Wskaźnik Ciśnienia Oleju Massey
 

Wskaźnik Ciśnienia Oleju Massey

  • 6774 wyświetleń
Do wskaźnika doładowania doszło ciśnienie oleju 😁

Informacje o zdjęciu Wskaźnik Ciśnienia Oleju Massey




Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596
olkosio napisał:

no 20l/ha to chyba dużo. a jak spaliny? no przecież jak wtryskiwacze będą lać to wizualnie będziesz widział. przecież te paliwo nie zniknie. 

w sumie nie kopci jakoś ponad normę, działka ciężka w sumie jest , czym tam nie oralem wcześniej to swoje spalił ale nie miałem jeszcze wtedy dokładnego licznika z pistoletem 😀

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

mam zbiornik deso na osprzęcie piusi, czy polecam ? jeszcze za krótko to użytkuję, puki co jest spoko, nic się nie dzieje z tym.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • kamilc017
  • kamilc017
  • 163 2745

Mój też paliwo złopie i to dobrze, orka na głębokość 27cm pług 4x40 z przedpłużkami średnio spala 20-22l, Uprawa broną talerzową 3m po orce 13l/ha, siew zestawem uprawowo-siewnym 3m + agregat uprawowy na tuz 7-10l/ha. Średnia spalania z 105mtg wychodzi 8.13l/h.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

to podobnie jak u mnie, wtryski ruszałeś w swoim ?

 U mnie kiedyś tyle nie palił, w orce dało się zejść do 14-15 litrów.

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • kamilc017
  • kamilc017
  • 163 2745

Nie ruszałem nic, ale męczy mnie trochę że strasznie ciężko jest mu wejść na obroty pod obciążeniem, jak wejdzie już na te 1400-1500 to momentalnie się wkręca a poniżej to padaka. Wiem że turbina wtedy zaczyna pewnie lepiej dmuchać ale moim zdaniem powinniem lepiej trochę iść. Nagrałbyś może kiedyś na YT jak pod obciążeniem np. od 900 obrotów dajesz u siebie gazu i jak pompuje turbo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 204 2073

To chyba 90 tak maja ze od tego progu,,1400 idą dopiero wtedy nawet czuć ze turbo zaczynana dodawać mocy, u mnie tak samo a jak już złapie to nie do zatrzymania . 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596
1 godzinę temu, kamilc017 napisał:

Nie ruszałem nic, ale męczy mnie trochę że strasznie ciężko jest mu wejść na obroty pod obciążeniem, jak wejdzie już na te 1400-1500 to momentalnie się wkręca a poniżej to padaka. Wiem że turbina wtedy zaczyna pewnie lepiej dmuchać ale moim zdaniem powinniem lepiej trochę iść. Nagrałbyś może kiedyś na YT jak pod obciążeniem np. od 900 obrotów dajesz u siebie gazu i jak pompuje turbo?

tak to już jest z silnikami z turbo, ze mają mniejszą lub wieksza turbo dziurę, u mnie w sumie za bardzo jej nie czuć, idzie od dolnych obrotów normalnie w porównaniu np z claasem i silnikiem 4 garowym, tam czuć że nie ma tego momentu i dopiero jak turbina dmuchnie od tych 1500-1600 obr to idzie. W JD 6610 w którym pracowałem tam jest większej pojemności silnik i dół ma mocny, na mniejszych biegach startuje błyskawicznie, za to powyżej 1500 MF już go objeżdza jak chce.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • kamilc017
  • kamilc017
  • 163 2745

Muszę jeszcze zerknąć do membrany w pompie może ona jest pęknięta bo wydaje mi się że niema tej mocy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

może być pęknięta. Ciągniki swoje lata mają, nie jednemu już się należy serwis układu wtryskowego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 223 2480

Akurat przy pompie VP niema membrany, a jedynie czujnik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

kolega Kamil ma serie 62 model bodaj 6290. W 64 jest pompa vp 30, w kolektorze jest czujnik ciśnienia doładowania i temperatury, na ich podstawie sterownik steruje pracą silnika + jeszcze czujnik położenia wału, wałka w pompie i czujnik temp. paliwa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 223 2480

Dokładnie tak jest 😉 Lubie świadomych użytkowników, z takimi chociaż jak rozmawiasz przez telefon gdy dzwoni z problemem, to potrafi wytłumaczyć co się dzieje🙂

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 204 2073

seria 62xx to taka ostatnia bez nadmiernej elektroniki tam gdzie jej nie trzeba, jeszcze dobre silniki mechaniczne i lekko zawansowana skrzynie biegów.  64xx to już chyba adblue maja czy te  bo 64xx była w 2 seriach. ?  Jak by nie szło zrobić 63xx 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

64 jest w 3 wersjach silnikowych, perkins t2, perkins t3 na cr i sisu też na cr, moj jest t2 prosty tylko pompa sterowana elektronicznie bez eko szajsu jeszcze.

Skrzynie w 62 i 64 dynaszifty te same sa, tylko w 64 dodali  opcję automatyki połówek, która nie wiem czy występuje w 62 a w nowszych były już dyna 4 i dyna 6

No i jeszcze 62 seria jest raczej na sterowniku autotronic 3 ,a 64 już były też i z autotronic 5.

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 204 2073

w 6265 mam zwykły power control, a w 6290 juz power control z zmiana przy (power) 2100 lub (eko) 1700 i tez jest komp pokładowy w 90 ale cos nie działa (massey ferguson datatronic 2), a tak to by było spalanie, liczenie ha, poślizg, i automatyka uwroci . porostu nie reaguje na przycisk tylko się świeci i tyle,  do szczęścia nie potrzebny 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 223 2480

T2 jest jeszcze dobre, Perkins T3 jest na tym nieszczęsnym układzie CATa, gdzie wtryski padają jak kawki i są bardzo drogie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20596

najdroższa pompa z układu wtryskowego jest , końcówka wtrysku znalazłem w hurtowni po 160 zł za sztukę oryginał Bosch to jeszcze bez tragedii, za 1000 zł wszystkie wtryski zrobi. Cat chyba się z perkinsem połączył jeżeli chodzi o silniki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 223 2480

Tak, zwykłe wtryski w T2 mają tanie końcówki. Problem jest w tym CATowskim CR.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj