New Holland T5100
 

New Holland T5100

  • 9091 wyświetleń

Nowy nabytek NH T5100 z drugim nowym nabytkiem agregatem talerzowym grano system shark 3.0



Informacje o zdjęciu New Holland T5100

Zrobione z samsung SM-J730F

  • 3.7 mm
  • 1/50
  • f f/1.7
  • ISO 40



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Damian112
  • 6 217
4 godziny temu, Bartek933 napisał:

Ciągnąć a unieść i zawrócić z tym to druga sprawa

Unosił bez problemu i zawracał bo mam z przodu tura tak ze dawał rade 

Skrzynia EC 16/16 nie do sterowania przednim tuzem mam yostik od tura poprostu bylo taniej 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AndrzejMikulewicz
  • 255 1927
6 godzin temu, krzysio22 napisał:

140 km i silnik JUŻ 4,5l xD

W T5060 100km i 4.5l siedzi, a jeszcze mniejsza moc miały na tym silniku.

Takie czasy. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1187
Damian112 napisał:

Opony są dobre  lepszy uciag bd mial a mysle mu nad zwiekszeniem mocy do 120 po gwarancji

Uciąg lepszy, ale opory dużo większe. Zrobi się bardziej "mułowaty".

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adam89k
  • 61 1270

mój t5060 nie jest mułowaty a był głównym koniem 4 obrotowe agregat uprawowo siewny z pakerem i siewnikiem targał. nie mogłem na niego narzekać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1187

Chodzi mi o to, że im szersze ogumienie tym po prostu dla ciągnika ciężej. Może przy tych 150-200KM w 6cyl aż takiej różnicy się nie odczuwa, ale w 4cyl przy pojemności poniżej 4l jest to duża różnica.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

W arbosach też chyba 3.4l A moc niezbadana😂 także i tu nie będzie źle...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525
8 minut temu, bronek napisał:

Chodzi mi o to, że im szersze ogumienie tym po prostu dla ciągnika ciężej. Może przy tych 150-200KM w 6cyl aż takiej różnicy się nie odczuwa, ale w 4cyl przy pojemności poniżej 4l jest to duża różnica.

I tu nasuwa się pytanie, czy opory toczenia z tytułu szerszego ogumienia przewyższą korzyści z braku utraty przyczepności?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bronek
  • 248 1187

Ciągnik zawsze można dociążyć by mieć lepszą przyczepność. A mając większe opory toczenia, ciągnik ma ciężej, prędkość robocza spada i wydajność również

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11939
2 godziny temu, adam89k napisał:

mój t5060 nie jest mułowaty a był głównym koniem 4 obrotowe agregat uprawowo siewny z pakerem i siewnikiem targał. nie mogłem na niego narzekać.

Też ma T 5060 i jest mułowaty, Jak mi LPG braknie to teraz dosłownie nie idzie jechać, z LPG to jakby miał drugie turbo.  Póki nie miałem LPG to tez sądziłem że jest zrywny  a po założeniu bardzo zmieniłem zdanie. Siłę ma to fakt, ale jest trochę mułowaty. 

Kolega ma takiego T5100 na silniku 3,4 i powiem że fajnie sobie radzi i nie jest mułowaty jak mój T5060

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek10314
  • 196 937
bronek napisał:

Ciągnik zawsze można dociążyć by mieć lepszą przyczepność. A mając większe opory toczenia, ciągnik ma ciężej, prędkość robocza spada i wydajność również

i spalanie wzrasta. po mojemu to na niego wystarczy 420/28 i 520/38 a max 440/28 i 540/38

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

W valtrze mam 480 i 600 na węższe bym nigdy nie zamienił jeżeli już to na szersze....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

kzdy ma inne potrzeby. U mnie na 100 km ciagniku sa 460 i max to by mogly byc 480 aby w ququ sie miescily za to w t175 zamiast 620 chetnie bym zalozyl 710 do bezorkowca.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek10314
  • 196 937

tak @Igor89 masz rację z tym że Twoja Valtra jest większa, ma większą masę i moc także jest różnica. u nas w wiosce jeden znajomy ma Nh t6030, to przed podniesieniem mocy mówił że szybciej silnik zacznie dusić niż kołami obróci (opony 480/28 i 600/38).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian112
  • 6 217
6 godzin temu, Tomek24 napisał:

Na ilu będzie pracował?

Na 60 ha 

Panowie co do ogumienia każdy ma swoje teorie tu okaże się w praniu kolega ma takiego samego t5 na takich samy oponach i śmiga super może i ta t5 ma mały silnik ale skrzynia dobrze przenosi moc i jest dobrze dopasowane przełożenie i świetnie sobie radzi bo bez przewiedzenia się co i jak napewno bym takiego zestawienia nie wybrał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

Nie wiem jak się sprawują te ciągniki ale wygląd mają zacny 😉

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj