Assasin 502 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 502 2649 Ładnie go rozebrałeś powodzenia życzę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15388 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 15388 13392 Fajne zajęcie, i coraz więcej pracy będzie. Trzymaj się fachu a nie zginiesz bo w tej branży kryzys nie grozi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 14 559 ile Valtra ma motogodzin? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piciaj 31 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 31 510 też bym się zajął naprawami ale jeszcze za mało umiem heh, pewnie lepiej bym zarabiał niż na produkcji mleka, i robił to co lubie b buduje obecnie garaż 18x12m , kto wie co mnie czeka w życiu, a co do napraw to ja zawsze mówie zenajważniejsze to poznać zasade działanie a wszystko da sie naprawić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Marzec 20, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 Czyżby pierwsza Valtra na Twoim 'stole operacyjnym'? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 327 3136 Tak pierwsza sztuka ale już kolejne się szykują Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 14 559 Też skrzynie czy coś innego? Z tych nowszych tez będziesz coś naprawiał czy tylko starsze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 327 3136 nowsze seie T N A też bez problemu tak skrzynia padła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 14 559 A części do nich stoją na tym samym poziomie co do innych zachodnich marek czy droższe/tańsze? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 327 3136 Zbliżone są jedne są tańsze inne nie wiec podobnie wychodzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal88 13 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 13 632 Nie wiem dlaczego.....ale uwielbiam takie widoki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Lesssiu007 186 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 186 1037 a mówią że tylko polskie trakroty ( skladaki ) sie psują a tu patrzcie i zachodni sprzęt sie psuje nie tylko nasz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jumzd65m 13 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 13 264 Ile ona ma mth? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris14 267 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 267 8517 Lesssiu, ale podejrzewam że ten ciągnik ma 10 albo i więcej tys mtg i najprawdopodobniej ma wymieniane tarczki od półbiegów, zgadza się? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
TylkoOkragly 259 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 259 2206 Ja to nawet nie wiedział bym za co sie piwrwsze wziasc ;/ Gratuluje kolego pojecia na tych nowoczesnych maszynach i oby jak najwiecej zleceń Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 20, 2014 Zaawansowany 327 3136 Bardziej bym się cieszył z półbiegów bo by było o wiele mniej pracy uszkodzona była czwórka zgrzytała a że jest to monoblok to cały tylni most jest do rozwalenia praktycznie zostaje goły korpus, a swoją drogą bardziej ciasnego ciągnika o tej mocy jeszcze nie widziałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Marzec 21, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 Ciasnego tzn? Jak sie to rozbiera(trudniej/łatwiej) w porównaniu do innych ciągników np: MF/DF z podobnych roczników? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzys123 21 Napisano Marzec 22, 2014 Zaawansowany 21 548 chodzi o to że obudowy nie można rozkręcić między skrzynią a mostem. Odkręcasz kabinę, podpierasz silnik sprzęgło a reszta wyjeżdża na tym paleciaku? Kurde troche zabawy będzie z tymi wnętrznościami, podnośnik, atak, zwolnice wszystko musisz teraz rozjechać? Wiesz już co tam padło? synchronizator o ile tam występuje coś takiego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 23, 2014 Zaawansowany 327 3136 Dokładnie o to chodzi wszystko na śrubki a co do ciasnoty to taka zasada żeby wyjąć pierwsze trzeba wyjąć drugie, żeby drugie trzeba wyjąć trzecie , a żeby wyjąć trzecie trzeba zdemontować pierwsze i tym sposobem zostaje pusty korpus bardzo dużo pracy w porównaniu z MFem , MF to przy nim bajka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15388 Napisano Marzec 23, 2014 Zaawansowany 15388 13392 Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1543 Napisano Marzec 23, 2014 Bad Moderator 1543 9804 chłopie ogarnij w końcu ten swój ból d*py na temat nowszych ciągników bo to robi się żałosne. zapewne potrafisz chwalić tylko stare ursusy i zetory. te modele Valtry zrobią bez awarii 2x tyle mtg co ursus z ciężkiej serii. i teraz jakiś potencjalny kupiec Valtry przeczyta twoje wypociny wyssane z palca i pomyśli że Valtra robi naprawdę złe ciągniki, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. z resztą ty negujesz wszystko co jest zrobione w XXI wieku... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Marzec 24, 2014 Zaawansowany 365 767 Tu nie chodzi o to "jak wydoić chłopa" tylko po prostu odlanie monobloku taniej kosztuje a przy tym jest gwarancja solidniejszego połączenia skrzyni z mostem żeby kiedyś nie wystąpiło coś takiego jak "przód pojechał a tył został". Ma to swoje wady ale tam na górze kierują się inną logiką. Co do awaryjności to i tak stwierdzę że taką Valtrę robi się raz a porządnie w porównaniu do "polskiej mocy na licencji". Na zakładzie mamy 6430 Premium który nigdy serwisu nie widział, za to "polisz pałer" w okolicy ciągle wymaga jakichś poprawek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Marzec 24, 2014 Never Cut My Wings 154 3746 @mariusz(ZDUN) mógłbyś wrzucić fotki z otwartej skrzyni? Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa. Ale jak coś naprawiasz 3 razy bo części są słabej jakości i często się zużywają to płaci się tylko za pierwszy raz a dwa następne są gratis :D :lol: Inne firmy nie wiedzą - muszą wysłać swoich przedstawicieli na doszkolenie do Finlandii :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
UrsusCzesio 310 Napisano Czerwiec 1, 2014 KPK Kumurun Team 310 5513 podobnie jak w JD 3130 i podobnych skrzynia w tylnym moście można by powiedzieć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hanssss 48 Napisano Czerwiec 25, 2014 Zaawansowany 48 484 niechce sie drapac po nie swoich jajach ale @henius91 ma racje i polac mu wodki.Dzis robilem remont w 1222 przedniej osi... wszystko kur** z chin. nic nie pasuje. a to przeszlifowac, a to przegwintowac bo slaby gwint.. kupuje nowo czesc i jest w gorszej jakosci niz ta stara, w dniu dzisiejszym rzyglem polska motoryzacja, bo to porazka te czesci Do polskich trupów. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się