Roman4321 1385 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 1385 1733 przecie widać że gdzies ucieka i nie hamuje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jaco512 1003 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 1003 4826 Hamulce "mokre" jak w zachodnich ciągnikach, wersja ursus 3 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiek6620 9 Napisano Marzec 12, 2023 Użytkownik 9 67 Też niedawno robiłem hamulce znajomemu w c360 z 1984 r i od nowości 3300 mh jedna szczeka odpadła okładzina tylko ze było dużo wody i pewnie przymarzła w zimie i wszystko zadrzewiane bo stoi cały czas na polu i miał hamulce chłodzone wodą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mds212 2133 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 2133 7826 Jednak tarczowe hamulce sa duzo trwalsze i łatwiejsze w naprawie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 1848 11291 I jak ma to hamować i dzałać jak takie papudraki doprowadzają do takiego stanu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc360polska 51 Napisano Marzec 12, 2023 (edytowany) Zaawansowany 51 518 Ciągnik stał kilka lat pod chmurką i pod drzewkiem więc swoje się nazbierało. Komplet uszczelnień oczywiście do wymiany a przed porządne mycie, co ciekawe są i uroki kołchozu i lewą zwolnicę mamy 4011 z szczękotrzymaczem starego typu a prawa już 355/60 nowy typ... Edytowano Marzec 12, 2023 przez Ursusc360polska Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malinalbe 120 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 120 1333 Nie hamowało ale jak dobrze zakonserwowane dobrze wszystka teraz rozkręcać 😁 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc360polska 51 Napisano Marzec 12, 2023 Zaawansowany 51 518 @malinalbe Fakt, sworznie lekko wyszły 😂 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marioboss 39 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 39 231 Ale syf. To jest tak zawalone, że ciężko w ogóle poznać, czy tam jeszcze okładziny są. Z doświadczenia wiem, że to paskudna robota, jak wszystko jest takie tłuste, a nienawidzę składać ufajdanych części. Zresztą, to niezgodne ze sztuką. Zawsze 50% czasu przy remontach, zajmuje domycie wszystkiego, a nawet potem samych kluczy, bo wszystko się usyfi. Ale trzeba przyznać, że sporo jest jeszcze ludzi o mentalności typowego pracownika pgr-u, który jeździ dotąd, aż maszyna stanie. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc360polska 51 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 51 518 @Marioboss No niestety takie są konsekwencje ciągnika zostawionego pod chmurką a w dodatku uszkodzone uszczelniacze i olej sobie zalewa wszystko co mozliwe Wszystko wymyte wraz z kluczami i będzie na dniach składane nie do poznania Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marioboss 39 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 39 231 @Ursusc360polska Nie no, wiadomo, olej przekładniowy robi niesamowity syf, a jeszcze wraz z kurzem/ziemią, to już jest mieszanka o konsystencji błota. A znów jak to zaschnie, to jeszcze gorzej, bo trzeba znów skrobać do gołego i ciężko to rozpuścić czymkolwiek. W C-360, najczęściej robi się tak od dołu, pod obudową mostu, bo tam zawsze trochę błota, ziemi chlapnie i jedno z drugim się skleja. 20 lat temu, to części, choćby uszczelniacze, były zdecydowanie lepszej jakości. Jak sobie wtedy remontowałem 60kę, to parę lat wytrzymało i nie spadła nigdy nigdzie kropla oleju, lub paliwa, a dzisiaj? Co założę uszczelniacz na wałek z tyłu, to zaraz się paprze. A wałek jest nowy, kupiony jeszcze za czasów lepszych części, więc to wina uszczelniacza. Robiłem ze 3 lata temu koledze przy 60ce i kupiliśmy uszczelniacze corteco. Daliśmy m.in. na pokrywach bocznych mechanizmu różnicowego, bo tam dostęp cięższy i lubi się często lać. Ciekawi mnie, jak tam to teraz wygląda? Ponoć powinny być lepsze, bo droższe są na pewno. Hamulce miał identycznie zawalone, jak te u Ciebie, bo lał cylinderek i trochę oleju z mostu też zawsze poszło. Szkoda, że hamulce nie są bardziej na wierzchu, np na samym wale koła, za felgą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc360polska 51 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 51 518 @Marioboss W tym przypadku z lewej strony otwory będą zaślepione na dole bo w kołchozie wyrzucili całkowicie ręczny... A z prawej wiadomo blokada więc otwór jeden zostaje ale będzie dobrana przelotka gumowa żeby w miarę to uszczelnić, na górę też planuje uszczelnienie, wystarczy gumy kawałek żeby nie leciała woda lub nawóz tak mam u siebie zrobione. Uszczelniacze to zależy jak trafisz, zakładam Corteco i jest sucho, jeżeli przylgnie są okej i nie ma luzu, który może uszkodzić uszczelniacz to bez problemu. Na wałek zakładałem parokrotnie uszczelniacze no name i sucho parę lat a ciągniki chodzą i biją mth, sam u siebie wymieniałem 5 lat temu i również sucho. W przyszłym roku będę robił w swojej skrzynię i most to wszystkie uszczelnienia idą Corteco Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 1848 11291 1 godzinę temu, Marioboss napisał: @Ursusc360polska Nie no, wiadomo, olej przekładniowy robi niesamowity syf, a jeszcze wraz z kurzem/ziemią, to już jest mieszanka o konsystencji błota. A znów jak to zaschnie, to jeszcze gorzej, bo trzeba znów skrobać do gołego i ciężko to rozpuścić czymkolwiek. W C-360, najczęściej robi się tak od dołu, pod obudową mostu, bo tam zawsze trochę błota, ziemi chlapnie i jedno z drugim się skleja. 20 lat temu, to części, choćby uszczelniacze, były zdecydowanie lepszej jakości. Jak sobie wtedy remontowałem 60kę, to parę lat wytrzymało i nie spadła nigdy nigdzie kropla oleju, lub paliwa, a dzisiaj? Co założę uszczelniacz na wałek z tyłu, to zaraz się paprze. A wałek jest nowy, kupiony jeszcze za czasów lepszych części, więc to wina uszczelniacza. Robiłem ze 3 lata temu koledze przy 60ce i kupiliśmy uszczelniacze corteco. Daliśmy m.in. na pokrywach bocznych mechanizmu różnicowego, bo tam dostęp cięższy i lubi się często lać. Ciekawi mnie, jak tam to teraz wygląda? Ponoć powinny być lepsze, bo droższe są na pewno. Hamulce miał identycznie zawalone, jak te u Ciebie, bo lał cylinderek i trochę oleju z mostu też zawsze poszło. Szkoda, że hamulce nie są bardziej na wierzchu, np na samym wale koła, za felgą. Uszczelniacze z Corteco masz różne rodzaje,najlepiej dawać dwuwargowy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1120 Napisano Marzec 16, 2023 Zaawansowany 1120 5457 Ciekawe w c362 jak było to zaślepione w sensie otwór na przestawał na wałek . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się