robi57362

mf 255 problemy z hydraulika

Polecane posty

robi57362    2368

witam juz od dawna podnosnik jak i tur drgaly w moim mf .przed zima ciagnik caly czas potrzebny mialo sie postawic go do mechanika w zimie ale z wielu roznych powodow byla zla sytuacja finansowa .niedewno sie polepszyla i oddalismy go mechanikowi . ja odrazu twierdzilem ze to papa ale on twierdzil inaczej i szukal zmienil zawor sterujacy nic nie pomoglo. czcial wymienic zawor w papie ale on twierdzi ze w tym egzeplarzu (84 rok chyba pierwszy wypust) jest inaczej zamiast normalnego zaworu jest wkrecony przeciazeniowy na starym mial 140 bar i na nowym tak samo . ja tego nie widzialem bo bylem bardzo zabiegany .mechanik twierdzi ze ten zawor puszcza na 140 bar i tyle . przed wymiana papy chce jeszcze zmienic ten zawor na wiekszy ok 180 bar .i tu moje pytanie gdzie taki kupic  albo z jakiego innego ciagnika by pasowal . wiem ze w c380 jest zawor bardzo zblizony budowa ale trzeba dorobic redukcje . i nie wiabomo do konca czy on tam wogole podejdzie. prosze was o wyrozunialosc  i sugestie . narazie nie bedzie ruszane nic bo sianokosy ale przed zniwami musi byc w pelni sprawny bo widlami nie bede kladl obornika. zgory dziekuje


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    580

Podłuż dwie podkładki  płaskie 6mm, ja tak podłożyłem, pytanie czy pompa  tyle wyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

samemu będzie ciężko podlozyc podkladki i zakuc go. a propo pierscieni czy to jest pewne czy kolejny domysł jakich ja mam wiele .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pierścienie nie majątek nawet nie pamiętam ile ale pompy za 1000 się nie znajdzie a jak piszesz że to jest 84 rok to będą już wyrobione no i jakim olejem masz zalaną skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

http://olx.pl/oferta/zawor-pompy-podnosnika-mf-ursus-5714-CID757-IDbvsFJ.html

Masz tu nowy orginalny ursusowski zawór 21Mpa pasuje do wszystkich pomp nie potrzeba żadnych redukcji


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wykręcasz z kostką i wstawiasz drugi też kostką nic nie trzeba przerabiać przy zdjętym podnośniku 5 minut roboty


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368
Napisano (edytowany)

holera chyba taniej wyjdzie przerobic zawor od c380. a ten oryginalny na ile jest nastawiony bo nic na nim nie pisze co innego od osiemdziesiatki

holera chyba taniej wyjdzie przerobic zawor od c380. a ten oryginalny na ile jest nastawiony bo nic na nim nie pisze co innego od osiemdziesiatki

jeszcze mam jedno pytanie jeżeli papa tlucze przy max poniesienia ramion to co tam sutka ten zawór przeciążeniowy?

Edytowano przez robi57362

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    408

Zastanawiam sie, po cholere jakies tuningi w postaci zaworow od osiemdziesiatek i tego typu badziewia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2368

pisałem już wcześniej że starym zawrze miał 140 bar i na nowym ma tyle samo a że nic na nim nie pisze to nie wiem na ile on jest ustawiony . od c 380 jest napisane na nim że ma puszczać przy 175 . a mój mechanik twierdzi że pasowało by jeszcze to sprawdzić. więc ponawiam pytanie na ile jest ustawiony oryginalnie zawór przeciążeniowy w mf 255


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj