agrotechnicZ165

Members
  • Ilość treści

    760
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

356 Excellent

O agrotechnicZ165

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Północen Lubelskie (miedzy Moszacznką a Kockiem)
  • Zainteresowania
    Zetor Fan, Modele.

Ostatnio na profilu byli

8243 wyświetleń profilu
  1. Nie opłaca się. Musiałbyś przerobić tyle rzeczy że prościej było by drugiego na kołach dorwać.
  2. Usprawiedliwiłbym to zawiechą spowodowaną przeciążeniem galerii od ilości zdjęć śrubek od Bizona Supra w odpowiedniej kategorii ale czasami dla pewności lepiej powtórzyć.
  3. Ty masz starą wersję która opierała się na sprawdzonych 5020 i te ciągniki naprawdę są wytrzymałe i bezproblemowe (w mojej dawnej robocie mają 5080R który lata 4 rok z paszowozem teraz, nakręcili mu 14 tysięcy godzin i pracuje dalej bez zarzutu, jeśli nie liczyć zajechanego rozrusznika). 5R z tego tematu to kompletna nowość- nowa kabina, nowe wnętrze kabiny, przekładnia, etc. A jak wiadomo jest pewna zasada że nie kupuje się pierwszej serii z kompletnej nowości. PS- ja wiedziałem że LBI to zobowiązuje do bycia nie do końca inteligentym, ale Ty rolniku już chyba kwalifikujesz się na jakiegoś kwatermistrza albo innego szefa szefów. Zastanów się 3 razy co piszesz a jak d*pa Cię piecze że ktoś ma a Ty nie to może mniej ostrego jedz? Albo jedź zarób i niech też Cię będzie stać. O, otwórz serwis joderów, skoro takie awaryjne to zaraz będziesz szejkiem albo innym koktajlem śpiącym na kasie.
  4. Tak naprawdę wszystko zależy od przebiegów i ile razy co się posypie. Gadanie typu "do tego przynajmniej są tanie części" jest bez sensu jeśli załóżmy co miesiąc masz coś do roboty i wyłożysz te symboliczne 300 złotych a co innego jak naprawisz coś raz w roku (albo i nie) i zapłacisz 2000 złotych. Ale też każdy ma swój punkt widzenia, ja tylko pokazałem czym się może skończyć jazda z dużym ciągnikiem, znacznie ponad zapotrzebowanie mocy tej maszyny. Rozumiem że NH jeździ z nią bo ma klimę i jest zwyczajnie wygodny, to się rozumie bo skoro jest to trzeba jeździć. U nas w miejsce "warszmaty" przyszła Lely. Wydajność wzrosła bo prędkość robocza większa i bele 150-tki, przez co są oszczędności na siatce. Ale no to nie jest tania zabawka i żeby się spłacała musi latać. A jak coś padnie to wiadomo- teraz to MF i Fendt więc i ceny adekwatne do znaczka... Na focie lely po 3 sezonach pracy.
  5. Czasem dłużej. Na zdjęciu poniżej- prasa z 2008 roku, do momentu sprzedaży ciągle pracowała z JD 6430 Premium który ma 125 koni. Ostatnie 2 lata pracowała z 6150R. Nie było roku żeby czegoś nie poprawiać bo jak szło coś nie tak to ciągnik nie czuł oporów a prasa się rozlatywała. Jak handlarz po nią przyjechał to się dziwił w jakich miejscach był spawania i ile rzeczy było robionych. Chyba nawet widać na zdjęciu z dnia wywozu z placu, spawy na zaczepie przy ramie.
  6. Długo to to nie polata w takim zestawieniu bez większych problemów, ale mimo wszystko życzę powodzenia.
  7. agrotechnicZ165

    PTS 12

    Mniej więcej coś takiego, produkcja Kamazowska, na Litwie by może dorwał za sensowną kasę: https://www.farpost.ru/ulan-ude/auto/spectech/trailer/platform/prodaetsja-pricep-kamaz-67765092.html Ale chyba prościej będzie dorwać krajową D-83 lub pochodną, albo czeską Brnadys do Liaza, z tym że Brandys jest cholernie wysoki.
  8. Nie będzie to dla Ciebie problemem jeśli zapytam o zmierzenie średnicy zbiornika w HTS-ie? Znajomy ma do kupienia taki baniak tylko nie wie czy wejdzie mu tam gdzie on chce.
  9. agrotechnicZ165

    JD 6120 M

    Ale Panie kolego, nikt tu nikomu nie broni kupowania czego się podoba. To jego sprawa. Po prostu komentujący są lekko zdziwieni że tak naprawdę za ciągnik który 15 lat temu kosztował 2 razy mniej, dzisiaj płaci się grube pieniądze. Owszem, jest coś takiego jak inflacja, wzrost kosztów produkcji, koszty logistyczne żeby dostarczyć to z fabryki do klienta i tak dalej, ale zauważmy jedną rzecz- w przypadku serii 6M o rozwoju technologicznym trudno mówić gdyż całokształt to dalej to samo 6020 które było do kupienia 15 lat temu. Tutaj niewiele nowego doszło, a na pewno nic tak znaczącego jak w przypadku serii 6R która jest ogromnym przeskokiem w stosunku do starych serii ale i też sporo kosztuje (w niektórych przypadkach nawet drożej niż ten ultraluksusowy Fendt). Oczywiście, jak go stać to niech kupi tylko trzeba sobie przekalkulować koszty zakupu w stosunku do tego ile będzie pracował i zastanowić czy tańszy ciągnik z innej firmy nie będzie lepszym wyborem, a jednocześnie nie zaoferuje nam więcej. Albo jednym słowem- róbta co chceta, jak to mawiał klasyk.
  10. agrotechnicZ165

    JD 6120 M

    Psst, 512 Vario... 😃
  11. agrotechnicZ165

    JD 6120 M

    Skrzynie podstawowe w NH to stara sprawdzona konstrukcja wywodząca się jeszcze z Fordów. Dobrze że jeszcze nie padł argument "joder jest najlepszy bo ma pełno rame!", chociaż podobno przyszli właściciele muszą sporo za swój autoportret zapłacić na masce, stąd ta cena. Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny oraz opcję wyposażeniową to jak kogoś nie boli wydanie 300 tysi to niech sobie kupuje, nikomu nic do tego. Ale obiektywnie czy warto? Przerobiłem pod sobą serie 6020, 6030, 5R tą starą małą oraz 6R. Im nowszy tym coraz gorzej a koszty napraw nie są takie kolorowe wbrew pozorom (inna sprawa że przebiegi na zakładowych joderach były od 4900 w 6150R do ponad 40 tysięcy na 6320 więc trochę styrane są). Jedyny większy plus to fakt że JD w pewnym momencie zaczął mocno rozwijać sieć serwisową i nie brakuje mniej lub bardziej zdolnych fachowców od tej marki którzy mają też swoje dojścia na magazyny z częściami i potrafią po kosztach cokolwiek zrobić. No ale czy warto tyle dać za M-kę która tak naprawdę jest niczym innym jak 6020/6030 Classic tyle że z nową przekładnią i innymi zegarami? Pogadaj z posiadaczami eMek, tylko tymi obiektywnymi a nie fanatykami co zastąpili 80-tkę joderem i są szczęśliwi.
  12. agrotechnicZ165

    Fortschritt E514

    Czyli tak jak myślałem. No i na plus ergonomiczna i wygodna kabina. Nie zdziwiłbym się gdybyś pozbył się czerwonego grzmota i kupił kolejnego Fortschritta.
  13. agrotechnicZ165

    JD 6120 M

    A przeczytaj opis zdjęcia jeszcze raz. Stoi goły pod klienta, a co będzie wisiało to już od niego zależy. Taniej u Ciebie jak 290 raczej wątpię żeby zeszli, obstawiałbym tak do 295. W podobnej specyfikacji w maju tamtego roku koledze cenili 283 netto. Żeby było śmieszniej miał też na testach nowego Maxxuma 125 na skrzyni Active Drive 8. Praktycznie full opcja, jedynie brak nawigacji. Jakoś 312 netto cenili. Osobiście dla mnie ładniejszy, no ale to już kwestia gustu.
  14. agrotechnicZ165

    Fortschritt E514

    Pogryźć się może nie pogryzą, ale bardziej obstawiałbym że Fortschritt będzie miał większe poważanie na firmie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj