Skocz do zawartości
News
Wojtek_58

Claas Ares 826 - problem ze wzorstem temperatury silnika na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
Wojtek_58    1

Witam,

Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, sprawdziłem pompę i wiskozę lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    674

a może wisco się skończyło
nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek_58    1

A wiatrak jest jak napędzany?

Napęd idzie przez pasek wielorowkowy, a w wiatraku jest wiskoza.

może pasek luźny

Pasek jest nowy i napięty.

a może wisco się skończyło

nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Mechanik stwierdził, że jest dobra. Zasugerował, że może być wina korka od naczynia wyrównawczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1

Też mam Aresa 816 i mam problem bo drugi raz mi się zdarzyło że kręcie silnikiem a ciągnik nie chce zapalić, dymku też nie puszcza. Ostatnio w wrześniu mi się to zażyło, sprawdzałem wtedy czy nie jest zapowietrzony i wiązki z kablami i cud się zdarzył i zapalił. Potem aż do dziś problemów nie było. On ma silnik JD6068, do pompy paliwowej dochodzą dwie wiązki elektryczne i tak się zastanawiam czy może zawór od pompy się nie zacina, wtedy paliwa do pompy nie puści i nie chce zapalić. Jakieś sugestie ktoś ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek_58    1

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??

W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

 

To tylko zawór bezpieczeństwa, korek.... chroni przed rozerwaniem lub nadwyrezeniem chłodnicy, lub węży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez Fugeo
      Witam
       
      Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?
      Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2
       
       

       
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
    • Przez norek007
      Witam, potrzebuje dokładny  opis kalibracji   EHR  w Claasie Arion 640 Cebis.
       Chciałbym zapytać o te czy małe pokrętła(potencjometry) na panelu  EHR.
      Najważniejsze w jaki położeniu ustawić pokrętło od czułości podnoszenia  EHR.
      Czynności do kalibracji które powinno się wykonać o których wiem to:
      1. Główne pokrętło od wysokości opuszczania ustawić na 60-70%.
      2. Założyć ciężar na ramiona tylne około 200kg.
      3. 6 raz wcisnąć klawisz od amortyzacji tylnego podnośnika( w tym momencie zacznie się kalibracja)
      4. Po kalibracji wyłączyć zapłon  na około 10s.
      Teraz moje pytania do was:
      Czy te czynności które wypisałem  wyżej są prawidłowe i jak ustawić ten potencjometr od czułości pracy ehr (na panelu), czy w ogolę ma znaczenie ustawienie tego potencjometru.
      Pozdawiam!
       
       
       
    • Przez hubis
      Witam,
       
      W Claasie Arion 640 wyświetlił się błąd  Id76ABh. Dotyczy on podnośnika tylniego. Podnośnik nie opuszcza się do końca i podczas pracy sam się podnosi, podejrzewam coś z elektroniką. Czy ma ktoś dostęp do książki błędów i jest w stanie coś więcej powiedzieć o tym błędzie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.