Farmer2222

Steyr 6125 Profi Classic, 6115 Profi, 6125 Profi-opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Farmer2222    0

Witam, proszę o opinie dotyczące ciągników marki Steyr 6125 Profi Classic, 6115 Profi oraz 6125 Profi. Który z podanych może być najkorzystniejszy do zakupu? Czy warto wchodzić w tą markę? Może jesteście użytkownikami takich ciągników, wiecie jakie są ich wady i zalety, proszę o komentarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

marka STEYR jest uznawana za bardzo porządną markę, wiele ludzi przeraża ich cena ponieważ w standardzie posiadają takie wyposażenie jak inne dopiero w opcji za dopłatą


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Witam. Od razu na wstępie wyjaśnię że nie jestem żadnym przedstawicielem. Jestem rolnikiem, prowadzę rodzinne gospodarstwo w gminie Koronowo i postanowiłem napisać coś od siebie po 360 Mth użytkowania ów ciągnika. Steyr 6140 Profi jest odpowiednikiem Case 140 MC. Bezpośrednim czynnikiem skłaniającym mnie do zakupu ciągnika tego typu były testy zorganizowane przez ODR Minikowo. Najwięksi Dilerzy w regionie, ponad 12 marek ciągników zagregowanych z agregatami upr. siewnymi pracujących na dosyć wymagającym terenie. Wrzucam linki z niektórymi zestawami:

http://www.youtube.com/watch?v=r4YcKQp9rMI

http://www.youtube.com/watch?v=rosHrL-_Xls

 

Zacznę od wad.

· Odwrotność działania klawiszy obsługi hydrauliki zewnętrznej na Muliconrtrolerze. tzn. gdy wciśniemy klawisz na dół to siłownik się podnosi, natomiast gdy odsuwamy klawisz do góry to siłownik opada. Podobne ustawienie spotykane jest w kombajnach Case. Oczywiście z czasem idzie się do tego przyzwyczaić.

· Miękka oś

amortyzator przedniej osi działa dosyć sztywno i to do takiego stopnia że trudno jest odczuć różnice między wł a wył amortyzacją.