Zetor 8011
 

Zetor 8011

  • 2439 wyświetleń
Zdrowych i wesołych świąt. Nowy nabytek na gwiazdkę 😜

Informacje o zdjęciu Zetor 8011




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • koniu
  • 678 4794

Co z tego że mam nh jak czujnik na skrzyni inieruchomił mi traktor na tydzień. Bo nim czujnik przyszedł, nim serwis przyjechał. A co jakby to były żniwa lub jakas robota typu siew rzepaku? Dlatego jakie by nie były stare ciągniki to mam dwie szóstki. Nie powiem ze stoją, bo jeden lata z rozsiewaczami, drugi uprawa i wały i w żniwa tez jeżdzą. Śmiałem sie kiedys z ojca żeby to posprzedawać w holere i kupić jeszcze jednego nie koniecznie nowego. To mówi są jakie są, ale niech lepiej zostaną. Po tej niby drobnej usterce widze że miał racje. 

    • Like 2
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheraRolnik
  • 2615 2033

Zara ktoś ci napisze że ch*jowy serwis 😅 że ich serwis by przewidział że się zepsuje o godzinie 11 i o 10:30 już by byli na polu i czekali aż się zepsuje 😂😂

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koniu
  • 678 4794

@TheraRolnik a niech se mówią. Niech sie jeden z drugim przyzna uczciwie w temacie usterek, awarii to bedzie dobrze.  Bo znajomy robi jako serwisant, naprawia nie tyljo nh ale i inne marki,  także sam sie śmieje z ludzi co gadają, a jaka jest rzeczywistość.

U siebie nie powiem bo dopiero około 3000 godzin zrobione i czujnik od skrzyni wymieniony, od klimatyzacji. Z początku coś nie łączyło w joystiku podnoszenie i jeszcze uszczelniacz na wom sie pocił i to też na gwarancji. Tak odpukać to jest dobrze. W zasadzie wymiana olejów, filtrów olejowych i paliwowych co 300 godzin. A w skrzyni i odma silnikowa zgodnie z instrukcją.

Edytowano przez koniu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 974 3201

koniu napisał:

Co z tego że mam nh jak czujnik na skrzyni inieruchomił mi traktor na tydzień. Bo nim czujnik przyszedł, nim serwis przyjechał. A co jakby to były żniwa lub jakas robota typu siew rzepaku? Dlatego jakie by nie były stare ciągniki to mam dwie szóstki. Nie powiem ze stoją, bo jeden lata z rozsiewaczami, drugi uprawa i wały i w żniwa tez jeżdzą. Śmiałem sie kiedys z ojca żeby to posprzedawać w holere i kupić jeszcze jednego nie koniecznie nowego. To mówi są jakie są, ale niech lepiej zostaną. Po tej niby drobnej usterce widze że miał racje. 

I tu masz całkowitą rację. Sam żałuję, że kiedyś sprzedałem Zetora 7745 z turem Veto za śmieszne pieniądze. Teraz byłby warty pewnie z60 tys.Nowym NH fajnie się pracuje, ale nie ma nic za darmo.Dlatego w gospodarstwie zostają dwa mtzty i Deutz fahr dx. W sezonie każdy jest potrzebny , a nowego już pewnie w życiu nie kupię patrząc na to co się dzieje.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koniu
  • 678 4794

U mnie jeszcze 7211 jest. Ale on zespawany z opryskiwaczem i tyle co kukurydze posieje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzys111
  • 12 140

Życzę wszystkiego najlepszego z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku no i oczywiście bezawaryjności sprzętu.😀 "Nie każdego stać na nowe sprzęty i nie każdemu potrzebne 150 koni.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 733 3158
7 godzin temu, marobas napisał:

ludzie drodzy.... są ludzie których stać, albo wiedzą, ze dotacja + jakiś wkład własny i ogarną temat, do tego jest im potrzebny, bo maja z 50 albo więcej ha i OK... sa tez ludzie którzy maja 5-10ha i musza pracować na etacie żeby móc się bawić po godzinach w gospodarke, to sobie kupią starego ursusa czy zetora, bo szybciej oblecą te swoje hektary niż 60'tką... i zostanie im  więcej czasu na naprawe  (no bo na odpoczynek to nie ma w obecnej sytuacji gospodarczej...)
-wiem po sobie, wszyscy mi sie dziwili, ze na dotacje wziałem małego lovola 35km, a nie coś większego, z 75km... tylko przy 75 nic by mi nie zostało na sprzęt, byłby już na CR, a ten mały jest na zwykłej rzędowej pompie wtryskowej, serwisu nie potrzebuje do niego, sam ogarne... niedawno kupiłem 904 i jest CooL... żyje i wiem, ze jak padnie to sam naprawie, za pieniądze na które mnie stać... poza tym nic lepszego nie potrzebuje dla podniesienia EGO, czy "przedłużenia"  

Ja rozumiem że  kogoś  nie stać na nowy i kupuję stary ale po co okłamywać żeczywistosc i opowiadać że  kupił starego bo stary lepszy od nowego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 329 2455
ja osobiście nie oszukuje, wolę starszy porządny sprzęt jak te nowe zabawki. ale masochista nie jestem i uważam że mechaniczne traktory do 2006r są spoko, później ekologia i przerostać kabli zrobił z ciągników awaryjne zabawki
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 376 1379
songo napisał:

ja osobiście nie oszukuje, wolę starszy porządny sprzęt jak te nowe zabawki. ale masochista nie jestem i uważam że mechaniczne traktory do 2006r są spoko, później ekologia i przerostać kabli zrobił z ciągników awaryjne zabawki

Zapomniałeś o jednej marce która nadal produkuje "proste" maszyny 🤣🤣🤣

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 329 2455
a no tak Belarus do dzisiaj spoko :D choć tam silniki już też z ekologia chyba są??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 376 1379

Te nowe modele to tak ale te stare to nadal norma emisji spalin z lat 80tych😆

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 209 1201
1 godzinę temu, KarolTD90 napisał:

Ja rozumiem że  kogoś  nie stać na nowy i kupuję stary ale po co okłamywać żeczywistosc i opowiadać że  kupił starego bo stary lepszy od nowego

jak ktoś ma ogarniętą ciężka serie, np 1024 czy 1224, wygłuszoną podłoge, obite błotniki... itp, itd, i mechaniczne na cacy, a zdarzają sie takie, to nie bałbym się stwierdzenia ze są trwalsze od nowych... usterki sie zdarzają, ale i w nowych mechanicznie może coś siąść, a do tego dochodzi cała elektronika, sterowniki, czujniki... wziąć tylko silnik na CR, czujniki ciśnienia paliwa, położenia wału i wałków rozrządu przepływka... dpfy EHR...

jak padnie wtrysk, to do takiego kupi kpl za 1k, a do CR to za regeneracje jednego da 2k... nie oszukujmy sie... :D 

komfort i poczucie... OK -bezcenne... :D a reszta... na 10ha kupić nowego sztrucla, (tym bardziej kilkuletniego) to chyba żeby się udusić... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj