Skocz do zawartości
Wojtek_58

Claas Ares 826 - problem ze wzorstem temperatury silnika na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas

Wojtek_58    1

Witam,

Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, sprawdziłem pompę i wiskozę lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


iron    398

a może wisco się skończyło
nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtek_58    1

A wiatrak jest jak napędzany?

Napęd idzie przez pasek wielorowkowy, a w wiatraku jest wiskoza.

może pasek luźny

Pasek jest nowy i napięty.

a może wisco się skończyło

nie doczytałem jesteś pewny że wiskoza jest dobra.

Mechanik stwierdził, że jest dobra. Zasugerował, że może być wina korka od naczynia wyrównawczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Onerif    4

na moje oko to wiatrak za wolno się kręci i za słabo to się wszystko chłodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


wodzu    0

Też mam Aresa 816 i mam problem bo drugi raz mi się zdarzyło że kręcie silnikiem a ciągnik nie chce zapalić, dymku też nie puszcza. Ostatnio w wrześniu mi się to zażyło, sprawdzałem wtedy czy nie jest zapowietrzony i wiązki z kablami i cud się zdarzył i zapalił. Potem aż do dziś problemów nie było. On ma silnik JD6068, do pompy paliwowej dochodzą dwie wiązki elektryczne i tak się zastanawiam czy może zawór od pompy się nie zacina, wtedy paliwa do pompy nie puści i nie chce zapalić. Jakieś sugestie ktoś ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


farmervip    78

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtek_58    1

Powiem wam że w Aresie 696 mam identyczny problem z temp i tak się właśnie zastanawiam nad korkiem w zbiorniczku ja mam akurat założony od osobówki bo oryginalny mi pękł, miałem wymieniać termostat ale jak tu kolega pisze że wymienił i nie pomogło to chyba sobię odpuszczę jeszcze tak się zastanawiam nad zapowietrzeniem układu czy przypadkiem nie ma gdzieś powietrza i przez to termostat sie przycina? miałem mały wyciek z węża i co jakiś czas dolewałem płynu bo nie było czasu usunąć usterki  więc powietrze mogło się dostać :wacko: mam jeszcze do was pytanie, czy na zimnym śilniku np na drugi dzień po jeździe  jak odkręcicie korek od zbiornika to jest w nim jakięś ciśnienie??

W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


W zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego powinno być ciśnienie bo cały układ chodzi w ciśnieniu do 0,9 bara i korek powinien być o takim zabezpieczeniu. Powinno pisać na nim 0,9 bar.

 

To tylko zawór bezpieczeństwa, korek.... chroni przed rozerwaniem lub nadwyrezeniem chłodnicy, lub węży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam pytanie do posiadaczy Celtisa:
      czy u Was także po włączeniu półbiegu skrzynia pracuje zauważalnie głośniej?
      Chciałbym się dowiedzieć, czy to normalne, czy coś niedobrego dzieje się ze skrzynią.
       
    • Przez grzybu1
      Hej, 
      mam taki mały problem z moim claasem (arion 640 cmatic)... Po zmianie oprogramowania na nowsze claas przy zmianie kierunku jazdy wchodzi na obroty. Dla przykładu jedziemy do przodu 1 km/h zmieniamy kierunek jazdy i z obrotów np 1200 wchodzi na 1600 i utrzymuje takie przez dłuższą chwile. Pomaga dopiero całkowite puszczenie pedału jazdy .  Jest to denerwujące szczególnie kiedy co chwilę trzeba zmieniać kierunek jazdy a on podnosi obroty. We wcześniejszym programie tego nie bylo.  Jak jest u was i jaką macie wersję programu ? dodam, że na poprzedniej wersji programu był źle skalibrowany czujnik od poziomu paliwa w baku więc nie chciałbym do niej wracać.
      pozdrawiam
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
    • Przez artur04c
      Witam, potrzebuję schematu bezpieczników i przekaźników do Ariona 640 w Cebis, podejrzewam, że do 620 630 będzie podobna instalacja. Głównie chodzi mi o światła, ale wypadało by resztę również poznać co do czego
    • Przez arion640cebis
      rozmawiałem z firmą która tuninguje ciągniki i polecali aby odłączyć powrót spalin na komore silnika ponieważ przedłuża to żywotność silnika
×