dawid12 50 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 50 1047 Podstawę pompy sam robiłeś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej78 588 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 588 3149 Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby zastosowanie wspomagania elektrycznego , lub przekładni od c360 ? W mojej ocenie trochę przekombinowane, przy takich "wygibasach " lepszy byłby pasek zębaty, nie wiadomo czy ten jeden pasek to pociągnie bez poślizgu a opasanie koła alternatora zbyt małe. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bears 543 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 543 2301 51 minut temu, andrzej78 napisał: Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby zastosowanie wspomagania elektrycznego , lub przekładni od c360 ? W mojej ocenie trochę przekombinowane, przy takich "wygibasach " lepszy byłby pasek zębaty, nie wiadomo czy ten jeden pasek to pociągnie bez poślizgu a opasanie koła alternatora zbyt małe. Popieram. Pasek na pewno nie dostarczy zapotrzebowania mocy dla pompy i będzie dochodziło do jego uślizgiwania. Ważnym problemem na pewno będzie bardzo szybkie niszczenie paska i tych rolek pośrednich. Klinowy nie nadaje się do takich przejśc jak wielorowkowy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jaco512 1012 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 1012 4846 Przekombinowane, pasek szybko padnie. Możnaby założyć na sprężarkę koło ze sprzegłem jak w 3p i z niego brać napęd wspomagania . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kvl 66 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 66 372 Lepszym rozwiązaniem jest z rozrządu ja mam w swojej już dobre 4 lata i śmiga bez problemu 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2652 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 2652 10466 jak nie ma tura,to elektryczne to świat i ludzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek1974 539 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 539 1678 słabo to widzę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawelkarczewski 315 Napisano Styczeń 16, 2023 Ogrodnik08 315 1946 jonek98 napisał:jak nie ma tura,to elektryczne to świat i ludziejaki Ci działa to elektryczne, co przy gwałtownym skręcie lub szybkiej korekcie skrętu jak z reakcją? gdzie kupowałeś, coś trzeba przerabiać przy ciągniku? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2652 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 2652 10466 ja nie mam elektrycznego,ale paru kolegów to z forum ma i raczej nie narzeka,sam myślę takie do 3p założyć,bo na Allegro za 700 można kupić gotowy zestaw,a orbitrol kosztuje 3 koła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
astrahxenon 137 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 137 1587 Pomysł fajny sam mam podobnie kilka lat tylko inna pompa bo ta z c 330 szybko padnie bo niema podwójnego ułożyskowania i zakładanie bezpośrednio koła pasowego. Jest słabym pomyslem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawelkarczewski 315 Napisano Styczeń 16, 2023 Ogrodnik08 315 1946 jonek98 napisał:ja nie mam elektrycznego,ale paru kolegów to z forum ma i raczej nie narzeka,sam myślę takie do 3p założyć,bo na Allegro za 700 można kupić gotowy zestaw,a orbitrol kosztuje 3 kołaja właśnie bym założył do swojego, hydrauliczne nie mam jak bo nie robią na 1.5 metra a ja mam rozstawioną na 1.5m Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek916 10 Napisano Styczeń 16, 2023 Zaawansowany 10 102 a zmieniłeś kierunek obrotów pompie bo ci inaczej uszczelniacz wywali Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rou1234 1 Napisano Luty 7, 2023 Nowicjusz 1 37 Witam , macie rację jest to trochę przekombinowane i sam się obawiam że może to nie zdać egzaminu zwłaszcza jak pasek się urwie i nie będzie chłodzenia , ale wszytko robione z tego co było pod ręką . Pasek faktycznie ślizga się i chyba przerobie na napęd z rozrządu tylko mam z tym problem bo nie wiem czego gdy kręcę w lewo jest ok tzn przy maksymalnym skręcie robi się opór i pasek przyślizguje a gdy kręcę w prawo to jest dużo większy opór tzn jeszcze nie ma pełnego skrętu a już koło pasowe zwalnia. Zamówiłem zawór z regulacją bo być może jest za duże i nie wiem czy ma znaczenie długość węży od orbitrola do siłownika bo jeden jest dłuższy 15 cm od drugiego . Układ zalany jest hipol ATF . Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Dnia 16.01.2023 o 18:06, maciek916 napisał: a zmieniłeś kierunek obrotów pompie bo ci inaczej uszczelniacz wywali Tak zmienione . Pozdrawiam Dnia 16.01.2023 o 15:05, astrahxenon napisał: Pomysł fajny sam mam podobnie kilka lat tylko inna pompa bo ta z c 330 szybko padnie bo niema podwójnego ułożyskowania i zakładanie bezpośrednio koła pasowego. Jest słabym pomyslem Witam , masz rację dla spokoju i bezpieczeństwa przerobie na rozrząd. Dnia 16.01.2023 o 02:12, dawid12 napisał: Podstawę pompy sam robiłeś? Witam , tak sam robiłem jak i cały układ . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Genius9872 401 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 401 3561 Do C330 polecam wspomaganie elektryczne, raz że tanie, dwa że super działa 😊 mam 7 lat i jestem bardzo zadowolony, miałem też takie w C-355M ale musiałem zrezygnować bo łącznik między wspomaganiem , a przekładnią nie wytrzymywał 😐 (ciągnik pracuje z ładowaczem) ogólnie polecam elektryczne wspomaganie do małych ciągników 🙂 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
astrahxenon 137 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 137 1587 14 minut temu, rou1234 napisał: Witam , macie rację jest to trochę przekombinowane i sam się obawiam że może to nie zdać egzaminu zwłaszcza jak pasek się urwie i nie będzie chłodzenia , ale wszytko robione z tego co było pod ręką . Pasek faktycznie ślizga się i chyba przerobie na napęd z rozrządu tylko mam z tym problem bo nie wiem czego gdy kręcę w lewo jest ok tzn przy maksymalnym skręcie robi się opór i pasek przyślizguje a gdy kręcę w prawo to jest dużo większy opór tzn jeszcze nie ma pełnego skrętu a już koło pasowe zwalnia. Zamówiłem zawór z regulacją bo być może jest za duże i nie wiem czy ma znaczenie długość węży od orbitrola do siłownika bo jeden jest dłuższy 15 cm od drugiego . Układ zalany jest hipol ATF . Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Tak zmienione . Pozdrawiam Witam , masz rację dla spokoju i bezpieczeństwa przerobie na rozrząd. Witam , tak sam robiłem jak i cały układ . Z rozrządu nic nie będzie za. Małe obroty pompa będzie mieć mało wydajność Ty poprostu przekombinowałeś ja zrobiłem podobnie ale dużo prościej i już 500mtg bezawaryjnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiek277 911 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 911 3619 Znajomy ma w c 360 właśnie tak na pasek i jak podniesie turem dużo to pompa przestaje się kręcić i pasek się ślizga Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursus11 57 Napisano Luty 7, 2023 Użytkownik 57 1792 Ciapek od roku jeździ na wspomaganiu napędzanym paskiem. 0 jakichkolwiek problemów. Tur przerobiony na 3 sekcje wpięty bezpośrednio do pompy. Dzień w dzień targa gnoja. Najlepiej wydane pieniądze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid12 50 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 50 1047 2 godziny temu, astrahxenon napisał: 2 godziny temu, astrahxenon napisał: Z rozrządu nic nie będzie za. Małe obroty pompa będzie mieć mało wydajność Ty poprostu przekombinowałeś ja zrobiłem podobnie ale dużo prościej i już 500mtg bezawaryjnie Sprężarke zostawiłeś? Pokaz jakieś foto jak masz to zrobione Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
astrahxenon 137 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 137 1587 Tak mam sprężarkę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rou1234 1 Napisano Luty 7, 2023 Nowicjusz 1 37 Koledzy może mieliście podobny problem jak u mnie lub może się bardziej orientujecie . Bardzo prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuję za pomoc. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek1974 539 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 539 1678 można to zrobić na kilka sposobów 1 pompa prawa łożyskowana na osobnym pasku od sprężarki ,średnica szajb takie same 2 pompa prawa łożyskowana na dodatkowej szajbie ,problem trochę tam ciasno 3 pompa prawa nie musowo łożyskowana na łańcuszku od motoru, zębatki takie same ,jak tak mam działa tylko łańcuch trochę szeleści 4 pompa lewa z przodu za chłodnicą podłączone prosto do wały Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kubaguzik 321 Napisano Luty 7, 2023 Zaawansowany 321 1856 astrahxenon napisał: 14 minut temu, rou1234 napisał: Witam , macie rację jest to trochę przekombinowane i sam się obawiam że może to nie zdać egzaminu zwłaszcza jak pasek się urwie i nie będzie chłodzenia , ale wszytko robione z tego co było pod ręką . Pasek faktycznie ślizga się i chyba przerobie na napęd z rozrządu tylko mam z tym problem bo nie wiem czego gdy kręcę w lewo jest ok tzn przy maksymalnym skręcie robi się opór i pasek przyślizguje a gdy kręcę w prawo to jest dużo większy opór tzn jeszcze nie ma pełnego skrętu a już koło pasowe zwalnia. Zamówiłem zawór z regulacją bo być może jest za duże i nie wiem czy ma znaczenie długość węży od orbitrola do siłownika bo jeden jest dłuższy 15 cm od drugiego . Układ zalany jest hipol ATF . Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Tak zmienione . Pozdrawiam Witam , masz rację dla spokoju i bezpieczeństwa przerobie na rozrząd. Witam , tak sam robiłem jak i cały układ . Z rozrządu nic nie będzie za. Małe obroty pompa będzie mieć mało wydajność Ty poprostu przekombinowałeś ja zrobiłem podobnie ale dużo prościej i już 500mtg bezawaryjnie https://youtu.be/5lE_u8LIO8M masz tutaj pompe w rozrządzie. zrobilem kupe takich wspomek. Zakładam tylko i wyłącznie napędy w rozrząd Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się