Wspomaganie w Ursusie  C-360 3P
 

Wspomaganie w Ursusie C-360 3P

  • 4581 wyświetleń


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Co za ciężko się kręciło? Siły w rencach nie masz?
Rozumiem jak traktor z tirem, ale jak bez tura to trochę dla mnie wyrzucanie pieniędzy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13683

 z tirem

 

W tir-ach też mają wspomagania. :D Założył pewnie dla własnej wygody.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 520 4897

Już aż tak ciężko nie chodzi, tylko trzeba przekładnie przejrzeć i zwrotnice smarować :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ukaszKrzywicki
  • 2 58

Nie rozumiem waszego oburzenia. Chciał to założył dla wlasnej wygody poprostu. Poza tym Za swoje pieniądze żadnemu z was z portfela nie wyciągnął

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmer15555
  • 85 1251

A co musi ciężko się kręcić żeby wspomaganie zakładać ? może założył po to aby mu w polu rąk nie urwało ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2133 7826

@wisera

To po co w nowych ciagnikach zakładają wspomaganie jak be ztura wychodzą? :D

 

Stać go to załozyl i tyle, chyba kazdy by wolał mieć wspomaganie tylko nie kazdego stac.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Nie każdego stać? 1,500 zł to nie jest taki duży wydatek tylko chodzi o sens jak ktoś robi mniej 100 mtg rocznie to w ogóle inwestycja nieopłacalna, w tych kolumnach jeśli zadbane oraz ośka naprawdę lekko się kręci.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Gotowy zestaw czy sam komponowałeś? Ile cie to wyniosło? Mam pezy zetorze i zastanawiam sie czy do 3p nie założyć...
W prawdzie nowe opony to i leko sie kręci, ale kierownicy by z rąk nie wyrywało i w miejscu dałoby sie kręcić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3615 13436

60tka wcale tak źle się nie kręci ale na uprawnionym polu na nawrotach z siewnikiem to już trochę ciężkawo się kręci ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13683

Nie każdego stać? 1,500 zł to nie jest taki duży wydatek tylko chodzi o sens jak ktoś robi mniej 100 mtg rocznie to w ogóle inwestycja nieopłacalna, w tych kolumnach jeśli zadbane oraz ośka naprawdę lekko się kręci.

 

Pokaż mi wspomaganie za 1,5tyś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Jego sprawa :) Nikomu nie ukradł za swoje to ma , jeżeli nawet 60 tka ma wszystko przesmarowane jak u mnie po remoncie układu kierowniczego dosłownie prawie wszystkie łożyska przesmarowane itp itd to nie widzę przeciw skazań do posiadania wspomagania ( Na pewno nie utrudnia życia )

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Cena by wyszła taka jak byś robił sam, znajomy dobry 5 lat też sie tym zajmował bo robił przymiarki na mojej 60-tce ale z tego co widzę  to sporo podrożało

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13683

Nawet jak byś sam kompletował to cena było by sporo wyższa.Aktualnie jestem w temacie wspomagań ceny elementów znam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 969 3894

Można dorwać z wózka widłowego Rak pompe orbotrol i siłowniki w cenie 500-600zł.Kwestia tylko dorobić pare rzeczy i złożenia tego w całość.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Fawelo
  • 133 872

Gotowy zestaw czy sam komponowałeś? Ile cie to wyniosło? Mam pezy zetorze i zastanawiam sie czy do 3p nie założyć...

W prawdzie nowe opony to i leko sie kręci, ale kierownicy by z rąk nie wyrywało i w miejscu dałoby sie kręcić.

Kupiłem gotowy zestaw, koszt 2190 zł, plus własny czas na założenie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wladyslaw1
  • 40 201

Wspomaganie, ale do 30tki z napędem z rozrządu kompletowane oddzielnie 1500zł z wężami (siłownik od motowideł Bizon) dźwignie + drążek poprzeczny używany 150zł, 150 zł podstawa orbitrola jeśli nie chce nam się jej robić, razem koło 1800zł. Do dorobienia tylko mocowanie siłownika, około 5 stów w kieszeni zostaje. Osobiście, jako że mam możliwości to robiąc samemu elementy metalowe, koszta jestem w stanie zbić do 1300zł :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

No, to ja dokładnie kilka złotych mniej dałem za orbitrol do zetora.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1108 3203

Za te pieniądze, nie lepiej było z siłownikiem poprzecznym?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

jechałem ostatnio 60 ze wspomaganiem i siłownik tak jak na zdjęciu napęd z rozrządu. i na drodze 5 bieg i gaz w podłogę i ciągnik pływa po całej drodze mimo że caly przód po regeneracji poprawnie ustawionej zbieżności a jak się wolniej jedzie to idzie jak po sznurku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Fawelo
  • 133 872

Za te pieniądze, nie lepiej było z siłownikiem poprzecznym?

W moim przypadku siłownik poprzeczny nie byłby dobrym rozwiązaniem, ponieważ mamy górzysty teren i nieraz trzeba zakładać drugi ciągnik, a także nieraz pracujemy w lesie i z siłownikiem poprzecznym byłoby większe prawdopodobieństwo że uszkodzę go na pniu, bądź w koleinach po lasowym ciągniku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ShelbyC360
  • 35 333

Mam, używam 2 lata i polecam :D Jedynie co od razu polecam Ci zrobić.. jeśli masz stalową dźwignię zwrotnicy to zaspawaj na sztywno  :D  :lol: w c 360 jest zrobiona na klin i niestety od wspomagania sie on wyrabia i jest luz :/ chyba, że tylko u mnie tak jest ze względu na szerokie koła :) zobaczysz jak będzie u Ciebie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

jechałem ostatnio 60 ze wspomaganiem i siłownik tak jak na zdjęciu napęd z rozrządu. i na drodze 5 bieg i gaz w podłogę i ciągnik pływa po całej drodze mimo że caly przód po regeneracji poprawnie ustawionej zbieżności a jak się wolniej jedzie to idzie jak po sznurku

No czyli gdzieś był luz, albo na łączeniu siłownika albo na drążku poprzecznym. Ja przy zetorze z przodkiem mam orbitrol na siłowniku poprzecznym i brak luzow i ciągnik idzie jak po sznurku, tylko jedna końcówka jest lekko wyrobiona właśnie na drążku poprzecznym i niedługo pewnie sie tam niezły luz wyrobi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

właśnie cały przodek mu tulejowalem i nigdzie nie ma luzu wszystkie końcówki nowe a na próbę zrobiliśmy mocowanie i siłownik pod osią i ustało

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

U braciaka ciotecznego też coś nie tak było w 60-tce z wspomaganiem.Jadąc wolniej  okey ale jechać szybko to albo na lewo lub prawo jechał po prostu  pływał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

U mnie takiego zjawiska nie ma, wystarczy trzymać kierownice prosto na środku i jedzie prosto, a jak trzeba lekko skręcić to delikatnie ruszyć kierownicą takie to jest czułe pieruństwo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj