Skocz do zawartości
ocke22

Renault 155.54 EHR zle działa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ocke22    0

Witam na jesieni kupiłem ciągnik Renault 155.54 z EHR. W czasie orania zauważyłem że na zimnym oleju podnośnik szybko podnosi i opuszcza a jak olej się zagrzeje podnosi i opuszcza dużo wolniej. Siła podnoszenia na ciepłym oleju i zimnym jest taka sama.

Przycisk żółty muszę trzymać wciśnięty i mocno przy gazować żeby pług się uniósł a do opuszczewnia muszę mocno przy gazować ponad 2000 obr. Na filmikach z YouTube widziałem że wystarczy tylko przycisk wcisnąć i puścić a podnośnik zmienia swoje położenie. Co z moim ehr jest nie tak?

Zdjęcie mojego ehr poniżej. 

 

post-174523-0-45071500-1453728918_thumb.jpg

Edytowano przez ocke22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...
Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...
Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    3

Pompa jest do podnoszenia... a za trzymanie ciezaru w gorze zeby nie opadal odpowiedzialne jest tuleja i tlok i pierscienie...
Pompa nie ma nic do opadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    196

Ja ehr bym zistawil w spokoju aa pomyslal o pompie...

Olej sue rozgrzeje i traci gestosc...

Pompa ma ubytki i dlatego powoli podnosi na rozgrzanym

 

Przecież napisał że przycisk musi trzymać cały czas wciśnięty cały czas podczas podnoszenia czyli problem leży także w EHR. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Za opuszczanie i trzymanie odpowiada także rozdzielacz. Dziwi mnie dlaczego zaczyna działać (nawet opuszczanie) po dodaniu gazu. Ewidentnie wina stoi po stronie sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    11

A może jest problem z ładowaniem i elektronika głupieje na małych obrotach z powodu niższego napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ocke22    0

Do opuszczenia i podnoszenia muszę trzymać przycisk i ostro przygazować. Rano sprawdzę jakie mam ładowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Coś może być z ładowaniem lub pomiarem przepływu oleju. Ponieważ jak ciągnik jest zgaszony, to podnośnik jest zablokowany, nie da się nawet opuścić. Więc można wywnioskować, że jest jakaś blokada przy zgaszonym ciągniku. Na ładowaniu lub w przepływie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Tak ostatecznie nie można wykluczyć winy rozdzielacza.

Co do spraw elektryki to trzeba posprawdzać wszystkie styki, złącza oraz kable, jeśli zachodzi potrzeba (zaśniedziałe) przeczyścić specjalnym preparatem lub wymienić jeśli nie łączą poprawnie (po sprawdzeniu spadków napięć).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Styki kabli pewnie są  w porządku  bo na zimnym jest ok jak kolega napisał ja bym zbadał niskie ciśnienie w układzie bo to ono odpowiada za otwieranie zaworów hydrauliki podnośnika a steruje je elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4091

Przyszło mi do głowy iż problem może leżeć po stronie elektrozaworu podnośnika nr 6005001183 lub 6005017737. Po rozgrzaniu oleju po prostu przycina się tłoczek, który powinien chodzić lekko.

post-81345-0-53488800-1453992331.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×