Krystek17

Do czego są poszczegulne wyjścia hyrauliczne ?

Polecane posty

Krystek17    0

Witam od niedawna posiadam renault 103.14 i chciałbym powymieniać wyjścia hydrauliki na nowe ponieważ są nieszczelne 1 para jest euro (2,3) i 2 pary są podobne która para jest na przyczepy a pozostałe dwa wyjścia do czego i nr 7 czy tam się wlewa olej do skrzyni.

post-42789-0-83372800-1324321200_thumb.jpg

post-42789-0-47795800-1324321215_thumb.jpg

post-42789-0-91426500-1324321229_thumb.jpg

post-42789-0-84128100-1324321241_thumb.jpg

Edytowano przez Krystek17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystek17    0

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

 

A czy hamulec do przyczepy podpina się tylko na jeden przewód czy dwa .Czyli 1,5 mogę zmienić na euro wtyczki a to jedno (4)do czego służy.Jakim olejem masz zalaną swoją renówkę silnik i skrzynię i ile wejdzie do skrzyni. Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

hamulec na jeden przewod, ale u nas nie ma wiele takich instalacji, mozna kupic silownik i zalozyc do przyczepy

wyjscie 1 masz wolne, reszta jest parami, przy dzwigniach masz napisane numery, a na tylnej szybie naklejke, dzwignia 1 wyjscie 1, 2-2 i 3, 3-4 i 5,

gniazda mozesz zmienic, jesli sa Ci potrzebne,

ja w niejscu wlewu mam szybki powrot


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ciśnienie na na nr 6 pojawia sie gdy wciskasz hamulec :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Do skrzyni wchodzi około 70 l napewno nie więcej i do skrzyni to dobry olej i w miarę tani agrol U lub agrol BOXOL 26 jakos tak sie nazywa i jest troszkę rzadszy i lepiej smaruje niby. Jest bardziej wskazany do reno z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami. Do silnika proponuje mineralny 15W40 bedzie spokojnie chodzić ja mam fuscha ale leja tez turdus. Wspomaganie kierownicy działa na tym samym oleju co skrzynia wywrot itp. olej masz jeszcze z przodu w moście i przekładniach planetarnych tam wlej zwykły przekładniowy lub inny byle żeby bylo smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj