cofral

Renault 113-14

Polecane posty

cofral    0

Dzień Dobry mam pewien problem i potrzebuję pomocy,w zeszłym tygodniu kupiłem ciągnik rolniczy renault 113-14 mam pytanie do użytkowników takiego ciągnika,chodzi mi mianowicie jak się załącza WOM czy jest konieczne wciskanie sprzęgła,ile oleju wchodzi do silnika,skrzyni biegów i czy jest ten sam olej w skrzyni i w hydraulice.Dziękuje.email.grzegorzlatek3@wp.pl

Edytowano przez cofral

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

z womem tez chetnie sie dowiem

oleju do silnika, mysle ze tak do 15 litrow, do skrzyni, w ktoryms temacie bylo, chyba 60-70l

hydraulika jak sie nie myle jest oddzielna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

kolego u mnie w 106-14 drugi stopien czyli wom jest nie wpedale lecz jest obok siedzenia jest dzwignia taka jak do recznego hamulca bo reczny jest z prawej niewiem jak u ciebie ale u mnie trzeba zaciagac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

cofral    0

kolego u mnie w 106-14 drugi stopien czyli wom jest nie wpedale lecz jest obok siedzenia jest dzwignia taka jak do recznego hamulca bo reczny jest z prawej niewiem jak u ciebie ale u mnie trzeba zaciagac

U mnie tez jest ta dzwignia tak podejrzewałem,ale nie byłem pewien,a może wiesz ile oleju jest w skrzyni biegów i czy w hydraulice jest ten sam olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

tak hydraulika wspomaganie kierownicy to jest olej ze skrzyni. sprzęgło drugi stopień masz z lewej strony siedzenia dźwignię. Do skrzyni wchodzi około 70 l .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

do silnika fuchs lub turdus(???)

kolego u mnie w 106-14 drugi stopien czyli wom jest nie wpedale lecz jest obok siedzenia jest dzwignia taka jak do recznego hamulca bo reczny jest z prawej niewiem jak u ciebie ale u mnie trzeba zaciagac

chyba cos nie za bardzo lapie, a gdzie jest blokada tylnego mostu???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cofral    0

do silnika fuchs lub turdus(???)

 

chyba cos nie za bardzo lapie, a gdzie jest blokada tylnego mostu???

u mnie blokada jest miedzy pedałem sprzegła a hamulca tylko troche mniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

no to jest blokada mostow, a mi chodzi o tylni most, tylko i wylacznie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

to własnie jest blokada tylnego mostu a przód załanczasz tylko dzwignią przy wałku a blokady przodu niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

no wlasnie rano nad tym myslalem i do tego doszlem

to jesze jesli moglbys mi jasniej z to dzwignia wytlumaczyc, bo nie bardzo lapie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

tj na walku sprzegłowym jest dwa łorzyskaoporowe jedno jest połaczone z pedałem sprzegła to pierwszy stopien zaś drugie z tą dzwignią takąsamą jak od ręcznego tylko z lewej strony siedzenia tj drugi stopien czyli wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

powiedzmy ze cos rozumiem, ale jak teg ouzywac w praktyce

czy jesli wcisne sprzeglo to nie wlacze walka, rozumiem ze walek sie bedzie krecil a traktor stal

i czy ba taj dzwigni jest jakas zapadka, bo rozumiem ze sie ja zaciaga i dopiero wlacza walek,

a jeszcze powiedzmy przy nawrotach mozna jechac z zaciagnieta dzwignia


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    172

kolego wciskając sprzęgło włączysz WOM, ale ze zgrzytem. jeżeli dźwignię zaciągniesz to wyłączysz WOM, przy włączonym wałku wciskając sprzęgło nogą nie rozłączysz wałka. jeśli dźwignie odpuścisz do podłogi wtedy włączysz wałek, przy nawrotach możesz normalnie jechać z włączonym wałkiem jeżeli wałka ci nie szkoda.

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No po ostatnim poście to już i ja nic nie rozumiem ;). Niech ktoś wyjaśni jak to działa :). Powiedzmy że chcę załączyć WOM. Wciskam sprzęgło nożne czy mogę załączyć tylko tą dźwignią po lewej stronie siedzenia? Tzn czy jadąc traktorem mogę rozłączać i załączać WOM kiedy mi się podoba? Po drugie - pędkości wałka załącza się jak rozumiem na wyłączonym WOMie? Ja mam 106-54. I dlatego mam jeszcze jedno pytanie. Jak u mnie załącza się blokadę tylnego mostu? Bo u mnie nie ma pedału pomiędzy sprzegłem a hamulcem. Jest z tyłu za siedzeniem z prawej strony taka rączka wystająca z podłogi. Jeszcze jej nie ruszałem. Czy to jest od blokady czy od prędkości podnoszenia ramion podnośnika? I czy trzeba ją wyciągnąć czy przekręcić, bo ma taki kształt, że równie dobrze można zrobić i jedno i drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

WOM włanczany jest osobno czyli ta dzwignią obok siedzenia i oczywiście nie trzeba wciskać pedału sprzęgła .Co do blokady to ja mam pedał (155.54) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    172

kolego @Geo sprzęgło nożne nie ma nic do załączania i rozłączania WOM(właśnie dlatego napisałem że włączysz ze zgrzytem). za WOM odpowiada tylko ta dźwignia po lewej stronie siedzenia. powiem tak, jadąc ciągnikiem(masz już włączone odpowiednie obroty wałka) i chcesz włączyć WOM, więc nie musisz się zatrzymywać tylko dźwignię po lewej stronie siedzenia opuszczasz do podłogi, dojeżdżasz do miejsca w którym musisz wyłączyć WOM więc nie wciskasz sprzęgła nogą tylko zaciągasz dźwignię do góry i masz rozłączony WOM. a co do prędkości wałka to raczej przy wyłączonym WOM(czyli zaciągniętej dźwigni po lewej stronie siedzenia). w czasie pracy wałka raczej tego nie zrobisz(sam nie próbowałem i próbować nie będę). jeśli nie ma pedału między sprzęgłem i hamulcem to może jest jakiś przycisk do blokady. ta dźwigienka o której wspomniałeś to od blokady na pewno nie jest. co do tej dźwigienki to było wspomniane w kilku tematach, ale ja sam nie wiem od czego to jest i jak działa(u mnie to nie działa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

dzieki nareszcie pojolem

a jeszcze ta dzwignia zmienia sie tylko predkosc obrotow, czyli jest na gorze badz na dole, a co jesli jest w pozycji posredniej

co do blokady to mozliwe ze to ta zakrzywiona dzwignia, gdzies o tym czytalem na forum, druga okragla jest od podnosnika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    172

nie wiem czy dobrze zrozumiałem, chodzi ci o tą dźwignię którą przestawia się obroty wałka 1000 i 540 tak? jeśli tak to jak przestawisz na pozycję neutralną to po prostu wyłączysz wałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    944

tak tak, po napisaniu posta troche sie pokrecilem przy reni i sam sie domyslilem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

Witam. ja posiadam renate 110.54 i dzwigniaza siedzeniem po prawej stronie załancza blokade tylnego mostu. aby tego dokonac trzeba ja pociagnac do góry az zaskoczy zapadka, aby wyłaczyc wystarczy wcisnac chamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    172

a jednak dźwigienka za siedzeniem jest od blokady. a mógłby ktoś wrzucić jakąś fotkę tej dźwigienki???, bo pierwszy raz spotykam się z tym(u mnie od blokady jest pedał między sprzęgłem i hamulcem)

 

 

 

Dzięki kolego @pawel23456 dobrze wiedzieć co to za dźwignia na przyszłość, może kiedyś taka informacja się przyda.

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez klamka4
      Witam mam problem z renówka 103 14 TX a mianowicie zginęły mi kontrolki od ciśnienia oleju i zaczął piszczeć głośnik dodam że bezpieczniki i żarówki są dobre wie ktoś co to może być za problem z góry dzięki za pomoc
    • Przez domel27
      Cześć wszystkim. 
      Pojawił się u mnie problem w Aresie a mianowicie przy próbie odpalenia padł akumulator tak nagle zaczął kręcić i pyk brak prądu. Kupiłem nowy akumulator ale co się dzieje ciągnik odpala ale brak prądu na zegarach nie pokazuje obrotomierz temp poziom paliwa itd brak podświetlenia zegarów. W kabinie natomiast zegarek u góry na słupku działa światełko podczas otwierani drzwi jest. Nie ma też świateł zewnętrznych tak jakby cała kolumna kierownicza bez prądu. Bezpieczniki z lewej strony sprawdzone. Co może być przyczyną czy jakiś przekaźnik czy coś innego i gdzie tej przyczyny szukać. Pozdrawiam 
    • Przez rafi99910
      Witam mam problem z polbiegami w renault 610 mianowicie zablokowało się na 4 polbiegu i nie mogę zrzucić. nie mogę też przerzucić na żółwia. dodatkowo raz załącza się przedni napęd A raz jest rozłączony. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj