Zaloguj się, aby obserwować  
Majjdann

Zetor 5211 powietrze w odstojniku

Polecane posty

Majjdann    95

Cześć mam taki mały problem wymianiłem pompke i odstojnik i wszystko założyłem ciągnika odpala odpowietrzyłem na początku popuściłem rurke która idzie od pompki do filtra paliwa nabrało ciśnienia zakręciłem i napompowałem ropy do odstojnika ino jak odpale to widze bombelki w odstojniku dodam jeszcze że jak pochodził z 10 minut to gasł ale uszczelniłem opaską rurke która idzie od baku do odstojnika i teraz chodzi bezproblemu nie gaśnie tylko widać bombelki w odstojniku. Pomóżcie mi jak to usunać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A po co usuwać ?-u mnie odkąd pamięcią sięgam były te bąbelki a ciągnik chodzi normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

A po co usuwać ?-u mnie odkąd pamięcią sięgam były te bąbelki a ciągnik chodzi normalnie.

 

Wierz ino jak dodam gazu to one wzrastają kurde boje sie troche bo dziś jak założyłem te części i pojechałem sie przejechać i nagle mi zgas zgłupiałem sam. A często jeżdże wieś dalej i niechce żeby mnie coś podobnego spotkało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

w 7211 też mam bąbelki od nowości.. Bo on to pompuje i to normalne..

@Majdan, zapowietrzył Ci się z tego powodu, czy normalnie chodzi i pali dobrze a ty sie martwisz tym że to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

w 7211 też mam bąbelki od nowości.. Bo on to pompuje i to normalne..

@Majdan, zapowietrzył Ci się z tego powodu, czy normalnie chodzi i pali dobrze a ty sie martwisz tym że to jest?

 

No że są te bombeli czy mają być czy coś jeszcze mam odpowietrzyć kumpel mi mówi że jest ok bo na samym początku z filtra do wtrysków wężykiem ropa mi szła i potem nagle sie bombeli powietrza pojawiały to odpowietrzyłem i jest ok nie ma ich tam tylko w tym odstojniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

W moim 5211 w odstojniku jest około 1/4 powietrza wymieniałem uszczelkę i nic nie dało, ale pali i nie zapowietrza się ma siłę więc nic nie szukam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

Ja jak zgrabiałem siano to właśnie pękł mi ten odstojnik sam z siebie (był brudny w środku i to chyba od tego), Poszedłem do domu założyłem nowy przepompowałem raz, wyssał zgasł i tak kilka razy dotąd aż chodził normalnie i paliwo się zebrało lecz zawsze od kąt pamiętam, to powietrze tam bomblowało. Moim zdaniem jeśli chodzi normalnie, to nie ma się czym przejmować. ;)


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulus841    173

U mnie 5211 i 7340 też bąblują w odstojikiu od nowości. Ten typ tak ma po prosu........

Edytowano przez paulus841

Praca na roli wszystkich zadowoli!!! hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

wydaje sie wam, moj ma zawsze pelna szklanke i zadnego powietrza od paru lat nie widzialem, pali od razu bez pompowania, musi gdzies lewe powietrze ciagnac, troche czasu, pieniedzy , podkladek i srub .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

wydaje sie wam, moj ma zawsze pelna szklanke i zadnego powietrza od paru lat nie widzialem, pali od razu bez pompowania, musi gdzies lewe powietrze ciagnac, troche czasu, pieniedzy , podkladek i srub .

 

Też tak miałem ino wymieniałem pompke i odstojnik i sie pojawiły ale ciagnik sie nie zapowietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Mam identyczne zjawisko, tak jest w Zetorze od nowości. Nie masz sie czym przejmować kompletnie. :)

Temat do zamknięcia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też tak miałem ino wymieniałem pompke i odstojnik i sie pojawiły ale ciagnik sie nie zapowietrza.

Po jakimś czasie same znikną, wszystko jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj