Gospodarstwo
 

Gospodarstwo

  • 11190 wyświetleń

Tak to wszystko wygląda :)
Zdjęcie było robione z pobliskiej łąki, na której rozsiewałem w tym czasie nawozy.



Informacje o zdjęciu Gospodarstwo

Zrobione z NIKON COOLPIX L840

  • 26.3 mm
  • 10/5000
  • f f/5.1
  • ISO 125



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2651 10454

Te 2,8 też za***iste silniki na żeliwnym bloku można je swapowac spokojnie na 400 km, tylko trzeba uważać na przegrzanie. Wielu którzy sprzedają bmw z tym motorem specjalnie odllacza termostat by zwalić winę na niego więc na to trzeba uważać. Duży plus też jest ze z wyglądu na pierwszy rzut oka to jeden wuj co 2,0 czy 2,5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 104 1784

@iron, i już Cię lubię :D Quattro B) Kolega miał e36. silnik był 2.0.. Kupił 2.8.. Przerobił po swojemu. Zakuł, uturbił itp... Wstawił do samochodu... Ogień... Kupił " okazje " e36... Pozamienial silniki.. stara e36 sprzedał koledze a tą " okazja " jeździł... Silnik chodzil jak rakieta.. Jeździli sobie jednej niedzieli z kolega i wzięli ze sobą 2 koleżanki... i ogień... 2 trupy a dziewczyny przeżyły... " Okazja " okazała się spawana... Poszli w drzewo to dziewczyny zostały w tylnej części a przednia cześć zatrzymała sie 30m za drzewem.. Niestety prędkość swoje zrobiła bo mówili 230km/h sie zatrzymał licznik... Mówili ze na taki odcinku drogi nie możliwe... Patrząc na silnik to było możliwe... wiec 7s do setki ok ale z głowa... bo głowa może odlecieć kiedy...Smutne ale trzeba uważać przy kupnie tych bemeek bo dużo zajechanych jest... a " okazje " kupić to nie za 6 tyś... Co do E30 Ładne podobaja mi sie ^^ 2.0 i mozna jeździć ^^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Songo widzę ze jesteś bardzo przeciwny dieslowi :) Masz podejście jak mój szwagier :D wszystko padnie sprzęgło padnie wtryski padna i kupa kasy pójdzie... do tej pory on więcej wpakowal w 2.4b+g w audioli a ja w " Pastucha Line :D " 1.9tdi 130km do silnika nic nie dolozylem tylko 2x olej w ciągu roku :) + zawiecha, klocki, amor przód :) Dla mnie każdy samochód dobry aby dbać i nie wydziwiać :) Miałem sete co 2.8b+g bez katow szła pięknie ale za dużo oleju zarla :D i to praktycznie samo przyspieszenie co 1.9tdi :) Następne autko jakie bym kupił to już tylko i wyłącznie Quattro ^^

 

do tej pory, ale poczekaj jak Ci padnie 2masa, wtryski, turbo i PDF a na pewno padnie chyba, że prędzej sprzedasz. Jakieś 10tys nie twoje :P chociaż w 1.9tdi nie ma pdf to może jednak 7tys. Jednak wole B+G :D ale dieslowi nie mówię nie, jak pisałem 1.9jtd/cdti przygarnął bym chociaż koszty serwisu na pewno były by większe jak np. jakiegoś benzyniaka 2.5l albo 1.8/2.0 kompressor/turbo

 

 

2.8 to już m52 czyli na alu bloku :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

songo ty chyba ceny części z serwisu podajesz. po. za tym taki 1.9 avf czy awx to koszt 3k. za silnik kompletny w igła stanie.po za tym wy naprawdę myślicie że małe turbo benzyniaki takie dobre są. ? chyba tylko 1.8 z audi acha moja babcia b4 2.6 z 93 roku miła juz dwumase ale w tdi padają szybciej przez małe obroty które tak lubią ekodriverzy. bo jeżdżąc na wysokim biegu przyobrotach 1400 , 1600 prędzej czy później dwumasa padnie tak samo zapieczone turbiny i zatkane dpfy.tesciu mac6 3.0tdi która ma 270tkm i tylko raz mu się dpf zapalił bo jeździł tylko po bułki wtedy. padnięte pompowtryski czy zatarte wałki to przede wszystkim wina użytkownika (zle paliwo, olej itd.)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

do tej pory, ale poczekaj jak Ci padnie 2masa, wtryski, turbo i PDF a na pewno padnie chyba, że prędzej sprzedasz. Jakieś 10tys nie twoje :P chociaż w 1.9tdi nie ma pdf to może jednak 7tys. Jednak wole B+G :D ale dieslowi nie mówię nie, jak pisałem 1.9jtd/cdti przygarnął bym chociaż koszty serwisu na pewno były by większe jak np. jakiegoś benzyniaka 2.5l albo 1.8/2.0 kompressor/turbo

 

 

2.8 to już m52 czyli na alu bloku :)

dwumas 500zl,turbo drugie 500,a wtryskom co będzie, najwyżej zadymi bardziej i dalej się będzie jeździć. Powiem Ci tak, nie wiesz, a piszesz. Ceny to chyba z początku 2000 lat dajesz,kiedy w pl to polonezami wszyscy jeździli.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 104 1784

@Songo, Hehe no k**wa jak szwagier :D tylko na to czekam, żeby móc pojęczeć jakie to drogie i gowno :D Ale nie bój sie 2 krowy sprzedam będzie na naprawe :D mówili ze padnie jak przejade 10 tyś km bo nie potrafię jeździć takim a wyszło już ponad 20 tyś i niestety dalej jeżdżę :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kokoman0
  • 305 1784

dwumas 500zl,turbo drugie 500,a wtryskom co będzie, najwyżej zadymi bardziej i dalej się będzie jeździć. Powiem Ci tak, nie wiesz, a piszesz. Ceny to chyba z początku 2000 lat dajesz,kiedy w pl to polonezami wszyscy jeździli.

Weź kup za 500 zł kompletne sprzęgło z dwumasem dobrej firmy a nie chinola. Do mojego ALH komplet Sachsa to ok 1000 zł same części a kompletna regeneracja turba to 900-1100 zł ( taki standard).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Pisałem akurat o cenach używek których jest bardzo dużo,także znajdzie się zawsze coś w dobrym stanie. A sam pewnie dobrze wiesz ze sprawna oryginalna używana cześć wytrzyma więcej niż chinczyk. Brat za sprzęgło valeo do tdi zapłacił 700czy 800zl. Wiadomo że sachs jest lepszy, ale i valeo wytrzyma 60tys. Km, a zanim tyle przejedzie to samochód juz nie będzie jego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2651 10454

W 2,8 fakt blok Alu ale można zmienić na żeliwny. Co do dwu masa wszyscy się boją jak diabeł swieconej wody. Wiele większych starszych benzyn, też miało dwumas. A pozatym dwumasa można zmienić na sztywne koło zamachowe które będzie pewnie wytrzymalsze, np g60 do vagow

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Pierwsze tdi miały sztywne kolo zamachowe, nie trzeba szukać od g60 skoro pełno tego na szrotach, bo pierwsze tdiki juz tam lądują. 99% ludzi nawet nie wie ze ma kolo dwumasowe, to psuje się raz na ruski rok, wiec szansa ze padnie akurat na ciebie jest bardzo nikla. Poza tym jak ktoś ma pecha, to i metalowa kulkę od łożyska popsuje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2651 10454

Mój też nie ma dwumasa, a komplet końcówek wtryskow 0,216 kosztuje około 600 zl i bez kompa powinien mieć jakieś 110-115 km. A g60 jest do grubszyc modów raczej dobry

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

G60 to przecież benzyna +kompresor, nie ma co go przyrównać do tdi. Poza tym aktualnie za g60 cenią jak za zboże, i pewnie to już się nie zmieni, bo jest ich co raz mniej. A pomyśleć że 9lat temu jak pracowałem na autoszrocie osobiście pociąlem Passata g60 synchro, stary dobry prosiak b3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3885 8153

Padniente wtryski i zadymi trochę☺ Dobre Nawet wyszło zabawnie.Tylko przy okazji spalania wzrasta o 50% a po dłuższym czasie wypala dziury w tłokach. Albo taki bajer z opiłkami metalu w paliwie. Sprawdzenie jednego wtrysku kosztuje w porzadnym zakladzie 50 zł a wy chcecie za 500 wymienić wszystkie☺ Chyba na Allegro gdzie facet piszę - sprawne w 100% a gdy pytasz czy były sprawdzane to mówi że samochód chodził do końca i na pewno są dobre☺ Ja mam takich wtrysków 5 w piwnicy , które zostały z ostatniego w moim życiu samochodu diesla i pisanie takich bajek jak wyżej to możecie sobie darować bo jeszcze ktoś uwierzy i kupi a później będzie płacz i rozpacz jak będzie trzeba bulić za części. -Były posiadacz BMW X3.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

Przez ostatnie 8lat miałem 6 aut na ropę, z czego 4 jednej marki, każdy z nich miał ponad 10lat,i w żadnym z nich nie zmieniałem wtryskow, a jeden z nich miał przebieg ponad 500tys.km, w sumie teraz ma 580tys.km i dalej jeździ nim mój teść. Także myślę że awaria wtryskow może wystąpić bardzo sporadycznie, a raz na 10lat nawet jak wydam 1000zl na wtryski to nie zbiednieje. Ja w przeciwieństwie do ciebie nadal jezdze dieslem, i nie zamierzam zmieniać go na benzynę, mimo marnych przebiegów jakie aktualnie krece

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

@up za tego g60 to jaja ci urwać trzeba. były też golfy 2 z takim motorem ale 16v i tam było ponad 200km. to było dopiero auto do zapierdalania, a mój wójek bratanek mojej babci pracuje w VW i od dawna testował wszystkie auta co do produkcji miały wejść. kiedyś trochę wiedziałem o tym ale od kiedy babcia nie żyje to kontakty z niemiecką rodziną się urwały. dobra wystarczy tej historii rodzinnej i wracając do tematu to i benzyna i diesel ma swoje wady i zalety.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

jak się wymienia dwumase to i sprzęgło kompletne nowe zestawy koło 2500-3000zł, regeneracja turbo to w zależności czy zwykłe czy ze zmienną geometrią łopatek 500-1500zł, wtryski CR regeneracja chyba od 300zł się zaczyna za sztukę, a nówki coś koło 1000 kosztują. DPF wymiana coś ponad 2000 :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

@up za tego g60 to jaja ci urwać .

moje jaja zostaw w spokoju, są po mnie ładne dzieci, a szkoda zmarnować taki dar :-) @songo tak sobie tłumacz, a twoje bmw to za 50zl naprawisz, kup, pojeździj, i dopiero się wypowiadaj, bo na daną chwile to pleciesz trzy po trzy i rzucasz ceny z sufitu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • WitekRolnik
  • 3145 8811

Powiem Wam koledzy po fachu, że jak wrzucałem te oto zdjęcie to nawet w głowie mi się nie śniło, że aż pod tym zdjęciem rozwinie się tak obszerna i ciekawa dyskusja, miło się czyta takie normalne komentarze bez żadnej kłótni w tle :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2651 10454

@krzysztof do twojego x3, może i były drogie części bo to bardziej zaawansowany silnik i bmw czyli jakby nie patrzeć marka premium. Do starego diesla na pompie wszystko jest dużo tańsze. Zresztą nowego diesla to ja nie chcę bo mi nie potrzebny aktualnie a one krótkie trasy znoszą dużo gorzej niz te stare

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28760 18357

A ja powiem tyle ze zlamalem swoją żelazną zasadę '' nie rozmawiać na temat które auto lepsze'', dałem się wciągnąć w dyskusję. Każdy ma rację, dla jednego lepsza będzie benzyna, dla drugiego diesel, jeden woli auta z Niemiec, inny z Francji, jeden woli rude, a drugi blondynki, i taki różnorodny świat jest piękny, nie monotonny, i tego się trzymajmy. Tymi słowami kończę swój udział w tej dyskusji, pozdrawiam wszystkich, i pamiętajcie, w kwestii religii, polityki, i motoryzacji to wy maciek racje, bo w tych sprawach każdy ma swój rozum, nie sugerujcie się czymś zdaniem, bo to co komuś pasuje nie zawsze podpasuje wam. Do zobaczenia pod innymi zdjeciami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2651 10454

A co do g-60 to jescze były Corrado chyba @songo sypiesz w tej chwili cenami z kapelusza, jak bym miał dać nowego dpf-a to bym dziada w pizdu wycial gowno jedno. Chyba że chcesz robić serwis w ASO wtedy może tak być

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10804

g60 było w mk2 passerati corrado a g40 tylko w polo. i w ten sposób pod zdjęciem gospodarstwa zrobiliśmy forum samochodowe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

nie powiem, że mi BMW się nie psuje bo psuje :P nawet udało mi się zarżnąć sprzęgło lataniem bokiem i koszt sprzęgła z robocizną 900zł, rozrusznik też mi się zepsuł 200zł i pompa paliwa 350zł. ale nie licząc tego to nic nie robiłem przy silniku, miałem do wymiany jeszcze amorki, tarcze i klocki ale to nie jest zależne od tego czy diesel czy benzyna. Mam rozrząd na łańcuchu dożywotni, nic nie trzeba robić :D tylko filtry, oleje i lać benzynę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj