Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rami

ustawianie zaworów w renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

rami    6

mam pytanie jak się ustawia zawory w takim silniku bo przy duży luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


rami    6

ale w jakiej kolejności cyklu w parzystej czy nieparzystej i zacząc od skrzyni czy od chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek83    15

Najlepiej chyba w czasie pracy kiedy zawory są zamknięte ale nie wiem jak to jest prawidłowo.

Kolejność zapłonu i ponumerowane cylindry masz na bloku wyryte.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ysy    32

jednym z prostszym sposobem jest odkręcenie przewodów paliwowych od wtryskiwaczy gaz na maksa jak jest stycznik elektryczny na pompie to trzeba włączyć zapłon i kręcisz silnikiem w te obroty co ma normalnie kluczem na wale albo inaczej zależy czym się da i w momencie gdy paliwo tryśnie z przewodu to regulujesz na tym tłoku i tak z każdym i co ważne na zimnym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtek987    61

Jest jeszcze inny sposób - działa w 99% silnikach. Jeśli zawór np ssący na danym cylindrze jest w momencie największego otwarcia (najbardziej wciśnięty ) to ustawiamy wtedy wydechowy, i tak na odwrót aż do końca. Tak mi tłumaczył starszy mechanik, powiedział że wtedy nie sposób się pomylić - on tak ustawia we wszystkich ursusach, perkins-ach czy deutz-ach i zawsze jest git :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ysy    32

no takich bzdetów to jaszcze nie słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JANCZAK1176    39

Masz tu kolejność ustawiasz na GMP potem na mijankę kolejno zapłonu 1 5 3 6 2 4 mijanka 6 2 4 1 5 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×