Gogisiov 9 Napisano Listopad 4, 2017 Zaawansowany 9 270 U 1204 Jakaś eksportówka bodajże na rynek Duński Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Listopad 4, 2017 Zaawansowany 2180 19475 Zdjęcie nie może być z 2000 roku bo w 2000 roku z tego co wiem nie było jeszcze białych tablic rejestracyjnych w tam na samochodzie jest biała Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pietras892 945 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 945 5797 @up to m mało wiesz:-) Auto było wtedy praktycznie nowe.Wersja De luxe na rynek szwecki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kojot629 257 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 257 2029 1204 4wd drive Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pietras892 945 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 945 5797 1204 de luxe ;-) Pamiętam że pracował w młynie w Szwecji miał 3 tyś godzin. Kosztował 30 tyś. razem z pługiem overum. Zawsze zastanawiało mnie w nim ciśnienie oleju... na zimnym miał prawie 5 na rozgrzanym nie spadał poniżej 3,8 na wolnych obrotach. Krajowe ursusy się nawet nie umywały Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 5, 2017 Mnie nie dziwi. Mój ma z 8 tyś i tylko górę robioną a wał jeszcze na nominalnym szlifie i ciśnienie trzyma podobne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
aro1975 324 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 324 5098 mój też tak ma z ciśnieniem oleju, również przyjechał ze Szwecji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pietras892 945 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 945 5797 Aro masz szybką skrzynie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
aro1975 324 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 324 5098 nie, ale mam silnik zts, wzmacniany podnośnik na dwóch siłownikach z dodatkowym rozdzielaczem , blokadę obu mostów, serwo na orbitrolu (zmienione na siłownik), zaczep hitch, pneumatyczny fotel, tapicerka - co nie zmienia faktu że się psuje. Ostatnio padło wspomniane serwo i jedna z pompek hamulcowych, ale ogólnie dla mnie wystarczy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Listopad 5, 2017 Zaawansowany 536 4576 kazdy ma silnik Martina Te co ja oglądałem zawsze mialy na bloku Zetor a znowu czechosłowackie wyroby polski tył kazdy robił po pół ciągnika Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michalost 19 Napisano Grudzień 2, 2017 Użytkownik 19 60 Dnia 4.11.2017 o 23:31, mateuszc355 napisał: Zdjęcie nie może być z 2000 roku bo w 2000 roku z tego co wiem nie było jeszcze białych tablic rejestracyjnych w tam na samochodzie jest biała Jako pasjonat czarnych rejestracji dopowiem ze te rejestracje byly wydawane do 30.04.2000 roku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Grudzień 2, 2017 Zaawansowany 2180 19475 O to coś tam kojarzyłem z tymi tablicami Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AlaCapone 5015 Napisano Styczeń 24, 2018 Zaawansowany 5015 3282 Dnia 5.11.2017 o 08:52, Pietras892 napisał: 1204 de luxe ;-) Pamiętam że pracował w młynie w Szwecji miał 3 tyś godzin. Kosztował 30 tyś. razem z pługiem overum. Zawsze zastanawiało mnie w nim ciśnienie oleju... na zimnym miał prawie 5 na rozgrzanym nie spadał poniżej 3,8 na wolnych obrotach. Krajowe ursusy się nawet nie umywały Dawniej Polskie sprzęty tak miały. Jeszcze obecnie mój C-330 z 1975 roku produkowany na rynek krajowy przy zimnym oleju ma 6 bar, zaś na rozgrzanym 3,6 bara dla obrotów biegu jałowego - a dół nie robiony. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wisera 532 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 532 3672 Fajny Ursus Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się