Uziu92 7975 Napisano Listopad 3, 2020 Uziu92 7975 20596 olkosio napisał: no 20l/ha to chyba dużo. a jak spaliny? no przecież jak wtryskiwacze będą lać to wizualnie będziesz widział. przecież te paliwo nie zniknie. w sumie nie kopci jakoś ponad normę, działka ciężka w sumie jest , czym tam nie oralem wcześniej to swoje spalił ale nie miałem jeszcze wtedy dokładnego licznika z pistoletem 😀 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
olkosio 124 Napisano Listopad 3, 2020 Zaawansowany 124 1193 jaki masz pistolet? polecasz? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 3, 2020 Uziu92 7975 20596 mam zbiornik deso na osprzęcie piusi, czy polecam ? jeszcze za krótko to użytkuję, puki co jest spoko, nic się nie dzieje z tym. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamilc017 163 Napisano Listopad 4, 2020 kamilc017 163 2745 Mój też paliwo złopie i to dobrze, orka na głębokość 27cm pług 4x40 z przedpłużkami średnio spala 20-22l, Uprawa broną talerzową 3m po orce 13l/ha, siew zestawem uprawowo-siewnym 3m + agregat uprawowy na tuz 7-10l/ha. Średnia spalania z 105mtg wychodzi 8.13l/h. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 (edytowany) Uziu92 7975 20596 to podobnie jak u mnie, wtryski ruszałeś w swoim ? U mnie kiedyś tyle nie palił, w orce dało się zejść do 14-15 litrów. Edytowano Listopad 4, 2020 przez Uziu92 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamilc017 163 Napisano Listopad 4, 2020 kamilc017 163 2745 Nie ruszałem nic, ale męczy mnie trochę że strasznie ciężko jest mu wejść na obroty pod obciążeniem, jak wejdzie już na te 1400-1500 to momentalnie się wkręca a poniżej to padaka. Wiem że turbina wtedy zaczyna pewnie lepiej dmuchać ale moim zdaniem powinniem lepiej trochę iść. Nagrałbyś może kiedyś na YT jak pod obciążeniem np. od 900 obrotów dajesz u siebie gazu i jak pompuje turbo? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
luki9610 204 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 204 2073 To chyba 90 tak maja ze od tego progu,,1400 idą dopiero wtedy nawet czuć ze turbo zaczynana dodawać mocy, u mnie tak samo a jak już złapie to nie do zatrzymania . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 1 godzinę temu, kamilc017 napisał: Nie ruszałem nic, ale męczy mnie trochę że strasznie ciężko jest mu wejść na obroty pod obciążeniem, jak wejdzie już na te 1400-1500 to momentalnie się wkręca a poniżej to padaka. Wiem że turbina wtedy zaczyna pewnie lepiej dmuchać ale moim zdaniem powinniem lepiej trochę iść. Nagrałbyś może kiedyś na YT jak pod obciążeniem np. od 900 obrotów dajesz u siebie gazu i jak pompuje turbo? tak to już jest z silnikami z turbo, ze mają mniejszą lub wieksza turbo dziurę, u mnie w sumie za bardzo jej nie czuć, idzie od dolnych obrotów normalnie w porównaniu np z claasem i silnikiem 4 garowym, tam czuć że nie ma tego momentu i dopiero jak turbina dmuchnie od tych 1500-1600 obr to idzie. W JD 6610 w którym pracowałem tam jest większej pojemności silnik i dół ma mocny, na mniejszych biegach startuje błyskawicznie, za to powyżej 1500 MF już go objeżdza jak chce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamilc017 163 Napisano Listopad 4, 2020 kamilc017 163 2745 Muszę jeszcze zerknąć do membrany w pompie może ona jest pęknięta bo wydaje mi się że niema tej mocy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 może być pęknięta. Ciągniki swoje lata mają, nie jednemu już się należy serwis układu wtryskowego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 223 2480 Akurat przy pompie VP niema membrany, a jedynie czujnik. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 seira 62 ma inne pompy z membraną. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 223 2480 Tak, ale temat mamy o 64xx i silniku serii 1106C. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 kolega Kamil ma serie 62 model bodaj 6290. W 64 jest pompa vp 30, w kolektorze jest czujnik ciśnienia doładowania i temperatury, na ich podstawie sterownik steruje pracą silnika + jeszcze czujnik położenia wału, wałka w pompie i czujnik temp. paliwa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 223 2480 Dokładnie tak jest 😉 Lubie świadomych użytkowników, z takimi chociaż jak rozmawiasz przez telefon gdy dzwoni z problemem, to potrafi wytłumaczyć co się dzieje🙂 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 nie każdy jest świadomy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
luki9610 204 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 204 2073 seria 62xx to taka ostatnia bez nadmiernej elektroniki tam gdzie jej nie trzeba, jeszcze dobre silniki mechaniczne i lekko zawansowana skrzynie biegów. 64xx to już chyba adblue maja czy te bo 64xx była w 2 seriach. ? Jak by nie szło zrobić 63xx Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 (edytowany) Uziu92 7975 20596 64 jest w 3 wersjach silnikowych, perkins t2, perkins t3 na cr i sisu też na cr, moj jest t2 prosty tylko pompa sterowana elektronicznie bez eko szajsu jeszcze. Skrzynie w 62 i 64 dynaszifty te same sa, tylko w 64 dodali opcję automatyki połówek, która nie wiem czy występuje w 62 a w nowszych były już dyna 4 i dyna 6 No i jeszcze 62 seria jest raczej na sterowniku autotronic 3 ,a 64 już były też i z autotronic 5. Edytowano Listopad 4, 2020 przez Uziu92 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
luki9610 204 Napisano Listopad 4, 2020 Zaawansowany 204 2073 w 6265 mam zwykły power control, a w 6290 juz power control z zmiana przy (power) 2100 lub (eko) 1700 i tez jest komp pokładowy w 90 ale cos nie działa (massey ferguson datatronic 2), a tak to by było spalanie, liczenie ha, poślizg, i automatyka uwroci . porostu nie reaguje na przycisk tylko się świeci i tyle, do szczęścia nie potrzebny Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 4, 2020 Uziu92 7975 20596 pewnie dało by się to naprawić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 5, 2020 Zaawansowany 223 2480 T2 jest jeszcze dobre, Perkins T3 jest na tym nieszczęsnym układzie CATa, gdzie wtryski padają jak kawki i są bardzo drogie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 5, 2020 Uziu92 7975 20596 najdroższa pompa z układu wtryskowego jest , końcówka wtrysku znalazłem w hurtowni po 160 zł za sztukę oryginał Bosch to jeszcze bez tragedii, za 1000 zł wszystkie wtryski zrobi. Cat chyba się z perkinsem połączył jeżeli chodzi o silniki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 5, 2020 Zaawansowany 223 2480 Tak, zwykłe wtryski w T2 mają tanie końcówki. Problem jest w tym CATowskim CR. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Listopad 5, 2020 Uziu92 7975 20596 tam siedzi jakiś ich system czy coś typu Bosch czy Denso Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rowan 223 Napisano Listopad 5, 2020 Zaawansowany 223 2480 Właśnie system CAT. Padaka jakich mało... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się