Zestaw zaworów pneumatycznych
 

Zestaw zaworów pneumatycznych

  • 4724 wyświetleń

Podpowie ktoś co zrobić żeby główny zawór sterujący w ciągniku był bardziej czuły to znaczy że delikatnie nacisnę hamulec a przyczepa zaczyna hamować, teraz trzeba nacisnąć dość mocno żeby zaczęła hamować instalacja w ciągniku 2 i 1 obwodowa zawory jak na zdjęciu 


Informacje o zdjęciu Zestaw zaworów pneumatycznych

Zrobione z HUAWEI MRD-LX1

  • 0 mm
  • 59999000/1000000000
  • f f/1.8
  • ISO 1459



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841
2 minuty temu, jacek456 napisał:

Na zawoże napewno jest napisane wabco więc mam nadzieje żee mam orginał tylko źle dobrany

Według tego pdf podwójnych jest aż dwa rodzaje. W WABCO powinieneś dostać każdą część do tego zaworu. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1587
29 minut temu, hubertb napisał:

Według tego pdf podwójnych jest aż dwa rodzaje. W WABCO powinieneś dostać każdą część do tego zaworu. 

Tak są 2 rodzaje pod olej i pod płyn dot 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

No według tego katalogu różnią się mocniej. Najmocniej właśnie zawory pojedyncze. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mikcom20
  • 190 1463

wg mnie jeśli dobrze rozumiem, za sterowanie hamulcami przyczepy odpowiada zawór "kapusta" (ten największy na zdjęciu) i reakcję przyczepy reguluje się sruba imbusową. Można też go rozebrać żeby sprawdzić czy membrana nie pękła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841
7 minut temu, mikcom20 napisał:

wg mnie jeśli dobrze rozumiem, za sterowanie hamulcami przyczepy odpowiada zawór "kapusta" (ten największy na zdjęciu) i reakcję przyczepy reguluje się sruba imbusową. Można też go rozebrać żeby sprawdzić czy membrana nie pękła

Kapusta steruje czarna klamka żółta steruje środkowy zawór 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • jacek456
  • 0 88

Po numerach wychodzi że mam zawór z najmniejszymi tłoczkami i dlatego jest taka puźna reakcja

zawór.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 378 1017

Charakterystyka przetwarzania w twoim zaworze wskazuje na pełne wysterowanie  przy ciśnieniu 20 bar a w takim np: 4700152010 to już tylko 8 bar . 

Screenshot_20221206110631.png

Screenshot_20221206111157.png

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • jacek456
  • 0 88
1 godzinę temu, peugeot napisał:

Charakterystyka przetwarzania w twoim zaworze wskazuje na pełne wysterowanie  przy ciśnieniu 20 bar a w takim np: 4700152010 to już tylko 8 bar . 

Screenshot_20221206110631.png

Screenshot_20221206111157.png

I właśnie na taki planuje zmienić, bo gdzieś znalazłem że taki powinien być u mnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

@peugot nie bądź żyła i podaj źródło wykresów, wątek fajnie się rozwiną może by @jacenty przykleił jakiś temat ogólny o zagadnieniu dokładania hamulców pneumatycznych. Co Panowie na to? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • jacek456
  • 0 88
25 minut temu, hubertb napisał:

 może by @jacenty przykleił jakiś temat ogólny o zagadnieniu dokładania hamulców pneumatycznych. Co Panowie na to? 

Jestem za. Bo jak widać na moim przykładzie niekiedy zawory w gotowych zestawach są źle dobierane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj