ocke22

Renault 155.54 EHR zle działa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ocke22    0

Witam na jesieni kupiłem ciągnik Renault 155.54 z EHR. W czasie orania zauważyłem że na zimnym oleju podnośnik szybko podnosi i opuszcza a jak olej się zagrzeje podnosi i opuszcza dużo wolniej. Siła podnoszenia na ciepłym oleju i zimnym jest taka sama.

Przycisk żółty muszę trzymać wciśnięty i mocno przy gazować żeby pług się uniósł a do opuszczewnia muszę mocno przy gazować ponad 2000 obr. Na filmikach z YouTube widziałem że wystarczy tylko przycisk wcisnąć i puścić a podnośnik zmienia swoje położenie. Co z moim ehr jest nie tak?

Zdjęcie mojego ehr poniżej. 

 

post-174523-0-45071500-1453728918_thumb.jpg

Edytowano przez ocke22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...
Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...
Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    5

Pompa jest do podnoszenia... a za trzymanie ciezaru w gorze zeby nie opadal odpowiedzialne jest tuleja i tlok i pierscienie...
Pompa nie ma nic do opadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    364

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...

Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...

Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

 

Przecież napisał że przycisk musi trzymać cały czas wciśnięty cały czas podczas podnoszenia czyli problem leży także w EHR. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Za opuszczanie i trzymanie odpowiada także rozdzielacz. Dziwi mnie dlaczego zaczyna działać (nawet opuszczanie) po dodaniu gazu. Ewidentnie wina stoi po stronie sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    11

A może jest problem z ładowaniem i elektronika głupieje na małych obrotach z powodu niższego napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ocke22    0

Do opuszczenia i podnoszenia muszę trzymać przycisk i ostro przygazować. Rano sprawdzę jakie mam ładowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Coś może być z ładowaniem lub pomiarem przepływu oleju. Ponieważ jak ciągnik jest zgaszony, to podnośnik jest zablokowany, nie da się nawet opuścić. Więc można wywnioskować, że jest jakaś blokada przy zgaszonym ciągniku. Na ładowaniu lub w przepływie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Tak ostatecznie nie można wykluczyć winy rozdzielacza.

Co do spraw elektryki to trzeba posprawdzać wszystkie styki, złącza oraz kable, jeśli zachodzi potrzeba (zaśniedziałe) przeczyścić specjalnym preparatem lub wymienić jeśli nie łączą poprawnie (po sprawdzeniu spadków napięć).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Styki kabli pewnie są  w porządku  bo na zimnym jest ok jak kolega napisał ja bym zbadał niskie ciśnienie w układzie bo to ono odpowiada za otwieranie zaworów hydrauliki podnośnika a steruje je elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Przyszło mi do głowy iż problem może leżeć po stronie elektrozaworu podnośnika nr 6005001183 lub 6005017737. Po rozgrzaniu oleju po prostu przycina się tłoczek, który powinien chodzić lekko.

post-81345-0-53488800-1453992331.jpg


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.