Zaloguj się, aby obserwować  
piotr6340

Nie działa alternator MF 255.

Polecane posty

piotr6340    0

Mam problem z alternatorem przy MF 255 nie chce ładować a jest dobry bo elektryk tak stwierdził co może być przyczynom  ??? ??? ???


Ursus C330 <> MF 255 <> ZETOR 6340 >>W nich siała
ZETOR - Polubisz prace w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

jeśli jest dobry ?????? to jedynie może źle go podłączyłeś.Regulator jest na alternatorze czy oddzielnie  ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

regulator jest z alternatorem, mam  tak samo, regulator wymieniłem nic nie dało, elektryk cos tam tez wymienił za 50 zeta i też nie ładuje,i tak jeżdzę bo po regeneracji kosztuje ze 300zł a mi szkoda bo też moze zaraz sie spali no i dobrze podłączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

kupić na szrocie, tylko trzeba sprawdzić. @piotr6340 - jesteś pewien tego elektryka  ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Ztego co tu opisujesz to prawdopodobnie niedochodzi napjęcie do alternatora czyli tak zwane wzbudzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    393

Alternatory są raczej samo wzbudne zaciski 30-do plusa akumulatora 67-do regulatora 67 i DW/15-do regulatora 15 i lampki kontroli ładowania przy połączeniu zacisków alternatora 67 i DW powinien ładować do oporu bez regulacji napięcia są jeszcze alternatory typu Fiat 126p niektóre Opel Mercedes Volkswagen gdzie DF połączone z masą daję pełną moc bez regulacji napięcia

Używany alternator z regulatorem kupiłem na złomie 10zł łożyska 12zł i działa OK. warto zwrócić uwagę czy nic nie jest sfajczone i czy ośka wirnika pod łożyskami nie jest wytarta, bo nie ma nakiełków, więc regeneracja jest nie możliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj