Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 110-54


231 odpowiedzi na ten temat

#41 Share janosik32

janosik32

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 08 styczeń 2014 - 21:29

Renault 110-54 Może i można wymienić, ale gdzie dostaniesz tą jedną sekcję? Ja nie widziałem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 07:35
  •  

#42 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 09 styczeń 2014 - 23:49

Renault 110-54 Chyba ze znajdziesz dobrą używkę i przełożysz

#43 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2014 - 17:20

Renault 110-54 Kolego @mały00 nie wymienisz jednej sekcji ponieważ nie są w sprzrdaży, jak ja u siebie wymieniałem to mi powiedzieli że one są połączone ze sobą wspólnym kanałem dolotowym i nie można kupić ich osobno :( Jedynie jakąś używkę i samemu kombinować, tylko czy warto <_< ?

#44 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2014 - 18:27

Renault 110-54 Panowie zamierzam kupić ciągnik Renault jeszcze dokładnie nie wiem jaki model, ale oglądając kilka egzemplarzy zauważyłem duże róznice w skrzyniach biegów. Chodzi głównie o roczniki starsze od 95 i młodsze. Troche jestem zielony w tych sprawach i próbuje się dowiedzieć kilku informacji.
Mam pytanie do użytkowników tych ciągników jeśli chodzi o rewers. Czym się różni jeden od drugiego na zdjęciach poniżej? Który bardziej awaryjny?
http://www.fotosik.p...a572ec33cd.html
http://www.fotosik.p...a5025f41a0.html

Chodzi mi o Renówke z serii .54

#45 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2014 - 20:23

Renault 110-54 Odpowiedziałem w temacie renault 103.54

#46 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 13 styczeń 2014 - 20:35

Renault 110-54 Pierwszy to jest rewers elektrohydrauliczny... Czyli zmiana kierunku jazdy odbywa się przy pomocy elektryki wespół z hydraulika... Elektrozawór steruje w która stronę ma odbywać się jazda... Chyba jeśli się nie mylę odbywa się to bez użycia sprzęgła... Ciągniki które maja taki rewers zazwyczaj mają skrzynie 24/8 czyli 8 biegów w przód i do tego 3 biegi pod obciążeniem...
Drugą wersję rewersu posiadam osobiście czyli wersja mechaniczna... Kierunek jazdy zmienia się dźwignią która jest połączona ze skrzynia poprzez linki...
Ciągniki z takim rewersem najczęściej mają skrzynie 16/16 czyli 8 biegów głównych i do tego jeden półbieg przy użyciu sprzęgła...
Która bardziej awaryjna? Nie mnie to oceniać, ale ta pierwsza na pewno wygodniejsza,komfortowa i lepsza możliwość dobramia odpowiedniego przełożenia...

#47 Share 0980909

0980909

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 14 styczeń 2014 - 00:32

Renault 110-54 zalezy do czego kolega potrzebuje uzywac, napewno wersja mechaniczna jest wytrzymalsza, natomiast wersje z elek. rewersem jest bardziej ekonomiczna. Przy pracy z turem czy np. przy ugniataniu kiszonki, wyobraz sobie ze przez caly dzien pracy musisz naciskac sprzeglo kilkaset razy natomiast z rewersem elek. mozesz go w o ogole nie naciskac. skrzynia biegow sa 2 rodzaji, 1. ciagniki od 1980do 85, skrzynia z 4 biegi i 3 grupy co łącznie daje 12 do przodu i 12 do tylu, ciagniki od 1985 wzwyż 4 biegi, 2 grupy, żółw i zając. czyli 16 do przodu i 16 do tyłu, od 91roku moga byc mechanicze tak jak pisalem 16/16 lub z polbiegami i elektrohydraulicznym rewersem, czyli 4 biegi, 2 grupy, plus 3 polbiegi zalaczane pod obciazeniem w dzwigni zminay biegow plus rewers elektrohydrauliczny ktory mozna uzywac bez naciskania sprzegla, oczywiscie najpierw ciagnik musi sie zatrzymac dopiero potem mozna ruszyc w odwrotym kierunku. Czym starszy ciagnik tym lepiej kupic wersje mechaniczna, bo wiadomo kable, sterowniki ... to nie jest wieczna sprawa. mysz przegryzie i masz problem. ciagniki z mechaniczna skrzynia, rewersem, podnosnikiem sa niezniszczalne, ewentualnie wymienisz synchronizator i jedziesz dalej. Moje zdanie biez mechanike, bedziesz spal spokojnie, jak chcesz wygody, rewersow szukaj ciagnika powyzej 2000r

#48 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 14 styczeń 2014 - 11:49

Renault 110-54 kolego troche Cie poprawie, w 86r jeszcze montowano skrzynie 12/12
widzialem tez skrzynie 16/16 ale nie 4x2x2 a 4x4 w modelu 103.54

Polska B

 


#49 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 18:30

Renault 110-54 Ciągnik będzie służył do transportu, uprawy (pług obracany, agregat uprawowy, głębosz, brona talerzowa) i ugniatania kiszonki (z ok 5 ha). Posiadam gospodarstwo ok 25 ha. Najbardziej mysle o modelach 103.54, 106.54 i 110.54.

#50 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 14 styczeń 2014 - 20:34

Renault 110-54 przemysl czy nie lepiej kupic cos 133 lub 145 bo tez pare lat temu kupilem 110 ,54 mialem 30 ha teraz mam 50 i juz jest za maly za dlugo schodzi musze wymienic na wiekszy

renault do transportu jest cienki przynajmniej 110 bo jest ciezki a jak mu zapniesz z tylu ze 20 ton ladunku z przyczepami to trzeba troche powachlować pod gorki za mala moc tak ja uwazam....

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 07:35
  •  

#51 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 21:38

Renault 110-54

przemysl czy nie lepiej kupic cos 133 lub 145 bo tez pare lat temu kupilem 110 ,54 mialem 30 ha teraz mam 50 i juz jest za maly za dlugo schodzi musze wymienic na wiekszy

renault do transportu jest cienki przynajmniej 110 bo jest ciezki a jak mu zapniesz z tylu ze 20 ton ladunku z przyczepami to trzeba troche powachlować pod gorki za mala moc tak ja uwazam....


Jeśli chodzi o transport to ładunki w granicach 6-12 t, przeważnie poniżej 10. Jeśli chodzi o te mocniejsze ciągniki też się zastanawiałem. Tylko obecnie jeśli ciągnik który będzie miał ok 100km nie będzie wykosrzystywany 100% swoich możliwości to po co kupować jeszcze większy. A jeżeli tak bym zwiększył gospodarstwo jak Ty, to wtedy można pomyśleć nad 155.54. a ten mniejszy wykoszystać do innych prac polowych (dlatego też zastanawiam się nad 103.54 bo takiego przy gospodarstwie ok 50 ha można wykorzystać przy opryskiwaaczu bądź rozsiewaczu, chociaż wiadomo troche za ciężki)
Oczywiście wszystko od stanu ciągnika jaki się trafi. Jak będe miał okazje kupić np. 120.54 w dobrym stanie i za dobre pieniądze to pewnie nie będe się zastanawiał czy wykorzystam jej możliwości.

#52 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 14 styczeń 2014 - 22:55

Renault 110-54 110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....
poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.

#53 Share nnamezis

nnamezis

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2014 - 23:40

Renault 110-54

110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....
poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.


Zgadzam się z Tobą odnośnie z nowych ciągników. Kiedyś firmą produkującym np. ciągnik chodziło żeby zarobić TYLKO na jego sprzedaży, a teraz najpierw chcą zarobić na jego sprzedaży a potem na jego serwisie.

#54 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 15 styczeń 2014 - 10:27

Renault 110-54 Wczoraj jeździłem z sąsiadem po renówkę 75-12 ma uszkodzoną skrzynie. Nie ma wogóle 1 biegu a 2 wyskakuje, jak myślicie, duży bedzie koszt naprawy takiej skrzyni? skrzynia 3x4 z rewersem mechanicznym. Ten gość ma w ofercie sporo renówek http://jatkowskimasz...ny-rolnicze?p=1

#55 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 15 styczeń 2014 - 12:45

Renault 110-54 pewnie nie taki maly nie wiadomo co sie zepsulo jak rozkrecisz to bedziesz wiedzial a ile za taki ciagnik chce? bo te 75.12 nie sa drogie wiec musi byc pewnie tani? tryby mozesz dorobic albo dokupic czesci jest duzo na allegro

#56 Share LukaPro

LukaPro

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Korycin

Napisany 15 styczeń 2014 - 13:48

Renault 110-54 Witam. A ja mam Renie 113.14.TX. moze duza i toporna, ale ma swaja mase i uciag, na polu radzi se jak laleczka.

#57 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 15 styczeń 2014 - 14:39

Renault 110-54 ciagniki renault z serii 14/54 sa dosc lekkie, waga takiej 6cyl. to ok. 5t, wiec kolego nie pisz ze jest ciezka, zgodze sie ze ciagnie niezle

co do skrzyni trudno powiedziec bez zdjecia pokrywy, moze tylko wodzik lub synchronizator, a moze trzeba robic cala, mysle ze remont calosci zamknie sie w 10tys.

a co do ciagnika na 25ha, przemysl kolego powaznie 133, roznice w cenie i spalaniu niewielkie, a bez problemu da rade nawet na 50ha, chyba ze trafisz jakas 120 na szerokich kapciach

Polska B

 


#58 Share grzepaku1

grzepaku1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 styczeń 2014 - 17:28

Renault 110-54 155 54 TZ waży 6400kg

#59 Share LukaPro

LukaPro

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Korycin

Napisany 15 styczeń 2014 - 19:10

Renault 110-54 113.14 wazy 5700 i odwazniki z przodu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 110-54 Dzisiaj, 07:35
  •  

#60 Share Harnas88

Harnas88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Augustów

Napisany 15 styczeń 2014 - 21:08

Renault 110-54 Znajomy dał za nią 12tyś silnik igiełka ale ta skrzynia to nie ciekawa, rewers zgrzyta i wyje na kazdym biegu a lewarki od biegów to jak szmaty latają. w mojej 110-54 to lewarki idealnie i rewers tak samo.Rozbierzemy to zobaczymy co tam sie dzieje. Budżet na remont to około 7-8 tyś z malowaniem. Tak na marginesie to we wszystkich renówkach ktore spotkałem w komisach to te lewarki od biegów to w kazdej rozchlapane a w ojca jest idealnie, czyżby regenerowane? przebieg 3200mth jak kupiona teraz 4700 po 7 latach

Podobne tematy