Valtra 6550
 

Valtra 6550

  • 8882 wyświetleń

Naprawa skrzyni


Informacje o zdjęciu Valtra 6550

Zrobione z HUAWEI HUAWEI G510-0200

  • 3.5 mm
  • ISO 0

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15388 13392

Fajne zajęcie, i coraz więcej pracy będzie. Trzymaj się fachu a nie zginiesz bo w tej branży kryzys nie grozi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piciaj
  • 31 510

też bym się zajął naprawami ale jeszcze za mało umiem heh, pewnie lepiej bym zarabiał niż na produkcji mleka, i robił to co lubie :) b buduje obecnie garaż 18x12m , kto wie co mnie czeka w życiu, a co do napraw to ja zawsze mówie zenajważniejsze to poznać zasade działanie a wszystko da sie naprawić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo85
  • 14 559

Też skrzynie czy coś innego? Z tych nowszych tez będziesz coś naprawiał czy tylko starsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemo85
  • 14 559

A części do nich stoją na tym samym poziomie co do innych zachodnich marek czy droższe/tańsze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Lesssiu007
  • 186 1037

a mówią że tylko polskie trakroty ( skladaki ) sie psują :P a tu patrzcie i zachodni sprzęt sie psuje nie tylko nasz :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris14
  • 267 8517

Lesssiu, ale podejrzewam że ten ciągnik ma 10 albo i więcej tys mtg i najprawdopodobniej ma wymieniane tarczki od półbiegów, zgadza się?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TylkoOkragly
  • 259 2206

Ja to nawet nie wiedział bym za co sie piwrwsze wziasc ;/ Gratuluje kolego pojecia na tych nowoczesnych maszynach i oby jak najwiecej zleceń;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Bardziej bym się cieszył z półbiegów bo by było o wiele mniej pracy uszkodzona była czwórka zgrzytała a że jest to monoblok to cały tylni most jest do rozwalenia praktycznie zostaje goły korpus, a swoją drogą bardziej ciasnego ciągnika o tej mocy jeszcze nie widziałem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Ciasnego tzn?

Jak sie to rozbiera(trudniej/łatwiej) w porównaniu do innych ciągników np: MF/DF z podobnych roczników?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

chodzi o to że obudowy nie można rozkręcić między skrzynią a mostem. Odkręcasz kabinę, podpierasz silnik sprzęgło a reszta wyjeżdża na tym paleciaku? :P Kurde troche zabawy będzie z tymi wnętrznościami, podnośnik, atak, zwolnice wszystko musisz teraz rozjechać? Wiesz już co tam padło? synchronizator o ile tam występuje coś takiego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Dokładnie o to chodzi wszystko na śrubki a co do ciasnoty to taka zasada żeby wyjąć pierwsze trzeba wyjąć drugie, żeby drugie trzeba wyjąć trzecie , a żeby wyjąć trzecie trzeba zdemontować pierwsze i tym sposobem zostaje pusty korpus bardzo dużo pracy w porównaniu z MFem , MF to przy nim bajka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 15388 13392

Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

chłopie ogarnij w końcu ten swój ból d*py na temat nowszych ciągników bo to robi się żałosne. zapewne potrafisz chwalić tylko stare ursusy i zetory. te modele Valtry zrobią bez awarii 2x tyle mtg co ursus z ciężkiej serii. i teraz jakiś potencjalny kupiec Valtry przeczyta twoje wypociny wyssane z palca i pomyśli że Valtra robi naprawdę złe ciągniki, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. z resztą ty negujesz wszystko co jest zrobione w XXI wieku...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrotechnicZ165
  • 365 767

Tu nie chodzi o to "jak wydoić chłopa" tylko po prostu odlanie monobloku taniej kosztuje a przy tym jest gwarancja solidniejszego połączenia skrzyni z mostem żeby kiedyś nie wystąpiło coś takiego jak "przód pojechał a tył został". Ma to swoje wady ale tam na górze kierują się inną logiką.

 

 

Co do awaryjności to i tak stwierdzę że taką Valtrę robi się raz a porządnie w porównaniu do "polskiej mocy na licencji". Na zakładzie mamy 6430 Premium który nigdy serwisu nie widział, za to "polisz pałer" w okolicy ciągle wymaga jakichś poprawek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

@mariusz(ZDUN) mógłbyś wrzucić fotki z otwartej skrzyni?

 

Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa.

Ale jak coś naprawiasz 3 razy bo części są słabej jakości i często się zużywają to płaci się tylko za pierwszy raz a dwa następne są gratis :D :D :lol:

Inne firmy nie wiedzą - muszą wysłać swoich przedstawicieli na doszkolenie do Finlandii :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 310 5513

podobnie jak w JD 3130 i podobnych skrzynia w tylnym moście można by powiedzieć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hanssss
  • 48 484

niechce sie drapac po nie swoich jajach ale @henius91 ma racje i polac mu wodki.Dzis robilem remont w 1222 przedniej osi... wszystko kur** z chin. nic nie pasuje. a to przeszlifowac, a to przegwintowac bo slaby gwint.. kupuje nowo czesc i jest w gorszej jakosci niz ta stara, w dniu dzisiejszym rzyglem polska motoryzacja, bo to porazka te czesci Do polskich trupów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj