Skocz do zawartości

AchimR

Lubię wyzwania - poprawka po konkurencji z Czech. Wyłączenie DPF i EGR.
Na miejscu spawałem też 90mm średnicy down-pipe w miejsce ogromnej puchy DPFa. Waga ciągnik po demontażu wszystkiego - MINUS 100kg. TAK - EGR został KOMPLETNIE zdemontowany, wszystkie otwory zaślepione.
Uprzedzam pytania. Silnik z turbo na wydechu nie potrzebuje żadnych zwężek czy restryktorów. Temperatura silnika po całym zabiegu spadła o 8-11*C.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

33 minuty temu, DTaras napisał:

Jak robisz mody to cofam pytanie o EGR... Ale warto aby przed modyfikacjami wszystko w zasilaniu silnika w paliwo było na piper stoper.

No to się zgadza. Ten 7260R akurat byl po remoncie + nowa turbina, ale mam też tester TEXA i parametry pracy silnika profilaktycznoe zawsze sprawdzam, bo biały dymek to nie musi być post injection, a lejący wtrysk.

Zdarzyło mi się też jechać do ładowarki JCB, która straciła moc. Jak na liczniku zobaczyłem serwis nie skasowany od 3000mth to proste pytanie do wlascicieli "kiedy ostatnio filtry byly wymieniane". Ludzie popatrzyli jeden na drugiego i wszystko bylo jasne.

Kondycja układu paliwowego i silnika to podstawa.

Edytowane przez AchimR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v