Ursus C 330
 

Ursus C 330

  • 1974 wyświetleń
Witam serdecznie potrzebuje kodów RAL. Zbliżonych do oryginału ktoś pod powie?

Informacje o zdjęciu Ursus C 330


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bergman31
  • 642 1579

A jaka kolorystyka ciągnika Ciebie intetesuje:

a) blachy żółte, korpus szary, felgi kość słoniowa,

b) blachy żółte, korpus niebieski, felgi kość słoniowa,

c) blachy czerwone, korpus czarny, felgi kość słoniowa,

d) blachy zielone, korpus szary, felgi kość słoniowa.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534
bergman31 napisał:

A jaka kolorystyka ciągnika Ciebie intetesuje:

a) blachy żółte, korpus szary, felgi kość słoniowa,

b) blachy żółte, korpus niebieski, felgi kość słoniowa,

c) blachy czerwone, korpus czarny, felgi kość słoniowa,

d) blachy zielone, korpus szary, felgi kość słoniowa.

 

a) blachy żółte, korpus szary, felgi kość słoniowa,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bergman31
  • 642 1579

Blach kolor żółty: RAL 1033 lub RAL 1034.

Korpus szary: RAL 7040 lub RAL 7042.

Felgi kość słoniowa: RAL 1015.

Te kolory są najbardziej zbliżone do oryginalnych. Idealne nie są, bo w fabryce Ursus nie stosowano wówczas lakierów z palety RAL.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3616 13446

A może chcesz niebieski korpus? 😁😉

@Adi96 może sporo powiedzieć o kolorach najbardziej zbliżonych do oryginału

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor_1805
  • 37 256

Jaki ral niebieskiego korpusu? Chciałbym swoją przywrócić do oryginału, bo jest już na emeryturze kiedyś była niebiesko żółta (rocznik 1977),aktualnie czarno czerwona.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534

Panowie jest taki szał. Na 30stki że nie macie pojecia


Też słyszałem że autorenolak f208. Jest. Dobry ale jego jakość słaba


Chciałbym po malować jakimś akrylem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339
Dnia 2.11.2022 o 20:12, Dominik1994 napisał:

Też słyszałem że autorenolak f208. Jest. Dobry ale jego jakość słaba

 

 

To "dobry" czy "jakość słaba"? Bo trochę to jakby sprzeczne...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominik1994
  • 69 1534

Dobry po

timo napisał:

Dnia 2.11.2022 o 20:12, Dominik1994 napisał: Też słyszałem że autorenolak f208. Jest. Dobry ale jego jakość słaba     To "dobry" czy "jakość słaba"? Bo trochę to jakby sprzeczne... Tzn ze kolor jest ok ale jakoś lakieru słaba

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5594 8708

Trochę lepsze jak olejna ale do typowego autorenolaku to im daleko 😉

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
6 godzin temu, Sylwekx25 napisał:

Trochę lepsze jak olejna ale do typowego autorenolaku to im daleko 😉

Na błotniki przednie i taka wystarczy ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bergman31
  • 642 1579

Ja malowałem maskę, błotniki i felgi lakierami poliuretanowymi. Lakiery dobierane w mieszalni.

Na podkład poszedł epoksyd a na maskę dodatkowo jeszcze podkład akrylowy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
18 minut temu, bergman31 napisał:

Ja malowałem maskę, błotniki i felgi lakierami poliuretanowymi. Lakiery dobierane w mieszalni.

Na podkład poszedł epoksyd a na maskę dodatkowo jeszcze podkład akrylowy.

Też kiedyś dobierałem,ale mimo wszystko różniły się kolory ;) a puszka mnie wyniosła ok 200zł. Ale skopałem sprawę bo malowałem w zbyt niskiej temperaturze i teraz odłazi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bergman31
  • 642 1579

Ile było stopni Celsjusza jak malowałeś traktor? Może to nie wina niskiej temperatury? Miałeś poprawnie dobrane proporcje lakieru i utwardzacza? Malowałeś techniką "mokro na mokro", czy może nakładałeś kolor na suchy podkład?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
6 minut temu, bergman31 napisał:

Ile było stopni Celsjusza jak malowałeś traktor? Może to nie wina niskiej temperatury? Miałeś poprawnie dobrane proporcje lakieru i utwardzacza? Malowałeś techniką "mokro na mokro", czy może nakładałeś kolor na suchy podkład?

 

Nie pamiętam temperatury ale było pewnie poniżej 10 stopni, Malowałem bo nie miałem czasu w innym terminie a akurat wolne miałem. Albo z tym podkładem coś nie tak bo kupiłem nowe błotniki i zostawiłem ten podkład który na nich już był i na to kolor położyłem  i już ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bergman31
  • 642 1579

To wina tego podkładu czerwonego. Kilka lat temu remontowałem przyczepę D-43. Właściciel kupił nowe burty do niej. Pytałem się Go, czy zeszlifować ten podkład, bo i tak odejdzie. On zdecydował, że ma zostać. Po dwóch latach, zadzwonił do mnie, że lakier z przyczepy schodzi płatami ale tylko z burt. Skończyło się na zdzieraniu farby i ponownym malowaniu. 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj