Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotr6340

Nie działa alternator MF 255.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotr6340    0

Mam problem z alternatorem przy MF 255 nie chce ładować a jest dobry bo elektryk tak stwierdził co może być przyczynom  ??? ??? ???


Ursus C330 <> MF 255 <> ZETOR 6340 >>W nich siała
ZETOR - Polubisz prace w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

jeśli jest dobry ?????? to jedynie może źle go podłączyłeś.Regulator jest na alternatorze czy oddzielnie  ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    2

regulator jest z alternatorem, mam  tak samo, regulator wymieniłem nic nie dało, elektryk cos tam tez wymienił za 50 zeta i też nie ładuje,i tak jeżdzę bo po regeneracji kosztuje ze 300zł a mi szkoda bo też moze zaraz sie spali no i dobrze podłączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

kupić na szrocie, tylko trzeba sprawdzić. @piotr6340 - jesteś pewien tego elektryka  ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Ztego co tu opisujesz to prawdopodobnie niedochodzi napjęcie do alternatora czyli tak zwane wzbudzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    110

Alternatory są raczej samo wzbudne zaciski 30-do plusa akumulatora 67-do regulatora 67 i DW/15-do regulatora 15 i lampki kontroli ładowania przy połączeniu zacisków alternatora 67 i DW powinien ładować do oporu bez regulacji napięcia są jeszcze alternatory typu Fiat 126p niektóre Opel Mercedes Volkswagen gdzie DF połączone z masą daję pełną moc bez regulacji napięcia

Używany alternator z regulatorem kupiłem na złomie 10zł łożyska 12zł i działa OK. warto zwrócić uwagę czy nic nie jest sfajczone i czy ośka wirnika pod łożyskami nie jest wytarta, bo nie ma nakiełków, więc regeneracja jest nie możliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
    • Przez Wojtas501
      Tak jak w temacie dzisiaj powstała mi awaria z ładowaniem akumulatora. po opłukaniu ciągnika (alternatora oczywiście nie myłem, choć mogła woda z chłodnicy się dostać) i przejechaniu 2h ciągnik padł, pracował na wolnych obrotach i włączone światła więc mogło się tak zdarzyć, ale problem po krótkim podładowaniu się powtórzył. Po bezpiecznikach patrzyłem z lewej strony ciągnika, ale nie mogę znaleźć odpowiedzialnego za ładowanie. Czy woda mogła uszkodzić alternator oraz czy są jeszcze gdzieś  bezpieczniki oprócz tego miejsca?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Kizo
      Witam Może ktoś zakładał alternator do C330. Alternator owszem z wbudowanym regulatorem napięcia. Jeżeli ktoś wie co w trzeba jak popodłańczac proszę o krótki opis. Chodzi mi w szczegulności o podłączenie kabli na alternatorze D+ B+ jaki kabel do lampki ładowania a który do bieguna + instalacji czy jakoś tak. W skrócie mówiąc żeby działało jak trzeba.
    • Przez emsi
      Wigan pomoglby ktoś podłączyć ten alternator 
      http://www43.zippyshare.com/v/5NWLnVmJ/file.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.