Skocz do zawartości
Krystek17

Do czego są poszczegulne wyjścia hyrauliczne ?

Polecane posty

Krystek17    0

Witam od niedawna posiadam renault 103.14 i chciałbym powymieniać wyjścia hydrauliki na nowe ponieważ są nieszczelne 1 para jest euro (2,3) i 2 pary są podobne która para jest na przyczepy a pozostałe dwa wyjścia do czego i nr 7 czy tam się wlewa olej do skrzyni.

post-42789-0-83372800-1324321200_thumb.jpg

post-42789-0-47795800-1324321215_thumb.jpg

post-42789-0-91426500-1324321229_thumb.jpg

post-42789-0-84128100-1324321241_thumb.jpg

Edytowano przez Krystek17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystek17    0

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

 

A czy hamulec do przyczepy podpina się tylko na jeden przewód czy dwa .Czyli 1,5 mogę zmienić na euro wtyczki a to jedno (4)do czego służy.Jakim olejem masz zalaną swoją renówkę silnik i skrzynię i ile wejdzie do skrzyni. Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    511

hamulec na jeden przewod, ale u nas nie ma wiele takich instalacji, mozna kupic silownik i zalozyc do przyczepy

wyjscie 1 masz wolne, reszta jest parami, przy dzwigniach masz napisane numery, a na tylnej szybie naklejke, dzwignia 1 wyjscie 1, 2-2 i 3, 3-4 i 5,

gniazda mozesz zmienic, jesli sa Ci potrzebne,

ja w niejscu wlewu mam szybki powrot


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Ciśnienie na na nr 6 pojawia sie gdy wciskasz hamulec :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Do skrzyni wchodzi około 70 l napewno nie więcej i do skrzyni to dobry olej i w miarę tani agrol U lub agrol BOXOL 26 jakos tak sie nazywa i jest troszkę rzadszy i lepiej smaruje niby. Jest bardziej wskazany do reno z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami. Do silnika proponuje mineralny 15W40 bedzie spokojnie chodzić ja mam fuscha ale leja tez turdus. Wspomaganie kierownicy działa na tym samym oleju co skrzynia wywrot itp. olej masz jeszcze z przodu w moście i przekładniach planetarnych tam wlej zwykły przekładniowy lub inny byle żeby bylo smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
×