Roki212 1829 Napisano Marzec 3, 2016 Zaawansowany 1829 5447 Przydało by mu się mycie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Marzec 4, 2016 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15608 Tez mam do roboty sworzeń ... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Marzec 4, 2016 Zaawansowany 2180 19475 Teraz można pełnym gazem jechać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal6930 22 Napisano Marzec 4, 2016 Zaawansowany 22 308 Pierwszy raz robiłem coś takiego i się udało przydałoby się nie tylko mycie, ale też i więcej czasu poświęconego na zadbanie. Coś na pewno poprawi się podczas jazdy. Były bardzo wyrobione tuleje, a jedna wręcz się rozleciała. Widać to na innym moim zdjęciu. Końcówki drążków ustawiłem tak jak były stare. Wiecie może jak samemu stawia się zbieżność? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MasterRoj 82 Napisano Marzec 6, 2016 Zaawansowany 82 373 Regulujesz drążki tak aby długości były jednakowe to po pierwsze i tak regulujesz tymi drążkami aby odległość z przodu kół była mniejsza od odległości z tyłu kół przedniej osi o ok 8-10mm to po drugie, no i drobna korekta śrub przy kolumnie kierowniczej po trzecie a w sumie to od tego by trzeba zacząć, no i smarowanie zwrotnic bo dobrego nigdy za wiele Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MasterRoj 82 Napisano Marzec 6, 2016 Zaawansowany 82 373 A do kolumny kierowniczej najlepiej mieszanka smaru i oleju. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się