Skocz do zawartości

Zdjęcie

Najładniejsza bryka


462 odpowiedzi na ten temat

#401 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 24 wrzesień 2011 - 10:41

Najładniejsza bryka to taki wybór pomiędzy "wieśniakiem" a "dresem" :) można jeszcze "dziadka" dorzucić :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Najładniejsza bryka Dzisiaj, 22:13
  •  

#402 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 wrzesień 2011 - 18:57

Najładniejsza bryka

ja tam wole audi niz bmw :rolleyes: polecam cos z serii S albo RS :rolleyes: np. S3 1.8T (benzyna oczywiscie) seryjnie ma 210KM jest czym polatac i jest z czego podkrecac ale za taka trzeba dac ze 20tys :huh: ale zwykla A3 mozna kupic duzo taniej z prawie takim samym silnikiem taz 1.8T tylko 150KM

po pierwsze audi a3 to ma niewiele wspolnego z audi, a po drugie s3 z silnikiem 1.8 ma 225 KM ;)
co nie zmiania faktu, ze jest do d*py :P i nie jedzie.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#403 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 25 wrzesień 2011 - 19:05

Najładniejsza bryka 225KM ma tylko produkowanew 2003r starsze maja 210KM
moze i jest do d*py ale wiesniaka co ma 3.0 w swoim "wypasionym" BMW bierze jak chce :D wiec nie wiem co tu nie jedzie :lol:

odrazu mowie ze nie chce sie klucic kazdy ma swoje zdanie

#404 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 25 wrzesień 2011 - 19:13

Najładniejsza bryka porównywanie tego "silniczka" do silników BMW jest delikatnie mówiąc nietaktem :P
Ps to Audi jeżdżą "wieśniaki", BMW jeżdżą "dresy" :D stereotypów się tak łatwo nie zmienia ;)

Edytowany przez b0gdan, 25 wrzesień 2011 - 20:14.


#405 Share ochen

ochen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 wrzesień 2011 - 20:34

Najładniejsza bryka

225KM ma tylko produkowanew 2003r starsze maja 210KM
moze i jest do d*py ale wiesniaka co ma 3.0 w swoim "wypasionym" BMW bierze jak chce :D wiec nie wiem co tu nie jedzie :lol:

odrazu mowie ze nie chce sie klucic kazdy ma swoje zdanie

Ja też się nie chce kłócić ale
"łaudi" a3 8L (sztandarowa wersja) czyli S3 1.8T 224kM 0-100km/h 6.6s

BMW serii 3 e46 330i czyli 3.0 231kM 0-100km/h 6.5s

*dane wg producenta

Zauważ że mocniejszych wersji łaudi już nie ma a w BMW są jeszcze wersje Alpina i M-power

#406 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 26 wrzesień 2011 - 06:34

Najładniejsza bryka nie liczy sie tylko przyspieszenie pryspieszenie, chcial bym zobaczyc taa bm'ke w zimie jak rusza pod gorke :lol:

a o tym ze nie ma mocniejszych silnikow w audi to sie moge klucic

ps co do tych stereotypow to chyba jest na odwrot bo coraz wiecej sie widzi wijskich bmw

Edytowany przez wojtas972, 26 wrzesień 2011 - 06:36.


#407 Share ochen

ochen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 13:53

Najładniejsza bryka W zime to i 1.0 jest za mocne B)

tak z ciekawosci :huh: podaj przykład mocniejszego silnika

#408 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 26 wrzesień 2011 - 14:58

Najładniejsza bryka jesli jest naped na 4 to ni ma sie ze mocny isc musi

przyklad
bmw m5 silnik prawie 5litrow(jak nie 5 litrowy juz nie pamietam) 400KM
audi s4 silnik 4.2 420km

i jak chcecie juz cos porownywac to chociaz w tej smej klasie silnika i nie patrzcie na statystyki ktore daja producenci

#409 Share ochen

ochen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 15:43

Najładniejsza bryka wszystko ok... tylko mowa była o BMW e46 i Audi A3.

E39 M5 i Audi A4 B6 to nie ta sama klasa.
Porównujesz silnik 1998 i 2005 roku wiec nie mów ze jest to równa konfrontacja.
Dla A4 b6 4.2 420kM konkurentem jest E90 4.0 420kM i to jest równe porównanie bo te twoje to o kant du.. :P

#410 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 26 wrzesień 2011 - 15:49

Najładniejsza bryka jak już jesteśmy szczegółowi to nie audi S4 miało taki silnik, tylko RS4 i to od roku 2007. Odpowiednikiem Będzie tu M3 z silnikiem 3999 cm i mocy 420KM. BMW M% miało wtedy 507 KM. Poza tym silnik 4.2 l od Audi jest ponadprzeciętnie awaryjny, w przeciwieństwie do jednostek BMW

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Najładniejsza bryka Dzisiaj, 22:13
  •  

#411 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 15:56

Najładniejsza bryka

nie liczy sie tylko przyspieszenie pryspieszenie, chcial bym zobaczyc taa bm'ke w zimie jak rusza pod gorke :lol:

Akurat są systemy zabezpieczające gorsz ASC lub lepszy DSC- zimą jesczcze nie miałem okazji (ale już niedługo) przetestować ale latem na ASC/DSC nie pójdzie bokiem
Co do bmw i dresiarzy to ja do tej grupy nie należe. Mam bmw e49 320d przed liftową (136km) i nie powiem złego słowa na ten samochód. Obale mity że bm-ka pali nie wiadomo ile nawet mniej od golfa 4 90km a ma dużo więcej mocy. Wybierając między golfem 4/audi a3, passatem b5 i bmw e46 gdy przejechalem się bm-ką nie chciałem tej całej reszty.

Co do upodobań to ja osobiście uwielbiam sedany obojętnie jakiej marki- każdy ma swój gust i nie każdemu podoba to samo co drugiemu

A tak poza tematem jakie macie oponki zimowe w swoich brykach- marka i szerokość kapcia i jakie dać do mojej bm-ki???

#412 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 26 wrzesień 2011 - 18:16

Najładniejsza bryka kolego tylko ze kazda jedna kontrola trakcji spowolni samochod bo chyba kazdy wie na jakiej dziala to zasadzie i nie musze tlumaczyc wiec nikt mi nie wmowi ze samochod z napedem na jedna os a szczegolnie z tylnim napedem bedzie sie lepiej prowadzil, lepiej i szybciej ruszal na mokrej czy slizgiej nawierzchni

nie mowie ze kazdy kto jezdzi bmw to dres czy wiesniak dla mnie takie okreslienia sa dziwne ale jak sie nieraz widzil taki czy inny samochod po "wypasionym tuningu" to sie juz mysli conieco na temat wlasciciela


a co do opon to im wezsze tym lepsze no i oczywiscie wysoki profil opony tez jak najbardziej wskazany co do marki to jest duzo dobrych opon trzeba by bylo poszukac jekies testy i porownania w necie nieraz takie sa np w tvn turbo chyba kiedys ogldalem

#413 Share ochen

ochen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 19:08

Najładniejsza bryka Jeśli napęd tylko na na jedną oś to tylny jest lepszy


Akurat są systemy zabezpieczające gorsz ASC lub lepszy DSC- zimą jesczcze nie miałem okazji (ale już niedługo) przetestować ale latem na ASC/DSC nie pójdzie bokiem
Co do bmw i dresiarzy to ja do tej grupy nie należe. Mam bmw e49 320d przed liftową (136km) i nie powiem złego słowa na ten samochód. Obale mity że bm-ka pali nie wiadomo ile nawet mniej od golfa 4 90km a ma dużo więcej mocy. Wybierając między golfem 4/audi a3, passatem b5 i bmw e46 gdy przejechalem się bm-ką nie chciałem tej całej reszty.

Co do upodobań to ja osobiście uwielbiam sedany obojętnie jakiej marki- każdy ma swój gust i nie każdemu podoba to samo co drugiemu

A tak poza tematem jakie macie oponki zimowe w swoich brykach- marka i szerokość kapcia i jakie dać do mojej bm-ki???





Mam take samo auto jak Ty (jedyna słuszna marka B) ). W lecie 225/45/17 continental sportcontact 3 przod, 235/45/17 michelin pilot sport 3 tył, klei sie do drogi B) , zimówki 195/65/15 continental contiwintercontact ts810 przód/tył

Edytowany przez ochen, 26 wrzesień 2011 - 19:22.


#414 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 26 wrzesień 2011 - 19:23

Najładniejsza bryka

kolego tylko ze kazda jedna kontrola trakcji spowolni samochod bo chyba kazdy wie na jakiej dziala to zasadzie i nie musze tlumaczyc wiec nikt mi nie wmowi ze samochod z napedem na jedna os a szczegolnie z tylnim napedem bedzie sie lepiej prowadzil, lepiej i szybciej ruszal na mokrej czy slizgiej nawierzchni

jeśli kolega twierdzi że przedni napęd jest lepszy od tylnego, to gratuluję wyobraźni w tworzeniu nowych teorii :lol: Audi nad BMW ma tylko jedna przewagę: napęd Quattro, całą reszta to jest gorsza :P
"gdyby Pan Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy, to byśmy na rękach chodzili" :D

#415 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 26 wrzesień 2011 - 19:38

Najładniejsza bryka bmw też ma w swoich szeregach samochody z napędem 4x4 i nie mówię tutaj wcale o seri x3 czy x5. Przykład http://allegro.pl/li...ring=bmw 330xd.
PS. ja np wole 4 przeplecione pierścienie na grilu niż śmigło na masce :D

Edytowany przez kokoman0, 26 wrzesień 2011 - 19:41.


#416 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 19:47

Najładniejsza bryka No akurat zima idzie więc zaryzykuję twierdzenie że lepszy niedługo będzie jednak przedni napęd a nazwę BMW można bedzie tłumaczyć jako Będziesz Miał Wypadek :D (oczywiście nikomu tego nie życzę i prywatnie bardzo tą markę lubię).
@b0gdan-jak tak patrzę na swoje cztery litery (oooo :D ) to jakoś nie widzę aby
BMW z tamtych lat jakoś niesamowicie lepsze było...

#417 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2011 - 21:19

Najładniejsza bryka

a co do opon to im wezsze tym lepsze no i oczywiscie wysoki profil opony tez jak najbardziej wskazany

no comment... :lol: :lol: :lol:
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#418 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 27 wrzesień 2011 - 06:14

Najładniejsza bryka kolelgo brzozak2 o co ci chodzi??? moze mi powisz ze szersze opony na zime sa lapesze???:lol: :lol: poczytaj sobie troche czlowieku o oponach i dopiero kogos wsmiewaj



#419 Share limusine

limusine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sieradz

Napisany 27 wrzesień 2011 - 08:14

Najładniejsza bryka

Jeśli napęd tylko na na jedną oś to tylny jest lepszy







Mam take samo auto jak Ty (jedyna słuszna marka B) ). W lecie 225/45/17 continental sportcontact 3 przod, 235/45/17 michelin pilot sport 3 tył, klei sie do drogi B) , zimówki 195/65/15 continental contiwintercontact ts810 przód/tył


Ja w e46 miałem 225/35/19r ale wywaliłem te felgi leżą w garażu jakby ktoś chciał kupić moge sprzedać w chromie :D teraz jeżdze na 215/45/17r i myśle że optymalne gumy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Najładniejsza bryka Dzisiaj, 22:13
  •  

#420 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 27 wrzesień 2011 - 08:17

Najładniejsza bryka

kolelgo brzozak2 o co ci chodzi??? moze mi powisz ze szersze opony na zime sa lapesze???:lol: :lol: poczytaj sobie troche czlowieku o oponach i dopiero kogos wsmiewaj

to sobie kolego załóż koła od roweru :lol: skoro im węższe tym lepsze :P
parę fachowych cytatów:
"Tomasz Młodawski, menedżer produktu Michelin Polska:

Nie zaleca się zmiany szerokości opony zimowej na węższą niż letnia. Obecnie dąży się do zastosowania identycznego rozmiaru w oponach letnich (w rozmiarach homologowanych przez producentów samochodów) i oponach zimowych. Zwężanie opon na zimę powoduje pogorszenie parametrów trakcyjnych auta, a poprzez zmniejszenie powierzchni styku z drogą - pogorszenie hamowania na mokrej, zaśnieżonej (ubitej) i oblodzonej nawierzchni."

"Dariusz Walisiak, Training Manager w Grupie Goodyear Polska:

W przypadku opon zimowych, nie warto jest przechodzić na węższe, kiedy opony letnie posiadają szerokość bieżnika do 205 mm (np. 205/55R16). Kiedy wartość ta jest większa, można rozważyć zmianę szerokości bieżnika na węższy, pamiętając jednak, aby zbytnio nie przesadzić.

Węższa opona zimowa będzie posiadać większy nacisk jednostkowy na cm2, dzięki czemu wzrosnąć może jej przyczepność na śniegu. Z tego powodu w sportach samochodowych w przypadku opon kolcowanych, konstruuje się bardzo wąskie opony, aby kolce mocniej wbijały się w śnieg. Węższy bieżnik będzie posiadał równocześnie mniejszą powierzchnię kontaktu z podłożem, co z kolei może pogorszyć jego przyczepność na śliskich nawierzchniach.

Montaż węższych opon może spowodować, iż opona w pewnych sytuacjach i przy większej mocy silnika, o wiele szybciej będzie zrywać przyczepność. Systemy takie jak ASR, ABS itd. są ustawiane biorąc pod uwagę zalecane dla danego pojazdu ogumienie. Montaż niewłaściwych opon może sprawić, iż systemy te mogą odbierać niewłaściwe sygnały wynikające z innego zachowania się węższej opony na podłożu. Czasami zdarza się, iż ABS włącza się zbyt często w sytuacjach, w których nie hamujemy zbyt mocno lub kiedy nawierzchnia jest sucha.

W przypadku aut o większej mocy silnika zdarza się, iż czasami producent pojazdu homologuje opony zimowe nieznacznie węższe w stosunku do opon letnich.

Nigdy opony zimowe nie powinny posiadać indeksu nośności niższego niż opony letnie montowane w danym pojeździe. Indeks prędkości montowanych na pojeździe opon zimowych może być niższy. Rozporządzenie Ministra Transportu z dnia 15 października 2007 roku, dodaje do Kodeksu Drogowego do art. 66 ust. 5a, który mówi, iż „Dla opon oznakowanych jako śniegowe, … , dopuszcza się niespełnianie dostosowania do maksymalnej prędkości pojazdu, pod warunkiem że są one dostosowane co najmniej do prędkości równej 160 km/h, a w pojeździe umieszczono nalepkę ostrzegawczą o maksymalnej prędkości tych opon tak, aby była ona widoczna oraz czytelna dla kierowcy."

Podobne tematy