Power110
  • WojtekBuawski
  • 73 613

Przed zetorem były tylko 2x c385 i jeden 3p. Chciał kupić i nawet oglądal ursus 934 ale stwierdził, że nowy będzie lepszy, nawet na krechę. I to akurat była dobra decyzja

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo188
  • 23 519

Dlatego wybór prawdopodobnie padnie na Steyr Kompakt 4080.

Na kwicie mam 15ha ziemi a w realu prawie 25. Steyr można podnieść do 120KM tak jak model 4120. Case Farmall C zaczyna się od 90KM i agencja może kręcić nosem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25637 23617

Znajomemu ponoć padł układ paliwowy w steyr cvt, ale nie wiem jaki model. 180koni lub więcej.

Jeśli gwarancji nie uwzględnią to około 50-60 tys a pewnie się wymigają.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo188
  • 23 519

Znajomy miał tak w new hollandzie i serwis zganiał że słabe paliwo a stacja Orlen że wina pompy bo paliwo czyste i ma wszystkie certyfikaty itp. Koniec końców robił ze swoich 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Power110
  • WojtekBuawski
  • 73 613

Pamiętaj, że ciągniki stage V do 80KM nie mają systemu SCR. Także to już na plus a w przyszłości mozna podnieść moc.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo188
  • 23 519

Dealer sam zaproponował podniesienie mocy przez swój serwis do 120KM jak w najwyższym modelu serii

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • ***** ***
  • misio3p
  • 2145 4677
5 godzin temu, Karol6130 napisał:

To co kupiłeś?

Bartek John deera kupił

Raz się pochwalił zdjęciem ze żniw. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3884 8151

Dobrze to już było. Zboże kosztuje tyle samo co 15 lat temu. Maszyny podrożały, strzelam 100%. Inne środki do produkcji podobnie. Jedynie paliwo jeszcze nie tyle, ale podejrzewam że kwestia czasu jak rudy przejmie stery. Jakoś optymizmem mnie to nie napawa.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25637 23617
4 minuty temu, Przemo188 napisał:

Dealer sam zaproponował podniesienie mocy przez swój serwis do 120KM jak w najwyższym modelu serii

Co z takiego podniesienia jak masa mała?

Zaraz skrzynia lub sprzęgło rypnie a nie podepniesz maszyn dedykowanych do mocy 120km, do ciągnika 75lm.

Podnieść o 10-15%  tak, ale o 50%?

 

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo188
  • 23 519
43 minuty temu, Agrest napisał:

Co z takiego podniesienia jak masa mała?

Zaraz skrzynia lub sprzęgło rypnie a nie podepniesz maszyn dedykowanych do mocy 120km, do ciągnika 75lm.

Podnieść o 10-15%  tak, ale o 50%?

 

Te Ciągniki fabrycznie wychodzą 80, 90, 100, 110 lub 120KM

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojak1986
  • 1885 4996

Macie obroty w gospodarstwie to was stać na serwis po gwarancji. W innym wypadku starszy sprzęt tańszy w naprawie można przeżyć gdzie lepsza awaria nie pochłania zaraz 50 tysięcy. Sprzęt finansują ale koszty utrzymania obecnie zabijają przy nowej generacji i tu mamy odpowiedź dlaczego stare tyle kosztują. Sam układ paliwowy CR i stare pompy wtryskowe...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25637 23617
3 minuty temu, Przemo188 napisał:

Te Ciągniki fabrycznie wychodzą 80, 90, 100, 110 lub 120KM

Pytanie czy to faktycznie te same skrzynie i podzespoły.

Jak w 2012r kupowałem case jx 70 to filet mnie zbajerował że jx 60, 70, 80 to to samo.

I niby tak tylko że jx 80 miał już inną oś i koła i warto było do tego dopłacić.

Nie bardzo wierzyć mi się chce że ten 120 będzie się tylko mapą różnił od 80. 

Diler ma cel w tej gadce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojak1986
  • 1885 4996
15 minut temu, Agrest napisał:

Pytanie czy to faktycznie te same skrzynie i podzespoły.

Jak w 2012r kupowałem case jx 70 to filet mnie zbajerował że jx 60, 70, 80 to to samo.

I niby tak tylko że jx 80 miał już inną oś i koła i warto było do tego dopłacić.

Nie bardzo wierzyć mi się chce że ten 120 będzie się tylko mapą różnił od 80. 

Diler ma cel w tej gadce

Teraz porównać ciągnik który ma 80 koni 20-30 lat temu i dzisiaj. Co można do nich zaczepić i za ile da się je naprawić?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25637 23617

Ale nawet wówczas np nikt z jx 80 nie pomyślałby o zrobieniu 120km.

I taki jx 80 ma jeszcze wygląd ciągnika. 

Ja wówczas zrobiłem błąd że nie kupiłem jx 95.

Może gdyby stał jakiś wolny na placu... Ale to se Ne vrati

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 7385 3996

Zarobi dwa razy

 

Jedyna różnica kosztów przy serwisie starego i nowego to układ paliwowy 

Skrzynie biegów kosztują podobnie

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • micgal39533
  • 499 4019

My też brali w 2012 case jx95 z turem łyżka, chwytak, krokodyl, paleciak pneumatyka klimatyzacja koła szerokie komplet obciążników wyszedł 190brutto teraz ma zrobione około 105km według serwisu 120 można zrobić bez problemu, podobno o takiej mocy wychodziły w USA na tym samym silniku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 7385 3996

W 2009 jx 95 140 138 142 

Nie mogli się zdecydować 

Edytowano przez Karol6130

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • versus
  • 27 1110

Jx80 ma też inne sprzęgło, średnica jak w mniejszych ale inny docisk i materiał tarcz. 90 i 95 poza innym silnikiem mają też większą średnicę sprzęgła. Wszystko się przekłada na żywotność.

@micgal39533 te same silniki w jxu były chyba do ok. 115km. Ciekawe co na to w JX skrzynia i sprzęgło 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj