ocke22

Renault 155.54 EHR zle działa

Polecane posty

ocke22    0

Witam na jesieni kupiłem ciągnik Renault 155.54 z EHR. W czasie orania zauważyłem że na zimnym oleju podnośnik szybko podnosi i opuszcza a jak olej się zagrzeje podnosi i opuszcza dużo wolniej. Siła podnoszenia na ciepłym oleju i zimnym jest taka sama.

Przycisk żółty muszę trzymać wciśnięty i mocno przy gazować żeby pług się uniósł a do opuszczewnia muszę mocno przy gazować ponad 2000 obr. Na filmikach z YouTube widziałem że wystarczy tylko przycisk wcisnąć i puścić a podnośnik zmienia swoje położenie. Co z moim ehr jest nie tak?

Zdjęcie mojego ehr poniżej. 

 

post-174523-0-45071500-1453728918_thumb.jpg

Edytowano przez ocke22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...
Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...
Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Pompa jest do podnoszenia... a za trzymanie ciezaru w gorze zeby nie opadal odpowiedzialne jest tuleja i tlok i pierscienie...
Pompa nie ma nic do opadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2262

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...

Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...

Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

 

Przecież napisał że przycisk musi trzymać cały czas wciśnięty cały czas podczas podnoszenia czyli problem leży także w EHR. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Za opuszczanie i trzymanie odpowiada także rozdzielacz. Dziwi mnie dlaczego zaczyna działać (nawet opuszczanie) po dodaniu gazu. Ewidentnie wina stoi po stronie sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

A może jest problem z ładowaniem i elektronika głupieje na małych obrotach z powodu niższego napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ocke22    0

Do opuszczenia i podnoszenia muszę trzymać przycisk i ostro przygazować. Rano sprawdzę jakie mam ładowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Coś może być z ładowaniem lub pomiarem przepływu oleju. Ponieważ jak ciągnik jest zgaszony, to podnośnik jest zablokowany, nie da się nawet opuścić. Więc można wywnioskować, że jest jakaś blokada przy zgaszonym ciągniku. Na ładowaniu lub w przepływie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tak ostatecznie nie można wykluczyć winy rozdzielacza.

Co do spraw elektryki to trzeba posprawdzać wszystkie styki, złącza oraz kable, jeśli zachodzi potrzeba (zaśniedziałe) przeczyścić specjalnym preparatem lub wymienić jeśli nie łączą poprawnie (po sprawdzeniu spadków napięć).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Styki kabli pewnie są  w porządku  bo na zimnym jest ok jak kolega napisał ja bym zbadał niskie ciśnienie w układzie bo to ono odpowiada za otwieranie zaworów hydrauliki podnośnika a steruje je elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Przyszło mi do głowy iż problem może leżeć po stronie elektrozaworu podnośnika nr 6005001183 lub 6005017737. Po rozgrzaniu oleju po prostu przycina się tłoczek, który powinien chodzić lekko.

post-81345-0-53488800-1453992331.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperDemczuk    309

Problem z ehr, podczas siewu zaczęła słabo podnosić po przejechaniu dwóch przejazdów przestała podnosić. Odczepiłem zestaw ramiona opadły po czym zaczęła podnosić, ale już nie chciała opuścić. Co może być przyczyna? Wcześniej nic się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj