Wojtek_58

Claas Ares 826 - problem ze wzorstem temperatury silnika na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wojtek_58    1

Witam,

Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, sprawdziłem pompę i wiskozę lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a może wisco się skończyło
nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek_58    1

A wiatrak jest jak napędzany?

Napęd idzie przez pasek wielorowkowy, a w wiatraku jest wiskoza.

może pasek luźny

Pasek jest nowy i napięty.

a może wisco się skończyło

nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Mechanik stwierdził, że jest dobra. Zasugerował, że może być wina korka od naczynia wyrównawczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

na moje oko to wiatrak za wolno się kręci i za słabo to się wszystko chłodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

Też mam Aresa 816 i mam problem bo drugi raz mi się zdarzyło że kręcie silnikiem a ciągnik nie chce zapalić, dymku też nie puszcza. Ostatnio w wrześniu mi się to zażyło, sprawdzałem wtedy czy nie jest zapowietrzony i wiązki z kablami i cud się zdarzył i zapalił. Potem aż do dziś problemów nie było. On ma silnik JD6068, do pompy paliwowej dochodzą dwie wiązki elektryczne i tak się zastanawiam czy może zawór od pompy się nie zacina, wtedy paliwa do pompy nie puści i nie chce zapalić. Jakieś sugestie ktoś ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek_58    1

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??

W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

 

To tylko zawór bezpieczeństwa, korek.... chroni przed rozerwaniem lub nadwyrezeniem chłodnicy, lub węży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez waldus_x77
      Witam, 
      Pojawił się jakiś problem w moim Claasie Ares 816, zaczęła migać kontrolka na prawym słupku i ciągnik jest jakby na hamulcu, na małym biegu da się ruszyć ale coś trze i go trzyma.
      Od czego jest ta kontrolka?
      Proszę o pomoc.




    • Przez MFargo
      Witam, posiadam Claasa axiona 810 cebis 2008r i chciałbym zwiększyć prędkość bo ma włączoną ekonomiczna jazdę na biegu D  (ma zablokowane obroty)
      Chcę ten zabieg zrobić bo chodzi w transporcie i nie wiem czy tylko komputerowo czy jak 
       
    • Przez Seba243
      Witam czy ktoś posiada jakiś schemat poodłączenia Ls? . W rozdzielaczu mam tą kasetę do ktorej przykręcone są przewody zasilania , powrotu i sygnału . Ale ciągnik wogole nie reaguje na sygnał i nie daje cisnienia na złącza . Maszyna jest sprawna bo była sprawdzona na innych traktorach . Zauważyłem że we wszystkich innych axionach w okolicy posiadających sprawny Ls przy zasilaniu rozdzielacza jest trojnik i gdzieś idzie jeszcze przewod a u mnie jest tylko kolanko



    • Przez wiesio90
      Witam wyskoczył mi komunikat taki. W instrukcji nie mogę odnaleźć co to może być ? 

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj