rafal6930 22 Opublikowano 4 Marca 2016 Pierwszy raz robiłem coś takiego i się udało przydałoby się nie tylko mycie, ale też i więcej czasu poświęconego na zadbanie. Coś na pewno poprawi się podczas jazdy. Były bardzo wyrobione tuleje, a jedna wręcz się rozleciała. Widać to na innym moim zdjęciu. Końcówki drążków ustawiłem tak jak były stare. Wiecie może jak samemu stawia się zbieżność? Odnośnik do komentarza
MasterRoj 82 Opublikowano 6 Marca 2016 Regulujesz drążki tak aby długości były jednakowe to po pierwsze i tak regulujesz tymi drążkami aby odległość z przodu kół była mniejsza od odległości z tyłu kół przedniej osi o ok 8-10mm to po drugie, no i drobna korekta śrub przy kolumnie kierowniczej po trzecie a w sumie to od tego by trzeba zacząć, no i smarowanie zwrotnic bo dobrego nigdy za wiele Odnośnik do komentarza
MasterRoj 82 Opublikowano 6 Marca 2016 A do kolumny kierowniczej najlepiej mieszanka smaru i oleju. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się