cofral

Renault 113-14

Polecane posty

lukaszw    0

Paweł z kąd masz taki rysunek techniczny ??? Posiadasz katalog do renaulta ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

Posiadam, nie katalog częsci ale instrukcjie obsługi jest po francusku była w renacie jak ja kupowałem. ale jak bys chciał katalog to kiedys natrafiłem na post w którym ktos oferował katalogi do renaty.musisz tylko poszukac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

widze ze instrukcje masz w lepszym stanie niz w naszej reni byla

jeszcze mam dwa problemy, wskaznik paliwa caly czas wskazuje ok. 3/4 zbiornika, oczywiscie na drugim, chociaz czasem cos wariuje i spada do zera a na 1 jest 3/4

druga sprawa czy ktos zmienial zarowki na h4, trzeba zmieniac bezpiecznik i czy instalacja nie pojdzie z dymem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kip    2

Witam. Potwierdzam odnośnie tej dzwigni z tyłu siedzenia że jest to blokada tylniego mostu urzywałem w swoiej 103.54 kilka razy, co do jej wyłączania to trzeba wcisnąć ją w dół tak mi tłumaczył sprzedawca i radził mi żeby lekko cofnąć ciągnikiem żeby sięrozłączyla (dziwne ale mozliwe, nie oponowałem). Wyłączenie przez wciśnięcie hamulca nie słyszałem ale należy wypróbować. Moje pytanie jest otą drugą jeśli ją można nazwać dzwignię wygląda jak dławik do pompy. Oczywiście chodzi mi o tą obok dzwigni blokady tylniego mostu. Jeśli chodzi o szybkość podnośnika to jak to się urzywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

z tego co przetłumaczyłem z instrukcji wynika ze dzwignia o która pytasz jest odpowiedzialna za czułosc podnosnika i jak ja wyciagniesz do góru to czułosc bedzie mniejsza. ja tego nie sprawdzałem. a co do blokady to wejdz pod traktor i sam sprawdz jak to działa. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer8002    0

witam może mi ktoś powiedzieć jaki olej lać do skrzyni biegów i hydrauliki prosił bym o szybką odpowiedź użytkowników ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1914    0

Witam nie chce zakładac nastepnego tematu. Mam reno 133.54 i nie moge sie połapać ze skrzynia mam wrażenie ze brakuje mi jednej dźwigni z lewej strony przy kierownicy bo sprawej jest rewers. I jeszcze jedno jaką mam skrzynie 16x16 czy 24x24?
Na reduktorze mam 4 pozycje czyli dźwignia z prawej strony i na tej obok też mam 4 biegi. Czy toś mogłby mi to opisać i czy brakuje mi jednej dźwigni? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg91    59

Witam mam taki problem w Reno 113-14 tak jakby zakleszczyły mi sie biegi 1-2 po prostu ani 1 ani 2 nie da się w bić wajcha dzwigni przesuwa się prawo lewo ale mam tylko biegi 3-4 co to może być ,i jak sie dostać do skrzyni ,i na co zwrócić uwagę przy ewentualnym podnoszeniu pokrywy od skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj