Zaloguj się, aby obserwować  
rami

ustawianie zaworów w renault

Polecane posty

rami    18

mam pytanie jak się ustawia zawory w takim silniku bo przy duży luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ale w jakiej kolejności cyklu w parzystej czy nieparzystej i zacząc od skrzyni czy od chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Najlepiej chyba w czasie pracy kiedy zawory są zamknięte ale nie wiem jak to jest prawidłowo.

Kolejność zapłonu i ponumerowane cylindry masz na bloku wyryte.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

jednym z prostszym sposobem jest odkręcenie przewodów paliwowych od wtryskiwaczy gaz na maksa jak jest stycznik elektryczny na pompie to trzeba włączyć zapłon i kręcisz silnikiem w te obroty co ma normalnie kluczem na wale albo inaczej zależy czym się da i w momencie gdy paliwo tryśnie z przewodu to regulujesz na tym tłoku i tak z każdym i co ważne na zimnym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jest jeszcze inny sposób - działa w 99% silnikach. Jeśli zawór np ssący na danym cylindrze jest w momencie największego otwarcia (najbardziej wciśnięty ) to ustawiamy wtedy wydechowy, i tak na odwrót aż do końca. Tak mi tłumaczył starszy mechanik, powiedział że wtedy nie sposób się pomylić - on tak ustawia we wszystkich ursusach, perkins-ach czy deutz-ach i zawsze jest git :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

no takich bzdetów to jaszcze nie słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Masz tu kolejność ustawiasz na GMP potem na mijankę kolejno zapłonu 1 5 3 6 2 4 mijanka 6 2 4 1 5 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj